Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Italoviilarit näkyviin!

Aloittaja Motomatti, 24 elokuu 11, 13:59:21

« edellinen - seuraava »

Motomatti

Havaintoja tehneenä olen huomannut että makaroonipyörien rakentelulle ei ole selkeää osa-aluetta.
Ducati Clubin palstoilla ei paljon rakentelusta puhuta. Gruppo Moto Guzzi-osastolla jonkin verran mutta se perustuu paljolti korjaamiseen ja virittämiseen, joka on tarpeellista sekin. Muut italomerkit ovat saaneet olla rauhassa rakentamiselta. Joitain Benellin kahvilakilpureita on näkynyt mutta kyse on pienestä porukasta.
Itse olen tähän saakka lähinnä kunnostellut ja muunnellut koneteknistä puolta amerikka- japania- ja italolaisissa, mutta koska todella edullisia aihioita on saatavana niin niistä voisi olla kiva väännellä jotain josta pussihousumiehet vetävät palkokasvia sieraimeen. Ei liene moderaattorilta suuri ponnistus laittaa tuonne Britti- ja itäpyöräosaston väliin pizzaosasto?

Hemuli

Tätä mietin jo silloin kun britti/japsiosiot perustettiin. Aina silloin tällöin on muunmerkkisten - yleensä italialaisten - pyörien harrastajat kyselleet omaa osiotaan. Koska olemme harhautuneet jo brittien ja japsien myötä pois alkuperäisestä "pelkästään H-D" ideologiasta, ei yksi alue lisää haitanne. Lisäsin tuonne nyt kokeeksi "sekalaiset merkit ja valmistusmaat" ettei sitten kohta ole uralroikka vaatimassa omaa otsikkoaan. Juttumäärä pysynee kuitenkin inhimillisenä, etteköhän te kaikki sovi saman katon alle.

Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Tuomo

Joo silloin kun britti & japsi -osastot tuli niin tuli mieleen että osasto manner-eurooppalaiset puuttuu. Mut sitten tuli mieleen että josko osastolle ei niinkään ole todellista tarvetta.  Tuo Hemulin ratkaisu sekalaisen valmistusmaiden osastosta varmaan hyvä. Kyllähän maailmalla rakennellan paljon esim. BMW:n boksereita.

Itelläkin MG-projekti jemmassa odottamassa aikaa & rahoitusta. Gruppon foorumia selannut ahkeraan mutta rekkautuminen jäänyt tekemättä kun aktiivisen kyselykauden aika ei vielä ole. Mutta laitetaas parit kyssärit kun täällä kerran valmis osio.