Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Hippy Hippy Shake!

Aloittaja Mauni, 26 marraskuu 11, 23:12:52

« edellinen - seuraava »

Mauni

Noissa aikaisemmissa sykkeleissä on ollut aina pulverilakka ja hyvin on kestänyt sen vähänaikaa mitä ne on mulla ollut. olisi mielenkiintoinen nähdä pulverimaalattu tankki kun siinähän ei mitään pohjatöitä (pakkelia) pysty käyttämään ainakin nuo tarviketankit on semmoista pottupeltoa että oksatpois.. ja ainakin alkuperäisistä tankeista  pisti silmään joku suht uusi sportti kun siinä peilaa sauma keskellä tankkia.

Ja kyllä on ollut kullanarvoisia vinkkejä Hemulilta tässä rakenteluhomman aloittelussa.

Mauni

konekkin mahtui vielä paikoilleen  :P

jospa sitä sais tekniikan hollille huomenna.. pitää alkaa tutustumaan tuohon remmienskan saloihin

ma^ko

Tuo vanutus(stretching) on "juuri & juuri" havaittavissa, ainakin tästä kuvakulmasta.  :P
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

kimmo

Onpas linjakkaan näkönen koneen kanssa... hyvä tulee.

Rezi

Hyvän näköinen runko ja hieno kone. Millä oot pinnottanut venakopat?

jesse

mulle tulee väkisin mieleen tämän mallisen rungon kanssa että tuohon sopisi se porsaan tankki josta en yleensä tykkää  :o
mutta tuo tankki pohja ylöspäin rungon ja etupytyn väliin ylösalaisin  ;D
lukihäiriöni saattaa kirjoittamiini teksteihin iskeä.... ja välillä luetun ymmärtämiseen...

Mauni

Päivitystä tännekkin. Hippeilty tuon rosterin kanssa ja alkais olla rst osat hepissä.. mahtava kiillotus sessio tulossa.

Peltiosat on maalarilla ja voin kertoa että on tulossa hilettä riittävästi  :o

Tuusulan T-Bone

No ny on hoijakka ja putket kohdallaan... :)
Long John Stroker

ma^ko

Keskiverto maantiesillan alitukses pitää sit keulii et hoijakka mahtuu ali...
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

filtteri

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 14 maaliskuu 12, 21:12:33
;D jos olis rakennettu sporsterista niin nimitys spora olis hyvinkin ok,hoijakka lataa kers:sin aina linjan alituksessa 8)

Kaaleppi

Haiskahtaa ihan chopperilta. ;)

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 14 maaliskuu 12, 21:12:33

Tästä tulikin mieleeni mojova offtopic. Kysyin nimittäin kerran kissalan pojilta, että mihin se hytittämisen (hytittäminen = eturenkaan tilapäinen ylöskytkeminen) rangaistavuus oikein perustuu. No siihen kissalan pojat, että se perustuu siihen, että motskari pysäytetään tehokkaasti etujarrulla ja eturengas ylös kytkettynä etujarrusta ei niinku oikeen oo hyötyä. Minä sitte siihen, että mites kun noi mun sopperit pysähtyy vähintään yhtä hyvin pelkällä takajarrulla, niin kissalan pojat hetken päätään raavittuaan sano että senkus hytittelet sillä sopperillas. Mutta muista varoa kovin alhaalla riippuvia sähkölankoja.
Long John Stroker

shoveltimppa

kimmo

Näyttääpä hyvältä... Mun tarvii varmaan jatkaa piippuja sekä hoijakkaa omassani, eihän niistä ole mihinkään näiden rinnalla :D

Hyvä on tuo putkien linjaus. Kumpikin kiertää laatikon ali ja sitten laatikon jälkeen heti ylös. :)

JPP

Hyvältä näyttää.

Voin jo kuvitella hopean Avensis kuljettajan ilmeen tuulipuvussaan, kun näkee tuon liikenteessä :)