Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

STD - S&S Pan/Shovel cylinder heads.

Aloittaja rodchop, 21 elokuu 11, 11:21:15

« edellinen - seuraava »

rodchop

Ok. Eli kokeilen jumpata seuraavaksi ilman bretheriä, että vaikuttaako.
Tosin tuntui että 77 asti enemmän välystä.

Ah niin ihanan halpaa vaihtaa kaikki.
HOG Forever Forever HOG

Kiiski

#256
En kyllä uskalla näkemättä (tarkoittaa tunnin tuijotusta) sanoa voiko shimmata ulkopuolelta. Mutta varmaan jos nokat nappaa paremmin nostajiin ja laakerin edessä säilyy se korvallinen shimmi/lukkolevy ja ratas ei kairaa lohkoon tai mihinkään muuhun kiinteään / pyörivään.

Mäen ymmärrä mitään rattaiden sielun elämästä mutta olettaisin että noissa rattaissa saattaa olla hampaiden profiilissa eroja rattaan halkaisijan lisäksi? Ja eripari rattaiden seurauksena on mennyt pinion akseleita poikki varsinkin Evoissa? Onhan öljypumpun vetoratas oikein päin mikä tulee pinionille silläkin on väliä eli viistetty puoli sisäänpäin pari kertaa menny iteltä väärinpäin eikä onneksi aiheuttanut ainakaan näkyviä vammoja. 

rodchop

On se sentään oikein päin, joo tuo hampaan kulma hieman eri tuossa 70-77 rattaassa kuin uudemmissa toisessa aavistuksen jyrkempi.
Outoa ettei tuo S&S maininnu mitään tuon breatherin vaihdosta, ainoastaan että Evo nokka & 77 uudempi pinion ratas.
No mut jos tonkin paskan joutuu vaihtamaan niin onko kokemuksia tuosta S&S,n uudemmasta / rattaattomasta breatherista ns. läppämalli, vanhemmassa alakerrassa 75.
Mun käsittääkseni jotkut noita laitellu & jotain piti muistaakseni tehdä että toimii.?
HOG Forever Forever HOG

Kiiski

Joo se huohari kammion pikku reikä pitää tulpata silloin ilmeisesti toimii. Mulla on sellanen melkein ylimääränen 70â,¬.

rodchop

Pistäppä muutamaks päiväks sivuun, niin pähkäilen & selvittelen asiaa tarkemmin.
Käykö se suoraan 87 Evo,on jos ei muuta niin voisin tietty ottaa siitä tohon ja toisin päin, vai oliko se noihin kansi huohottaviin suoraan ? ilman kikkailuja jne.
HOG Forever Forever HOG

Kiiski

Kansihuohotukseen varmaan ihan suoraan, s&s antanut vähän ristiriitasta tietoa tosta reed valvesta kaiken kaikkiaan.

Joo pidän sivussa, jos tarviit tuu hakee.

rodchop

No nyt ois toi paska läjässä, hieman sai tosiaan kikkailla että kaikki natsas.
Laitetaas tähän jos jollain vastaavia ongelmia.

Eli piti laittaa oisko ollu green pinion & 77 up breather. Lisäksi snurrasin varmuuden vuoks hieman lohkosta tavaraa pois kun toi hilift 590 nostolla oleva nokka hieman hipoi lohkon valun epätasaisuutta.

Lisäksi toi S&S,n hydraalisten tönärien säätö ohje ei pitänyt paikkaansa, eli ohjeen mukaan ois pitäny kiristää 4 kierrosta siitä kun ottaa kiinni. No hydraalikka pohjas jo ennen 4 täyttä kierrosta, joten laitoin n 3 kierrosta.

no nyt pitäis toimia välysten yms puolesta, loppu jää nähtäväks kunhan tuon joskus saa käyntiin ;D
HOG Forever Forever HOG

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: rodchop - 23 huhtikuu 12, 08:39:18
Lisäksi toi S&S,n hydraalisten tönärien säätö ohje ei pitänyt paikkaansa, eli ohjeen mukaan ois pitäny kiristää 4 kierrosta siitä kun ottaa kiinni. No hydraalikka pohjas jo ennen 4 täyttä kierrosta, joten laitoin n 3 kierrosta.

