Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Foorumilaisten pyöriä haukuttavaksi..

Aloittaja Jake, 28 elokuu 11, 21:28:42

« edellinen - seuraava »

Silli

Cv on kyllä paras kaasari rautapäähän. Kauhee säätäminen vain siinä että saa sen soimaan juuri kyseisen moottorin kanssa. Ite istutin sellaisen keväällä ja vieläki vähä säädellään.
Järki on lopultakin vain tunne siitä että on itse oikeassa.

Jack

Et oo tainnu kokeilla Dell'ortoo?

Ja liika hifistely saa aikaan turhaa säätämistä.
Flatheads!!!

Silli

En oo kyllä kokeillut. Ja kyllä sitä vähän täytyi säätää, ku meni vähän turhan paljon ilmanputsarin vaahtomuoveja.  ;D
Järki on lopultakin vain tunne siitä että on itse oikeassa.

flhx

Lainaus käyttäjältä: KariFS - 09 heinäkuu 19, 21:10:11
Makuasioitahan nämä... kyllä itselläkin meni hetki että silmä tottui noihin vanteisiin, ja onhan tuo mittaritötterö melkoinen. FXR:ssä on tuolla kohtaa pienenpieni bensamittari, tässä kahvimukin kokoinen kiekkakello. FXR:n konsoli on kieltämättä sirompi.
...

Tuo konsoli on sama kuin FXR. Mielenkiintoisesti menee vaan H-D varaosa-ohjelmassa siten etta alunperin on oma numero XLS konsolille mutta se on korvattu FXR konsolin varaosanumerolla. Ja XLS konsoli numerolla ei loydy kuin XLS mallit joissa sita on kaytetty ja vastaavasti kun menee tuon korvaavan FXR konsolin tietoihin niin siella ei mainita etta XLS kayttaisi samaa konsolia. Eli todnak joku pieni ero mutta kayvat paittain.

Tankilla puolestaan on eri varaosanumero eli ei ole sama, vaikka esim. takaosan kiinnitys nayttaa varaosa-ohjelmassa samanlaiselta. Lienisiko tankki sitten muuten sama kuin FXR mutta kapeampi? Valitettavasti varaosa-ohjelma ei anna tietoa eri varisista tankeista, ainoastaan pohjamaalatun tankin varaosanumero loytyy.
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Kiwi

Oiskohan etupää erilainen, FXR runko kun on kanttiputkea ja sportit pyöreetä?

KariFS

Kiitokset Rapakon taa selvitystyöstä :)

Voi olla että konsolit voi vaihtaa päikseen mutta sitten ehkä pitää vaihtaa mittari myös. Ne FXR:t ja niihin kuuluvat konsolit, mitä olen kuvissa nähnyt, ovat pienelle mittarille, ja isot eli nopeus- sekä kiekkamittarit ovat kiinni risereissä. Eli siinä mielessä erilainen, vaikka samalle kohtaa sopiikin. XLS-mallin konsoli voi olla obsolitiumista tehty, eihän noita pyöriäkään tehty kuin joku 3-4 tuhatta kolmen vuoden aikana, ja siksi kirja tarjoaa korvaavaksi tuota toista.

Tuo mun konsoli on kyllä vähän hapero, muovia kun on, ja olen harkinnut josko laittaisi FXR:n tarvikemallin metallisen siihen tilalle, maalaisi vaan mustalla tai tummanharmaalla. Mutta sitten pitäisi vaihtaa mittari pienempään. Eli tämmöinen tuote:

https://www.motorcyclestorehouse.com/product/519605

Tarkkaan kun tsiikaa niin hieman erilainen se on, erityisesti etupäästään ja mittarin alueelta. Mallatahan tuota pitäisi ennenkuin lopullisesti päättää.
1983 Harley Davidson XLS1000 Roadster
1973 Honda CB350K4
1973 Honda CB125K5

Ei oppinut olutta ojaan kaada.

flhx

Lainaus käyttäjältä: Kiwi - 18 heinäkuu 19, 22:40:22
Oiskohan etupää erilainen, FXR runko kun on kanttiputkea ja sportit pyöreetä?

Ei välttämättä, siinä etupäässä kun on XLS malleissa välikappale, ei kiinnity suoraan runkoon.

(Jos joku ihmettelee että miks nyt on käytössä ääkköset ni johtuu siitä että käytän kännyä, edellinen vastaus duunin tietokoneella jossa tietty jenkkinäppäimistö...)

flhx

Lainaus käyttäjältä: KariFS - 18 heinäkuu 19, 22:59:29
Kiitokset Rapakon taa selvitystyöstä :)

Voi olla että konsolit voi vaihtaa päikseen mutta sitten ehkä pitää vaihtaa mittari myös. Ne FXR:t ja niihin kuuluvat konsolit, mitä olen kuvissa nähnyt, ovat pienelle mittarille, ja isot eli nopeus- sekä kiekkamittarit ovat kiinni risereissä. Eli siinä mielessä erilainen, vaikka samalle kohtaa sopiikin. XLS-mallin konsoli voi olla obsolitiumista tehty, eihän noita pyöriäkään tehty kuin joku 3-4 tuhatta kolmen vuoden aikana, ja siksi kirja tarjoaa korvaavaksi tuota toista.

