Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Foorumilaisten pyöriä haukuttavaksi..

Aloittaja Jake, 28 elokuu 11, 21:28:42

« edellinen - seuraava »

Jack

paukkupullosta väriä tankkiin, ni johan päivä ja ilme kirkastuu.
Flatheads!!!

Psycholasse

RBR:n Pyörä on kyllä väkivaltasen ylinopeuden hyvän näköinen.

Psycholasse

"Onneksi kuski on sen verran iso ja ruma, että vähän kompensoi" senverran iso ja ruma et kehtaa rumpesterillakin ajella  ;D

leafhill

Lainaus käyttäjältä: akrapu - 29 kesäkuu 12, 11:27:44hämmästyttämään 'kylän miehiä'
Kyllä mä sitä hämmästelinkin, ja komea oli!
Lainaus käyttäjältä: akrapu - 29 kesäkuu 12, 11:27:44ehkä lisätään myös rungon keulimista.
Kattelin siinä hämmennyksissäni jo silloin, että runko voisi keulia vähäsen, semmonen 20cm olis hyvä. Sano Vaasan sepälle, että leikkaa noi liekit samalla pois... tai ei, teet niiku haluut, mutta hieno laite ja paranee vaan.

Rezi

Hieno Rautis. Mistä noita takavanteen peitelevyjä voi ostaa?

013

Pitäkäämme aina mielessä, että ideologiat ovat pakoa ajattelusta.

kessu

Mika_P:llä on kyllä h*lvetin hieno prätkä, tykkään!

Mika_P

Joo, moonin kapselit on ja W&W ostin. Toisella puolella kapseli on vähän rumempi, koska keskireikä on aika iso ja ei ole ratasta tai jarrulevyä peitteenä.

Nyt toi fillari on (ehkä) siinä kuosissa että en tee enää mitään sille, eli tarvii uuden laitteen rojektiksi.. :D

akrapu

Lainaus käyttäjältä: Mika_P - 24 elokuu 12, 09:07:55
Nyt toi fillari on (ehkä) siinä kuosissa että en tee enää mitään sille,...

Just näin. Nyt eiku suola-aavikolle ajamaan lujaa  8).
- akr

erkkilänväinö

Tässä mun mopotin...
eka kesä mulla...

Kiwi

Rezi

Jari83:n Rautis on hyvän näköinen pyörä. Sopiva karheus antaa katu-uskottavuutta ja käyttöpyörän lookkia. Musta levyvanne takana sopii tähän pyörään. Pikku nitkautus OEM rakeen ei ole ollenkaan pahasta ;)

Jos nyt jotain muuttaisin, niin siirtäisin puolan pois tankin alta, vaihtaisin kapeamman mustan apen, poistaisin työkalurullan ja pistäisin sivulaukun vatupassiin.

petejiiii

Lainaus käyttäjältä: Rezi - 23 elokuu 12, 21:22:53
Hieno Rautis. Mistä noita takavanteen peitelevyjä voi ostaa?
Mun Moon-kapselit on ostettu Herstiltä Tuusulasta. Se on kans Moonin maahantuoja.

mikira

Mulla valmistu viime talvena ruotsista kakun pajalta tälläinen köhystys, ite kun ei muuton takia kerinny rakennella. Eka kuva kokoonpano vaiheesta sollentuunasta ja toinen on wienin harley päiviltä.