Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Asiallista tekstiä Aamulehdessä

Aloittaja Hemuli, 30 syyskuu 11, 14:42:44

« edellinen - seuraava »

ma^ko

Svittu, mul on sit kymmenyksiä piikissä... kauheeta. Vaan mistä kymmenyksiä?
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

jyrggä

Eikö se oo vaan hyvä että paskasakki saa puheenaihetta ja poliisillakin riittää töitä. Pitäähän niidenkin jotain rahansa eteen tehä.
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

Make

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 01 lokakuu 11, 09:48:57
Lainaus käyttäjältä: MakeH - 30 syyskuu 11, 22:12:05
Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 30 syyskuu 11, 19:52:00
Juttuhan on oikein hyvä. Mietityttää vaan, että miksi ja kenelle se on kirjoitettu...

Sille yleisönosastolle kommentteja raapustelevalle kansanosalle?

Ja miksi?

Jaa-a. Mitäänhän se kirjoittelu ei kuitenkaan luultavasti muuta. Tämä tietysti on oma uskomukseni jonka pohjaksi minulla ei mitää faktoja ole. Joten tämäkin teksti on täysin merkityksetöntä sanahelinää.   ;)
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: MakeH - 01 lokakuu 11, 14:02:04
Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 01 lokakuu 11, 09:48:57
Lainaus käyttäjältä: MakeH - 30 syyskuu 11, 22:12:05
Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 30 syyskuu 11, 19:52:00
Juttuhan on oikein hyvä. Mietityttää vaan, että miksi ja kenelle se on kirjoitettu...

Sille yleisönosastolle kommentteja raapustelevalle kansanosalle?

Ja miksi?

Jaa-a. Mitäänhän se kirjoittelu ei kuitenkaan luultavasti muuta. Tämä tietysti on oma uskomukseni jonka pohjaksi minulla ei mitää faktoja ole. Joten tämäkin teksti on täysin merkityksetöntä sanahelinää.   ;)

Iksäktli. Ei muuta mitään, ei suuren yleisön asenteita eikä varsinkaan poliisien toimintaa.

No, mulle sopii ihan mainiosti se, että suuri yleisö pitää mua jotenki taparikollisena.  ;D
Long John Stroker

Jukka

Lainaa
Iksäktli. Ei muuta mitään, ei suuren yleisön asenteita eikä varsinkaan poliisien toimintaa.

Monilta on jäänyt huomaamatta että po. virkistävä teksti on mielipidekirjoitus AL:n Puheenvuoro-osiossa. Kirjoituksen luonne siis vastaa kysymykseen miksi se on tehty.

Ei muuta mitään -pulmatiikkaan eräs apparaatti voisi olla tämä:

http://www.mynewsdesk.com/fi/view/pressrelease/very-important-message-from-payback-finland-for-finnish-bikers-and-mc-clubs-670505

Motomatti

Kulutin la-iltana hyvää aikaa tämän parissa:

http://yhdistysrekisteri.prh.fi/ryhaku.htx?kieli=1&hakuraja=1&nimi=M%E4mmil%E4+MC+ry&kotipaikka=orivesi&ensrek=&viimrek=&osoite=&maak=06&laan=2&evlu=&orto=&mais=764&vaap=07&vapaa=&sb_haku=Hae

Äkkiseltään kokeilin löytää neljän rekisteröidyn yhdistyksen tietoja, joiden jäsen olen, tuon avulla. Ei yhtään osumaa. Olen ainakin siinä hyvässä uskossa että ovat rekisteröityneet.

Epäilyttävää...

Eipäs vaiskaan. En vain tiedä kaikkia hakuun tarvittavia tietoja kuten esimerkiksi yhdistyksen nimen rekisteriin ilmoitettua oikeaa kirjallista muotoa välilyönteineen ja -merkkeineen.

Ei siis ole kaukaa haettu tieto että syntyy väite että jokin kerho ei olisikaan rekisteröity eikä siis oikeustoimikelpoinen jos joku tavis yrittää löytää vaikka Mämmilä Mc:n tiedot tuon kautta.

Ymmärtääkseni monet näistä ns jengeistäkin ovat laillisia yhdistyksiä ja heillä on ilmoitettu lailliset vastuuhenkilöt jotka vastaavat yhdistyksen puolesta.

Kuinka moni teistä haussa onnistuu? Kerrasta. Naps vain!

Nyt laitan housut jalkaan ja lähden saluunaan!

Juvakka

Lainaus käyttäjältä: Motomatti - 01 lokakuu 11, 20:01:47
En vain tiedä kaikkia hakuun tarvittavia tietoja kuten esimerkiksi yhdistyksen nimen rekisteriin ilmoitettua oikeaa kirjallista muotoa välilyönteineen ja -merkkeineen.

Ei siis ole kaukaa haettu tieto että syntyy väite että jokin kerho ei olisikaan rekisteröity eikä siis oikeustoimikelpoinen jos joku tavis yrittää löytää vaikka Mämmilä Mc:n tiedot tuon kautta.

Kuinka moni teistä haussa onnistuu? Kerrasta. Naps vain!

Tämähän ei ole todellakaan niin helppo yhtälö, kuin äkkiseltään voisi luulla. Tuo etsinnän kohdehan voi olla "Öllölä Mc", mutta yhdistysrekisterissä nimenä "Tuupovaaran moottoripyöräilijät ry".

Ja tuo etsintä on huomattavasti helpompaa tällä sivustolla.  http://www.ytj.fi/yrityshaku.aspx?path=1547;1631;1678&kielikoodi=1
Tuo jäsen Motomatin linkki kun ei näyttäisi toimivan edes virallisilla nimillä.
Don't push the river
https://youtu.be/rCii1j0G1Js

hdkaide

oikeassahan nuo viranomaiset on kun levittävät huhua kymmenysten maksusta. minä ainaskin jouduin maksamaan valtio mc: lle pirunmoiset kymmenykset silloin kun pyörän ostin. laitoin pyörän kuntoon ja rekisteröin sen ja nautin ajosta. tuli tulli mc "pelottavien karpaasien" kans pihaan ja kysyi, että onko tuo sun pyörä. vastasin, että on se. siihen se "karpaasi" sano, että me otetaan se. rohkaisin itseni ja yritin hiukan vastustella ja sanoin, että mitäs jos en anna. se "karpaasi" sano, että helpommalla pääset kun annat sen :(  . sit ne sen vei. ja sit ne sano, etten saa sitä takaisin jos en maksa. eli maksoin pirun moiset kymmenykset TAAS, että sain rakkaan rautiksen takasin. eli ei tuo bolliisi väärässä ole, jos katsoo miten virkamiehet käyttää mielivaltaa ja toimii suorastaan rikollisesti kansalaisia kohtaan. eli kuka tässä on rikollinen. tais mennä hiukka ohi, mutta tulivaan mieleen oma tarina kymmenyksistä  ;)