Tuo mun konsoli on kyllä vähän hapero, muovia kun on, ja olen harkinnut josko laittaisi FXR:n tarvikemallin metallisen siihen tilalle, maalaisi vaan mustalla tai tummanharmaalla. Mutta sitten pitäisi vaihtaa mittari pienempään. Eli tämmöinen tuote:

https://www.motorcyclestorehouse.com/product/519605

Tarkkaan kun tsiikaa niin hieman erilainen se on, erityisesti etupäästään ja mittarin alueelta. Mallatahan tuota pitäisi ennenkuin lopullisesti päättää.

No on aika hiljaista duunissa kun meillä sesonki on talvella, oli hyvin aikaa selailla varaosaohjelmaa...Olisi mielenkiintoista jos saisit FXR tankin ja konsolin jostain viereen vertailuun että mitkä ne erot oikeasti ovat. Harleyn tuntien se eri varaosanumero tankille voi olla vaikka vain jos tankin mukana tulee yks letkuklemmari, tai jos joku kiinnikereikä on porattu isommaksi...Yritinn joutessani etsiä 82 XLS värikoodeja mutta yllättävää kyllä ohjelma ei tunnistanut niin vanhojen laitteiden värikoodeja...

EDIT: oli paikallisesti yks 84 XLS myynnissa, en nahny kun kuvia mutta niiden perusteella FXR tyylinen kolmionmallinen kappale joka toimii tankin etukiinnikkeena puuttuu tuosta XLS mallista. XLS naytti hiukan kuin olisi ollut vain yks kapea liuska eteenpain/ puoli josta menee kiinnityspultti lapi, vrt FXR isompi ja levea kolmiomallinen peltilipare/puoli josta pultti lapi.

JPP

Tällainen bagger tuli eilen talliin. 93 Evo. Saapa nähdä jaksaako tuolle tehdä mitään vai ajeleeko vaan. Ehkä korkeampi tanko ja matalampi penkki🤔

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: KariFS - 18 heinäkuu 19, 22:59:29...Voi olla että konsolit voi vaihtaa päikseen mutta sitten ehkä pitää vaihtaa mittari myös. Ne FXR:t ja niihin kuuluvat konsolit, mitä olen kuvissa nähnyt, ovat pienelle mittarille, ja isot eli nopeus- sekä kiekkamittarit ovat kiinni risereissä...

FXR:iä on ollut kolmella eri tankkipanelilla; samanlainen kuin sulla rautapäässä jossa nopeusmittari (niitä oli sekä metallisena että muovisena, harvinainen biitti), se huomattavasti yleisempi vaihtoehto jonka itsekin olet nähnyt on sirompi paneli jossa bensamittari. Näiden lisäksi on sitten vielä tuplamittarillinen paneli jossa sekä nopeus- että kiekkamittari mutta siinä bensan täyttöaukot normi fatbob-tyyliin molemmin puolin panelia.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

KariFS

^ Joo, meinasin jakkaralta pudota kun katselin löytyisikö parempikuntoista. Mulla on vähän tuo ohut kohta käpristynyt ja musta röpelömaali paikoin kuoriutunut. Alkaen $300 huutelevat eBayssä muovisista, metallisista vähän enemmän. Eikä edes mitään priimakuntoisia nämä hinnat alkaen-kappaleet.

Ai niin, ja semmoinen ero on XLS:n konsolissa, että siinä on kiekkamittari, kun FXR:ssä on nopeusmittari samassa kohtaa. FXR:n konsolissa on sivussa reikä trippimittarin nollausnupille. Pieniä eroja, mutta pussihousu huomaa heti :D
1973 Honda CB350K4
1973 Honda CB125K5

Hemuli

Noi kolmensadan hinnat voi unohtaa, niissä kaikissa on sama myyjä- Elvis' Place. Mutta hyvästä kromatusta nopeusmittaripanelista voi saada $200.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

KariFS

Mulle kelpaisi vähän huonompikin metallinen, päästelisin sen röpelömaalilla mustaksi joka tapauksessa. Steel is real ja silleen. Jotenkin vierastan noin isoa muovinpalaa Harley-Davidsonissa.

Mutta juu, jos semmoinen kelvollinen metallinen isolle mittarille passeli löytyisi pariin sataan niin saattaisin sortuakin.
1973 Honda CB350K4
1973 Honda CB125K5

flhx

Lainaus käyttäjältä: KariFS - 20 marraskuu 19, 22:18:15
Mulle kelpaisi vähän huonompikin metallinen, päästelisin sen röpelömaalilla mustaksi joka tapauksessa. Steel is real ja silleen. Jotenkin vierastan noin isoa muovinpalaa Harley-Davidsonissa.

Mutta juu, jos semmoinen kelvollinen metallinen isolle mittarille passeli löytyisi pariin sataan niin saattaisin sortuakin.

FXR paneeleja loytyy esim. tuolta:

https://dirtycustomz.com/products/fxr-fuel-gauge-dash

Myos Drag Specialties myy, osanumero DS-373648, seka "Taiwan-Ted" eli V-Twin MFG, osanumero 39-0100. Varmasti muitakin.

Nuo siis FXR, aukot bensamittarille ja bensatankin korkille. Mutta jos ei muuta loydy ni modaamaan....

EDIT: jaa niin olihan sulla jo tuo Motorcyclestorehousen linkkikin...

KariFS

Juu, olen sitä miettinytkin että josko tuollaisen pikkumittarille sopivan laittaisi, ja siihen pienen kierroslukumittarin. Mutta on tuo iso jenkakello vaan niin hieno, ja mahtaako semmoisesta pienestä mittarista mitään nähdäkään siinä tärinässä ;D
1973 Honda CB350K4
1973 Honda CB125K5