Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Viikon muu

Aloittaja Tuomo, 24 elokuu 11, 19:14:48

« edellinen - seuraava »

Motomatti

Ai niin, tarina kertoo että sign. Carcano olisi omistanut joskus nuoruudessaan Indian 841:sen joita jäi amerikkalaisilta joukoilta Eurooppaan WW2:sen loputtua. Helppo olisi uskoa.

Tuomo

joo, varsin ennennäkemätön kombo / idea saatu toteutettua hienosti. ja yleisilme on hillityn cool eikä mikään överi. ainoo mikä mun silmään hiukan osuu on "öljytankin" muotoilu.
tuossa lisää juttua http://cyrilhuzeblog.com/2012/09/24/the-chief-ambassador-by-bryan-fuller-fusion-style/





Tuomo

niin siis erityisesti tuossa kiehtoo se että osattu tyylikkästi tehdä karu laite eikä olla lähetty sekoilee kiillottamisen kaa. lopputushan olis voinu olla jotain ihan kaameaa tähän tyyliin...  :D


Pekka äL

Sitten kun vielä muutat sen kuivasumppukoneeks, jolloin saat koneen korkeutta vähennettyä puolisen metriä, nin aina paranee!  ;D
HD Electra Glide M8

Motomatti

Koneen madaltaminen onkin haastavampaa. Öljypumppu kun on lohkon edessä kampiakselin alapuolella.
Tuo kuvassa oleva oljysäiliöksi luultu kapine on alunperin työkalukotelo mutta käännetty kyljelleen.

Uudemmat Guzzin koneet ovat kasvaneet mittaa tuosta alaspäin noin kymmenen senttiä kun öljy- ja huohotustilaa on kasvatettu. Kampiakseli uudemmissa ei enää osu öljypintaan. Itse kampikammion valu on pysynyt kokolailla samana. Jossain vaiheessa kuuskymmentäluvun lopulla tuli lisää ulkoisia tukiripoja valuun kun kuutiotilavuus kasvoi.

Moottorin korkeuden kasvusta on vielä se hyöty että polvet ei osu enää sylinterikansiin.

Tuomo


Pekka äL

Lainaus käyttäjältä: Motomatti - 12 lokakuu 12, 23:46:27
... Moottorin korkeuden kasvusta on vielä se hyöty että polvet ei osu enää sylinterikansiin.

No, mites sitten, jos kääntäisit sen moottorin poikittain? Tulis polvitilaa huomattavasti lisää!  ;D
HD Electra Glide M8

Kalju Partanen

Onkos tää ollut täällä joskus esillä?
Kuvaa en osaa liittää, joten linkki riittäköön...

http://www.bikeexif.com/wp-content/uploads/2010/10/ducati-supersport-custom-1.jpg

ma^ko

Sen linkin kun laittaa img-tagien väliin ni kuva liittyy matkaan...

[img]http://www.bikeexif.com/wp-content/uploads/2010/10/ducati-supersport-custom-1.jpg[/img]

tekee tuloksen:

Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

rokker

Janus Halcyon "Pyörät valmistetaan Goshenissa, Indianassa, jossa yhtiöllä on sopimus paikallisten amishien kanssa. He taivuttavat ja hitsaavat pyörien rungot."  8)

If you don't swear while driving then you're not paying attention to the road at all.

Motomatti

Yksi tällainen on jo myyty maahamme.
Valmistaja (Piaggio) odottaa siitä myyntimenestystä lähinnä Amerikan puolella.

eeko


ma^ko

Jaltan kone on kyl sinällään mielenkiintoinen härpäke. Ilmajäähy V4, 887cc/27hv.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

eeko

Niin on, olihan Suomessakin ainakin yksi Ural, jossa oli
tuo mylly.
-eeko

mäiske

Ei se jaltakoneinen ural mihinkään ole hävinnyt, kaverilla ollu vaan vähän kiirettä. Joka kesä on liikkunut, myös ensi kesänä.