Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Jesus Cesarin perintö

Aloittaja DX, 12 lokakuu 11, 17:26:10

« edellinen - seuraava »

DX

Jesus Cesarin ylpeys ja silmäterä...
ensin piti tehdä runkojigi jotta rungon sais suht suoraksi.
sitten vähän putkien taivuttelua och sovittelua.
viimesessä kuvassa alkais oleen jo vähän hepissä ja alkaa visiot kirkastumaan ;D
ostetaan softailin springerin orkkismittaset jalat,jos jollain jääny pidennyksestä tähteeksi.

rodchop

Hitto miten hieno jigi teetkö ylimääräsen, jos kustannuksista sovitaan.
Eikä runkokaan hullumpi.
HOG Forever Forever HOG

DX

Ei nyt taida joutaa tehdä..

tuuba

kävikös emäntä tempasemassa motin paikalleen kun on niin painava
Only way to feel the noise is when it´s good and loud...

Hemuli

Huhhuh, samaa mieltä Rodchopin kanssa. Tosta pohjana toimivasta palkista menee kyllä kateudesta vihreäksi - mistä löytyi noin iso jyrsin että sait plaanattua koko pinnan tasaiseksi?
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

DX

ei ikävä kyllä ollut noin isoa jyrsintä käytössä,jouduin kerran siirtämään palkkia.Laitoin pöydän uriin vasteet jota vasten palkki nojasi ja heittokellolla vaateriin jne..

TEKE

jeba, jigin perään täälläkin kuolataan.
Ite tein niin "hyvän", et poijaat heitti sen roskikseen, ku oli siivouspäivä ajokauden päättäjäisbileiden yhteydessä viime viikendinä.
Tätä topickkia tulee varmana seurattua tarkkaan. jesh! hyvä meno!!

filtteri

jännä miten hyvin olet onnistunu noissa 4kuvassa hävittämään kaikki alkoholin kulutukseen viittaavan materiaalin...asia ei ehkä aukea kaikille kun eivät ole nähneet verstasta livenä,taito se on sekin ;D

Hessu

Vastoin tapojani, nyt on kehuttava. Hieno jigi. Ollu iso duuni sen valmistamisessa. Ja jos tarkotus ei oo alkaa leipoo runko/talvi tahdilla, niin sitä siistimpää.
Aina kun joku viittii nähdä karseen vaivan alkuvalmisteluita pienemmän homman, helpomman toteutuksen ja fiilistelyn  takia,  on se mun mielestä upeeta.

DX

Mulla tulee kohta suorituspaineita,jigi on kyllä tehty tätä projektia silmälläpitäen vaikka saattahan sillä myöhempää käyttökin olla ;)
Koko projekti alkoi pelkän öljysäiliön turaamisella,siitä se ajatus sitten lähti.Sain viime talvena hommattua tuon rautahirmun,tuijotellut sitä tallissa kesän ja valmistellut rauhassa hamstraten/tehden joitain osia."Tuijottaminen" on projektin mieluisin osio,olutta ja tupakkia vaan menee tolkuttomasti.

atco

Lainaus käyttäjältä: DX - 14 lokakuu 11, 11:10:03
"Tuijottaminen" on projektin mieluisin osio,olutta ja tupakkia vaan menee tolkuttomasti.
Tuttua puuhaa meille joilta puuttuu näihin hommiin niin paikka, aika, työkalut, rahat kuin taitokin.. :)
Hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä
FXDWG -02

tuuba

kyllä mä tykkään että tossa jigin päällä jokunen kaljatölkki viime saunaillassakin oli...
vai muistanko väärin?
Only way to feel the noise is when it´s good and loud...

DX

väärin muistat,niitä oli enemmän kuin jokunen.. ;D

Rezi

Tuleeko tuosta bobberi kun runkoa ei oo reikattu?

Ja onko noita etummaisia kehtoputkia jatkettu kun ainaskin kameraa lähempänä olevassa on kiiltävä kohta joka vois olla jatkopala?

Hieno runko kaiken kaikkiaan. Ja sairaan kateellinen oon tuosta jigistä. Siitä vois luulla, että alat tekemään tuota ammatikses ;)

filtteri

se kiiltävä jatkopala taitaa olla tarra :P.toi pyörän edellinen omistaja on nimestä päätellen ollu itse vaatimattomuus :)