Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Uudelleen rakentaminen

Aloittaja jannu, 24 lokakuu 11, 06:42:32

« edellinen - seuraava »

Mopopoika

omalle pyörälle saa/pitää tehdä mitä haluaa. Eikös täälläkin foorumilla kokoajan rummuteta sitä ettei pidä mennä valtavirran mukana eli älä kuuntele muiden mielipiteitä  ;)

Mulla toi homma on helppoa. Mun rakentelun taso on niin surkea että joka kerta kun pyörän rakennan uusiksi niin se paranee (omasta mielestä). Sportyn kun aikoinaan ostin niin päätin että niin monta kertaa sen rakennan uusiksi että olen tyytyväinen. Siinä on nyt neljäs kierros menossa ja olen jo kohtuu tyytyväinen. Seuraavalla kerralla se on varmaan sellainen kuin pitää.
Mun ongelma on vielä se että rakastan pyöriäni enkä tahdo luopua niistä (Sporty oli tosin kerran myynnissä mutta onneksi kukaan ei sitä ostanut)

Ongelmahan on teillä jotka osaavat rakentaa, pyöristänne tulee kerralla hienoja ja hyviä. Mutta jos on tekniikan laittanut hyvään iskuun ja luottaa pyöräänsä niin mielestäni silloin on hyvä vaihtoehto muuttaa ulkomuoto sellaiseksi josta itse pitää. Talvessa ehtii paljon paremmin jos riittää pyörän ulkonäön muokkaus eikä tarvi aikaa kuluttaa tekniikan laittoon.

Yhteenvetona tosta sekavasta kirjoituksestani: ANNA SILLE LAIKKAA !