Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Evo Sportster chipidi chopidi

Aloittaja BlackRat, 18 marraskuu 11, 23:18:49

« edellinen - seuraava »

Jasu

Juu, olihan siellä havaittavissa lievää epätoivoon vaipumista, vaan eipä sellasta annettu tapahtua. Oliko se vajaat neljä tuntia M-unit'in vikadiagnoosista, kun oli koeajotkin ajettu vähän puolen yön jälkeen..?

Kaipa ne sähköt pelas, ku ei oo tänään tullu soittoa... :D

Hetki kyllä piti koota ajatuksia jotta sai ne sähköt tuohon malliin... ::)

Ja minä ku attelin vaan käydä vilikasemassa että mikä se tilanne on... :o

rieska

Elli, tuo vaaksa paskaa voutille!

JPP

Nätti pyörä, hyvää musaa, hyvä video ja hieno rodi :)

BlackRat

Ja Kiitos Jasu vielä tuhannesti, ei olis reissusta tullu yhtään mitään jollet olis sattumalta sattunut paikalle! Ykkös parhaus sähkötohtori! Alppu sanokin että olit tuumannu että jos virittäisin loput ihan vaan releillä ettei tarttis uutta m-unittia hankkia...

Spöke

Parhautta. Niin musiikki, mopo kuin rainakin. No ehkä vähän äijätkin ;D
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

TEKE


Kylläpä meni nopeasti tuo reilu 5 ja puol minnaa.
Todella hyvä video+++++

BlackRat

Kakan paskaa... Kun öljypönttöä kasailin niin kaikki liittimet tuli kirrattua niin pirkaleen tiukalle. Nyt ajelleena on tullut huomattua, että kovan luukuttamisen jälkeen jokaikinen tihkuttaa ilmeisesti kierteiden välistä. Eilen kokeilin kirrata lisää ja nehän pyörähtäis kiinni vielä melkein vartin verran, miten hiivatissa ne nyt sit haluais kiristyä lisää mutta asennusvaiheessa oli tiukat kuin mitkä. Nyt on sitten koko peräpään aktiivivoitelu. Kun on laitettu kupariputkista linjat niin nehän ei taas tietenkään mahdu kääntymään vaikka kiristäisikin liittimet sen n. vartin tiukemmalle... Oliskohan joku putkimiehen kierretiiviste/lukite sitten ainoa vaihtoehto millä sais noi tilkittyä ettei paikat oo koko ajan sohjossa.
Taitaa viimeistään ens talvena kupariputket vaihtua ihan normiletkuun, olihan tuo hetken ihan hauska ajatus.

Jack

joo, ei noi helmillä oo koskaan hyvät. Pitää olla sellanen kartion mallinen juntturi joka juotetaan putkeen....ja vastakappale kans kartionmallinen
Flatheads!!!

BlackRat

Joo mut ei se helmen välistä taida vuotaakaan, ne tuntuis pitävän kohtuullisesti. Kierteen välistä pääsee ruikkimaan, vaikka laitoin teipit kierteisiin ja junttasin tiukalle. Erikoista oli se että se kohta missä ne ennen oli tiukalla, ei nyt ookkaan vaan vieläkin muka olis varaa kiristää.

Jack

se helmihän sen tiivistää...voit koittaa runttaa vaan kireemmälle, se pitää, tai ei. Ihan helvetin kireelle pitää vetää, ja helmi/putki ei saa liikahtaa.
Flatheads!!!

mopo-ukko

Helmi liitos pitää kun se on sopivan tiukalla,siitä kun kiristää niin vuotaa taas.Työkseni teen noita veteen,harrastus puolella olen tehnyt öljyyn,bensaan,jarrunesteeseen,paineilmaan liekkö vielä jotain,mutta on ne kaikki pitänyt.Ensin liitos puolitiukalle,painepäälle,jos vuotaa kiristetään vaan sen verran etä vuoto loppuu,ei sitä kierrosta varmuudeksi.

Spöke

Eihän nuo vuotanut helmestä, vaan juntturin jengasta. Putken tärinä, saa sen avautumaan. Lääke tähän on kierreliima, pitää sen juntturinkin kiinni. Been there, done that.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Jack

Tää ei ymmärtänyt mistä kierteestä puhuttiin....
Flatheads!!!

masala

Mistä se öljy sinne kierteelle pääsee jos ei helmen välistä? :o
"Jäitä ammeeseen Jepson, herra kylpee pian"

BlackRat

Kierteiden väliin se pääse tietty ite pöntöstä. Jostain syystä vaan ei huohota ja se näyttäis pääsevän pöntön yläpuoleltakin... Ja puskee vielä iloisesti korkinkin välistä. Jos sen pitäis sportissa huohottaa takas nokkakoppaan niin jotain siinä on joko tukossa tai sit mulla on liikaa öljyä kun se pääsee aina tirahtamaan kun enemmän antaa runtua.