Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Foorumilaisten pyöriä haukuttavaksi..

Aloittaja Jake, 28 elokuu 11, 21:28:42

« edellinen - seuraava »

Valhalla-77

Haukutaas toiki sit!!!

Ainaki iha liian hyvä ajaa harrikaks!

Se on ny sillä tavalla,että millä tavalla?

Spöke

Oikein hyvä stuukki, vaikken tollasille vanteille lämpeekkään. Oikein hyvä. Pointsit etuvalolle!
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

ma^ko

Heh, mä taas voisin todeta et muuten hyvä, paitsi etuvalo...
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

_Juha_

too fast to live    too young to die

Miska

Lainaus käyttäjältä: filtteri - 30 maaliskuu 16, 18:40:22
...kun tämä vekotin kuuluu palstan hengen mukaisesti haukuttavien joukkoon jo vuosimallinsa puolesta

Multa on mennyt täysin ohi tällainen vuosimallin mukaan haukkuminen. Palstan hengen mukaisesti? Jaahas...  ???
-Just another guy on the lost highway-

Silli

Siitäpä IsoRautis sanansäilällä sivallettavaksi.  ;D
Järki on lopultakin vain tunne siitä että on itse oikeassa.

KariFS

No siinon Sillillä karun asiallinen Moottoripyörä 8) Ei turhia tingeltangeleita eikä billettiblingiä.

Tässä mun vähän ”erilainen” Rautis. Puhtaalla pöydällä, pöytä just edellisen potilaan jäljiltä siivottuna.



1983 Harley Davidson XLS1000 Roadster
1973 Honda CB350K4
1973 Honda CB125K5

Ei oppinut olutta ojaan kaada.

Silli

Kari, orkkisrautis. Huh. Hattu päästä.  :D
Järki on lopultakin vain tunne siitä että on itse oikeassa.

Jack

Siilille plussaa 2-1 putkesta

Miksi tosta toisesta on koitettu tehdä Big Twin isoilla tankeilla?
Flatheads!!!

Silli

Eiks sitä saanu optiona tolla isolla tankilla? Muistaakseni manuaalissa oli oikein kuvatkin... Hmm.

Ja, putket on ihan 2-2. Joten sinne haihtui mun plussani.  ;D
Järki on lopultakin vain tunne siitä että on itse oikeassa.

KariFS

Lainaus käyttäjältä: Jack - 09 heinäkuu 19, 08:09:48
Miksi tosta toisesta on koitettu tehdä Big Twin isoilla tankeilla?

Sitä voisi varmaan kysyä Willie G:ltä ;D Silli on jäljillä, tämä on tehtaan kuosissa maaleja ym myöten, mitä nyt vuosien varrella vähän rispaantunut. Melko ekstriimiä tässä porukassa ;)  Vaihteistovaivan takia jäänyt seisomaan varmaan aikoja sitten ja siksi ”säästynyt”.

Täähän on siis ihan oma mallinsa, XLS1000 vuodelta 1983. Erona samanvuotiseen perus-rautapäähän inan loivempi keulakulma, joinakin vuosina tai joissain yksilöissä +2” etuhaarukka, FXR-mallinen tankki ”uniikilla” konsolilla, omanlaisensa satula ja sitten noi lepuutustapit edessä. Eli Harley-tyyliin lisätään muutama tingeltangeli ja voila, uusi malli on valmis :D Ei mikään varsinainen jymymenestys, tehtiinkö näitä joku 1600 kpl.

Iso tankki Sportsterissa on mielipiteitä jakava juttu, tokihan tehdaskin on laittanut niitä monenlaisia vuosien varrella. Rautapäätä kun olin etsimässä niin just se pieni toimintamatka arvelutti, mutta tässähän se on korjattu, oliko tuo nyt 4 gallonan leili tai sinnepäin.



1983 Harley Davidson XLS1000 Roadster
1973 Honda CB350K4
1973 Honda CB125K5

Ei oppinut olutta ojaan kaada.

Silli

No, noita kauheannäköisiä vanteita ei kukaan säilytä jollei ne kuulu orkkislookiin. Toinen on toi mittaristotötterö.

Ei se oikeesti oo kaunis, mut se on tehtaan näkemys. Ja siksi pitää säilyttää. Ei rälläkkää.  ;D
Järki on lopultakin vain tunne siitä että on itse oikeassa.

Kiwi

Mikäs noissa vanteissa muka mättää? Mä en ymmärrä...

Silli

Onhan ne vanteet nyt aikansa tuotos ja siksi arvokkaat. Mut ei niistä vaan oma silmä tykkää...  ;D
Järki on lopultakin vain tunne siitä että on itse oikeassa.

KariFS

Makuasioitahan nämä... kyllä itselläkin meni hetki että silmä tottui noihin vanteisiin, ja onhan tuo mittaritötterö melkoinen. FXR:ssä on tuolla kohtaa pienenpieni bensamittari, tässä kahvimukin kokoinen kiekkakello. FXR:n konsoli on kieltämättä sirompi.

Yksi, mikä meinaa mättää vieläkin, on tuo kilven teline. Iltasanoman kokoinen eurokyltti on melkoinen ilmajarru vakiotelineessä, jenkkikilpi ei olisi likikään niin paha. Mutta jotenkin nää omituisuudet vaan ”kuuluu” tuohon ::) Ei tästä MR-pyörää tule, kun ei aivan virheetön ole, ja onhan tuohon vaihdettu putket jo edellisen toimesta, ja itse laittelin suorat riserit, CV-Keihinin ja noi bullet-vilkut. Jotain pientä on vielä tulossa, ainakin satulaa pitää muokata ym.

Laitetaan niitäkin tänne tuomiolle kunhan jotain saan aikaiseksi :D

1983 Harley Davidson XLS1000 Roadster
1973 Honda CB350K4
1973 Honda CB125K5

Ei oppinut olutta ojaan kaada.