Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Looraöljy

Aloittaja petejiiii, 24 huhtikuu 09, 10:44:35

« edellinen - seuraava »

Hemuli

Ei toi heavyshockprooffi nyt ihan tämän vuoden keksintö ole, itse olen käyttänyt sitä jo viimeiset neljä/viisi vuotta ja jotkut huomattavasti pidempään. Eli ihan turha puhua vaseliinista ja siitä samassa lauseessa.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Natking

Vaihdoin Buelliin loota/enska oljyt ja nyt 5t km jalkeen on alkanut tuntua etta loota ei oikeen oo niin herkka kuin se oli aikasemmin. Poljin on aika jaykka kayttaa ja vaiteet kalahtaa aika kuuluvasti paikoillee.
Olisko jotain parempaa vaihtoehtoa lootaan kuin tuo tehtaan oma lieju?
Tota shock prooffia taitaa olla hyllyssa mut siita ei taida kytkin oikeen tykata sellasenaan?
Just trying to be different (like everyone else)

Hemuli

Älä Shockproofia laita Buellin lootaan, itse käytän saman firman MT90 öljyä - on aika paljon litkumpaa ja ei kytkin ole ainakaan valittanut.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Natking

Tarttee kayra kattoos josko motonetin hyllys olis tota. Noissa Kendallin pratkaoljyissa naytti olevan kytkimen lisa-aineet kanssa mukana. 20-50 litkua oli Niemensivulla hyllyssa etta kait se siihen sitten mennee jolle Redlinea ole.
Just trying to be different (like everyone else)

Juvakka

Lainaus käyttäjältä: Natking - 14 syyskuu 10, 22:25:44
Kendallin pratkaoljyissa naytti olevan kytkimen lisa-aineet kanssa mukana

http://www.hotbike.fi/kauppa/contents/media/t_527-7177.jpg

Toimiiko tämä Sportsterin laatikossa?
Don't push the river
https://youtu.be/rCii1j0G1Js

perluskooni

Kokeilin kanssa tuota red linen marjapuuroa nelilovisen sovelin lootaan. Mun mielestä laatikon toiminta oli jopa huonompi kun normiöljyllä. Joten pysympä tavallisissa. Eikä tuo vuoda niilläkään. Näihin tavallisiin öljyihin olen kyllä sitten lisännyt lorauksen guzzin perissä käytettyä mustaa myrkkyä eli molykote A:ta. 
Forza Guzzi (+ soveli)