Hä?
Long John Stroker

rodchop

Joo kokeilin moneen kertaan kaikissa tönäreissä sama homma eli 4 rundilla kantoivat.
No n 3 rundilla tuntuis toimivan.
HOG Forever Forever HOG

Spöke

Kiuas raamissa kiinni. Ei mahtunut. Ihmettelin, kun takakiinnike pyysi paaaaljon shimmejä ???
Nojas satulaputkeen siitä pakoaukon valusta ja D-renkaan alapuolelta kannen tiivistepinnan kulmasta. Vähän vinkua ja selvis millin shimmillä. Seuraavaksi putkia ja sähköjä. Josko tulille jo parin viikon päästä.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Kiiski

Lainaus käyttäjältä: rodchop - 23 huhtikuu 12, 09:22:42
Joo kokeilin moneen kertaan kaikissa tönäreissä sama homma eli 4 rundilla kantoivat.
No n 3 rundilla tuntuis toimivan.

Mulla ainakin kolmet ohjeet ja kaikissa eroja ja kaikki siis s&s omia printtejä. Mutta ilmeisesti tarkoitus että ne nostajat säädetään ensin kantamaan ihan huolella eli 4 kierrosta puikkoa auki venaus 10-20min jos puikko kantaa eli ei pyöri niin lyhennetään puikkoa kunnes pyörii nahkeesti ja siitä sitten vielä kierros lyhyemmäksi eli löysemmäksi. Noin mä tein ja tuntuis toimivan. Tärkeää tossa että ei pyörittele sitä konetta silloin kun on toi ventta hetki.

rodchop

 ;D ;D ;D Sehän käy & kukkuu :o
Joo en tuota Amerikan tuonti SU,ta saanu kuin aavistuksen lupaamaan, kasteli pirun herkästi tulpat.
Pitää purkaa nyt kun tuossa pöydällä, että näkee mitä syöny.
Sen sijaan vanha kunnon Super B rules, sillä käy hyvin.
Muutenkin tuntui pata hyvin toimivan mitä nyt muutaman minuutin sitä pariin otteeseen käytin, niin ei ylimääräsii saundei ;D
Ruttua kyllä tuntuis olevan enemmän kuin tarpeeksi  ;)
No nousipahan puuttuva motivaatio saada toi muutenkin valmiiksi.
HOG Forever Forever HOG

Spöke

Määkun oon kieli pitkällä odottanut, että joku saa pannukantisen tulille! Mulla viimeset sähköt menossa, varmaan viikonloppuna poljentaa. Vois sitä myös yrittää pannua käyntiin  ;D
Hyvähyvähyvä, toivottavasti on myös sitä voimanpaskaa ;)
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Hessu

Lainaus käyttäjältä: rodchop - 10 toukokuu 12, 18:33:00
Joo en tuota Amerikan tuonti SU,ta saanu kuin aavistuksen lupaamaan, kasteli pirun herkästi tulpat.

Mä en oo saanu ikinä SU:ta kastelemaan, vaikka kuinka oon yrittäny.
Edes kammo ohuella neulalla. Kato nyt eka mikä neula. Ulkomuistista suosittelen BBB, BBX, BBV.

rodchop

#269
Eli mulle neuvottiin että ensin säädä oik puolen ruuvista neulaputki (mikä lienee) sillan tasolle, jonka jälkeen 2,5 rundii kiinni jolloin laskee.
Käynnistyksessä paina vas puolen jousipinniä & pumppaa muutama kerta Primon messinki pumpulla, pari prime potkua kaasunkera ilman virtaa, sitten virrat 3/4 osa kaasua & potkuja.
kokeilin kyllä monella muullakin tapaa, varmaan 2 tuntii jumppasin eri tyyleillä. Kunnnes meni hermo.
Parikertaa iski taka putkessa lieskaa & kerran yritti lähtee, varsinkin takapytyn tulppa tuntui kastuvan tosi herkästi.
Tuo kaasari tosiaan Usan tuonnin jäljiltä eli seuraavaksi puran & tarkistan neulan yms.
Mutta kuten sanottu aikas pihalla tuon sielun elämästä.
Tosiaan kaasarista & omasta tietämättömyydestä johtuu kun Super B,llä heti tulille :'(

Edit: Onneks aavistin mahdolliset ongelmat & rakensin tuohon adapterin jolla tulee kiinni Sössön imusarjaan jolloin kaasarin vaihto on helppo homma kun ei tarvii imusarjaa vaihdella.
HOG Forever Forever HOG