Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Hippy Hippy Shake!

Aloittaja Mauni, 26 marraskuu 11, 23:12:52

« edellinen - seuraava »

Mauni

Jaahas uutta rojektia pukkaa kaikennäköisten buelli ja FXR kokeilujen jälkeen.. Lähtökohtahan on -79 Soveli jolla kerkesin 70 kilsaa vetäistä ennenkuin isompi laikkakone älähti..

Siinäpä on mitä jäi orkkisrungosta jäljelle. tai no on siinä takapäätä jo heppailtu

Runko mitoissaan.

Ennenkuin kukaan kerkeää vetää hernettä nenään niin tyylilaji on todella vapaasti mukailtua ja "kirpparilta" löytyneistä osista kasattua hippiä.. Peace   ;D

juha74

lähtökohta näyttää hyvältä!! dikkaan satulasta perkeleesti!! ;D peace

JVa

Hyvältä näyttää! jatka samaan malliin.

Hemuli

Rustyshovelihan oli ihan hieno jo tuollaisenkaankin :). Mutta kyllä soppereitakin aina mielellään katsoo. Mun silmään puhdasveriseksi hippikopteriksi rungossa on liikaa stretsiä eteenpäin mutta ei vielä tuomita ennen lopputuloksen näkemistä.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

ma^ko

Mä luulen et tuo rusty-lähtökohta miellyttää mun silmää enempi kuin lopullinen tuote...
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Timppa62

Komppaan myös. Lähtökohta oli hyvännäköinen mopo.

Rezi

Pussihousuja hirvittää kun rälläkkä laulaa ;D ;D

Anna palaa vaan, hyvältä näyttää. Makea sitsi, tankki ja riittävän pitkä keula. Jos käytät tässä vaiheessa konetta rungossa, niin saat perspektiiviä Hemulin epäilemään liialliseen eteenpäin stretsiin.

Mauni

Olihan se ihan makia laitos tuo lähtökohtakin vaan välillä pitää tehdä jotain ihan muuta.

Retsiä on 4" ylös ja 4" eteen ja ei tule mitään väliputkea vain pelkkä vahvikelevy tuohon emäputken tienoille.. toiset tykkää tiiviimmästä ja toiset avarammasta  :D

Jack

niinkuin Hemuli mainitsi, liikaa stretsiä eteen ollakseen hippi.
Ettei vaan tulis taas mäyräkoiraa. No ei onnex taida tulla.
Flatheads!!!

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Mauni - 27 marraskuu 11, 21:52:27
Olihan se ihan makia laitos tuo lähtökohtakin vaan välillä pitää tehdä jotain ihan muuta.

Lökäpöksymeininki on lökäpöksymeininkiä, sopperointi on enempi miesten laji. Rohkeasti vaan eturengasta kaukopartioon!
Long John Stroker

mista

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 28 marraskuu 11, 09:46:24

Lökäpöksymeininki on lökäpöksymeininkiä, sopperointi on enempi miesten laji. Rohkeasti vaan eturengasta kaukopartioon!

Edustaako tämä nyt foorumin näkökantaa vai onko oman mielesi tuotoksia?
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: mista - 01 joulukuu 11, 15:53:37

Se vaan on jollain toi kaipuu jatketuille symboloille... jotain froidilaisuutta kai tuostakin mieltymyksestä vois vaikka julkituoda...  :P
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Hemuli

Ja varsinkin mielipiteen ehdottomuudesta ;D...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: mista - 01 joulukuu 11, 15:53:37
Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 28 marraskuu 11, 09:46:24

Mistä päättelet, että mun kirjoittamat jutut edustaisivat mitenkään foorumin näkökantaa? Mikä ylipäätään on "foorumin näkökanta"?

Ei sinänsä, etteikö tuokin lainaamasi statement olisi totta... :P
Long John Stroker

tippala

Keskitytäänpä välillä Manun pyörään. Hyvä siitä tulee! Oikealle miehelle menivät nuo minun vanhat keulaputket, vähän lyhyethän ne on..... Jatka samaan malliin. Ja offtopikkina tervetuloa Karulaan huomenna pikkujouluilemaan. Tai miksei jo tänään....saattaa kestää jopa tiistaihin!

ps. Jäikö sulla Manu nuo orkkistankit ylimääräiseksi? Voisin olla kiinnostunut....