Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Viikon muu

Aloittaja Tuomo, 24 elokuu 11, 19:14:48

« edellinen - seuraava »

ma^ko

Nii, ihan kaunis motti, ku peittää siit tarpeeks...  :P
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

twinspeed

Niin, pytyt on hienot ja kaasarit, plus pakarit pyttyjen kyljissä. Niinkun joku joskus kait tässä ketjussa veisteli, niin näyttävät joskus kivasti siiviltä (ja hyvässä mielessä). Lohkot ja kaikki niihin liitetty (paitti pytyt ;)) onkin bemareissa sitten oma lukunsa. Yleensä ainakin klohmon näköstä...
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

selectedgrub


Santtu


Tuomo

Nyt on komee Ducati. 900SS mosa, ST-runko, S2R-swingi, Hailwood -väri. Tankkki 999:stä. Oiskohan etuosan kate ST.




Tuomo

toki vanhempi 900SS on pirun komee myös, vaikka entisöinti onkin vielä hieman kesken. hieno kuva



ultimate

#157
Kyllä 750 tai 900 SS ovat aivan ylivoimaisesti hienoimmat noista kuningasakseli Ducateista.
Darmah (joka ei muuten ole Desmo!) tai SD tulee aika kaukana perässä vaikka hienoja ovat nekin.

Alkuperäiset pinnavanteiset mallit ovat halutuimpia ja kalleimpia.
Olen aina pitänyt valupyöräisistä parhaimman näköisenä  juuri tuota "BlackGoldia" jollaisesta jäsen Tuomo oli laittanut projektikuvan.
Kuulin alkuvuodesta 2014 sellaisen olevan (ensimmäistä kertaa 35 vuotisen urani aikana!) myytävänä suomessa..  :) Kuvankin koetin tähän laittaa mutta olisi pitänyt alkaa sitä pienentämään..Eihän noita paljoa tarvitse rakennella: vilkut pois, lyhyempi takalokari ja pienempi takavalo.

Tuo Hemulin laittama nyky bemu "Highway Fighter"on kyllä hieno! Ehdottomasti räväkin niistä rakentelijoille annetuista R Nine:ista joista oli kuvat Kopterissa. Hienosti nykypyörän huomioiva mutta jotenkin vanhoista kompura bemuista ammentava!  

Ma ko, Olisikohan se sinulla ollut Darmah ollut 1977 eikä -76 kun olen jotenkin siinä luulossa että Darmah tuli vasta kaudelle -77? (sinänsä ei oleellista..hienoa että täällä on porukalla kokemusta  laajalti ja harvinaisemmistakin laitteista)

mikira

Kaverini 400 pantah

Make

En jaksa räplätä kännyllä tähän sen kummemmin muuta kuin linkin:

http://ecossemoto.com/titaniumseries.htm
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

ultimate

#160
Mielenkiintoinen mutta ei minun makuun.

Motomatti

Joko muistit korjata Supertwinin takarungon murtuman?

selectedgrub

Richard Pearse. C. 1912



Tuomo

ehkei tämä nyt mikään maailman hienoin, mutta Kotareita ei oo keuheesti palstalla esiintyny joten ansainnee tulla linkatuksi


ma^ko

Lainaus käyttäjältä: ultimate - 21 marraskuu 14, 21:51:42
Ma ko, Olisikohan se sinulla ollut Darmah ollut 1977 eikä -76 kun olen jotenkin siinä luulossa että Darmah tuli vasta kaudelle -77? (sinänsä ei oleellista..hienoa että täällä on porukalla kokemusta  laajalti ja harvinaisemmistakin laitteista)

Hyvinkin mahdollista, oli käytettynä maahan tullut laite, otteen mukaan oli käyttöönotettu 00.00.1976.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.