Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Hyvälaatuiset käsityökalutt hakusessa

Aloittaja MacAllu, 24 elokuu 11, 01:30:00

« edellinen - seuraava »

L+L

Minulla on Gedore sarja vuodesta 1984 ja edelleen ihme kyllä kaikki osat tallella.

FXDL

Itsellä ollut Cratsmannin perussettejä 1980-luvulta. Totuin niihin usassa asustellessa, ja varastoja täydennellyt kun olen ollut reissun päällä. Hyvin kestää lifetime warranty.

On myös Stanleyn settejä, jotka toimii myös.

FXDL

Jonev

Tarve olisi levittäville lukkorengaspihdeille lattakärjellä. Sais helpommin nuo korvattomat lukkorenkaat irroitettua. Vinkkejä hyvistä malleista tai hankintapaikasta.

FXDL

Itse tein niin, että riittävän isooista lr-pihdeistä pyyhkäisin viilalla muutaman kerran ulkoreunasta. Hyvin toimi ainakin vaihteiston pura ja kokoa harjoituksessa  :)

Uusien lukkorenkaiden asennuksessa pyyhkäisin hiukan viilalla renkaan terävästä nokasta jolloin sain lisää pintaa pihtiotteelle  ???.
Pihdit olivat knipexit.
FXDL

Jonev

Ankaran KVG kuurin jälkeen löytyi juuri tarkoitusta varten tehdyt pihdit. Jos noista kokemuksia on niin kommentteja kuunnellaan. Nyt olen päätymässä tuohon 4521 200 malliin. Hintaa taitaa olla 50 Eur korvilla. Riittävästi on kädet ollut koetuksella, kun tuollaisia isompia lukkorenkaita on rattoriremontissa irrotellut. Noilla saisi varmaan nuo vaihdelaatikon lukkorenkaatkin mukavasti pois.

http://www.knipex.com/index.php?id=1216&L=23&page=group_detail&parentID=1365&groupID=1454

FXDL

Varmasti toimii - näyttää olevan latassa pieni syvennys, joka auttaa huomattavasti vinoon leikattujen lukkorenkaiden poistossa/takasin asennuksessa.

FXDL