Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Mystinen tutina 96" sovelissa

Aloittaja Vette427, 20 syyskuu 11, 00:01:06

« edellinen - seuraava »

Vette427

;D no pankaas tulemaan minkä huomenna tilaan  ;D

väätöö on mieletäni nyt hyvin mut lisä ei haittaa. tehoja en kaipaa enempää, jos se väännön kustannuksella siis.
nytkin ohitukset 80-100 vauhissa menee 6 vaihteella pykältämättä "hyvin" ei ehkä ihan velipojan turbo busan luokkaa kuitenkaa  ::)
niin ja isku koneessa 4 5/8" eli 96cid kone.
crane B288 oli ed kone versiossa (88cid) jenkkien jäljiltä ja siinä ei yhtään vääntöö. asiaa toisella foorumilla kyselinki -08 lopulla.

nuo männät tuli laitettua lamperilta ku "halavalla" sai ku olivat hyllyssä ja 150km ajettu  ::)
Osta kaupasta, saat mitä haluat. Tee ite, saat mitä sattuu tulemaan

Spöke

Etten aina neuvo laittaan narunkutojaa, miten ois V-thunder? Imu saisi toki olla noilla rutuilla pidempäänkin auki, mut sit kärsii alavääntö..
http://www.compperformancegroupstores.com/store/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=VT&Product_Code=SHV-4020&Category_Code=SVLHEADCAM
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

jyrggä

katu välitteinen turbo-kinneri ei saa eikä voi lähteä 6. vaihteella satkun ohituksessa juuri paremmin ku 96" v-twini. tai, no.. ainakaa sitte enää kun kunnon nokan saat siihen.
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

Soikkeli

Andrews:in nokissa jos pysytään ja mehän pysytään niin koittaisin B2 , 7 tai C noggaa.
Akkujen heikkoon kestoon voi olla syynä liika vastus koneessa?

http://www.andrewsproducts.com/PDF_files/catalog/14_ShovelCams-pg-14.pdf

Niin ja minä en ole nokka-guru ;D
C.O.G. 
Lifemember

Vette427

ajokausi avattu  :D ja ei tutise enää jeee! hurjan 2.2km pitkän lenkin heitin -4 ja ei palellu yhtään. hitsaushaalarit päällä ja avokäsin....

toi C vaikuttaa jo turhan kireelle?? vai onko kokemuksia "normi" käytössä? mitä se sit ikinä onkaan ::)
ku viimeks 427 chevyä tehny 10v sitten ja ei nokkiin ole tarvinnu puuttua niin unohtanu näköjään kaiken  ::)

no onneks helppo vaihtaa ja eivät maksa juuri mitään niin jos kokeilis jotain.
Osta kaupasta, saat mitä haluat. Tee ite, saat mitä sattuu tulemaan

Tuusulan T-Bone

No mä taas oon paitsi guru, myös nokkaguru... :P ;D :D :) ;)

Narunkutojan L51.
Long John Stroker

Spöke

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 03 huhtikuu 12, 16:25:47
No mä taas oon paitsi guru, myös nokkaguru... :P ;D :D :) ;)

Narunkutojan L51.
Tätä minäkin olisin ehdottanut, mutten kehannut... Toi Anteron Cee ei oo hyvä missään. Tai no, sais siitä ehkä talliin kivan ovenkaffan.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa