Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

STD - S&S Pan/Shovel cylinder heads.

Aloittaja rodchop, 21 elokuu 11, 11:21:15

« edellinen - seuraava »

Jarkko

Lainaus käyttäjältä: Spöke - 11 joulukuu 11, 21:50:17
Mitämitämitä, täällähän on vallan kerettiläisiksi ryhdytty! Siis tokihan ulkomuoto menee toimivuuden edelle pyörän rakentelussa, aina!!! Kuka nyt rakentais jäykkäperiä tahi mekaanisia keularatkaisuja toimivuuden nimissä, häh?  ::)
Kävi jopa mielessä, että laittaisin parit Amalit tuohon pannariin, ans kattoo ny. CV kyllä joutaa jahka saadaan nätimpi ja paskempi tilalle. ;D
-Spöke-

Noi Amalit olis kyllä tyylikkäät vaikka ei nekään mitkään maailman parhaat ole...

J

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Tuukka - 11 joulukuu 11, 20:56:42
Lainaus käyttäjältä: Spöke - 09 joulukuu 11, 21:38:52
Biliivit oor not, kattelin ko. baisleyn vippoja eilen. Mutku toi nenu ei niitä tarvii. Eikä mun pankkitili. Mutta tuplakurkku kiinnostais! Ostetaan!
-Spöke-

Kyl mää ainakin siottaisin rahani ennemmin noihin rullakeinuihin, kun helvetillisen summan rahaa huonompaan kaasariin, joka on paremman näköinen...

Täältä kanssa ääni rullavipoille. Pre-evo-laitteissa järkevä hankinta ilman muuta.

Niin ja se nokka, sen ensimmäinen ja tärkein tehtävähän on olla kiree... :P
Long John Stroker

rodchop

HOG Forever Forever HOG

erakko

Mä komppaan kans Tuukkaa & T-Bonea, jos pitäis valita rullavippojen ja twothroatin välillä ni valitsisin ehdottomasti vipat.
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Hemuli

Mut jos oot rohkee kaveri etkä mene sinne minne muut sanoo niin mulla olis yks ylimääräinen S&S Twothroat shovelin imusarjalla ;)...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Kiiski

Lainaus käyttäjältä: rodchop - 12 joulukuu 11, 09:43:59
No hankinko W8 vai W9 ?
Varmaan molemmat ihan kokeilemisen arvosia. Itte ehkä kallistusin tohon w8:iin. Mutta kokeilemalla se selviää.

rodchop

Joo tuon wood W8 mä kyl hankin kunhan vaan jostain löydän.
HOG Forever Forever HOG

jyrggä

Tässä ketjussa on nii paljon höpötystä ja kaikkee, et en oo enää yhtää kärryillä tuosta rodchopin koneesta, eikä mistää muustakaan? olikos se 1200cc? Tuota nokka-asiaa nyt lähinnä puin.. Mulla tulee nyt siis 3 5/8 x 4 3/4 poraus/isku, pitäs saada sellanen nokka millä se vielä käy tyhjää alle 4000rpm ja toimii. Eli ihan sellanen lievästi kiree katunokka ois hakusessa? Onks se nyt sitten just tuo W8 vai?
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

Kiiski

Lainaus käyttäjältä: jyrggä - 14 joulukuu 11, 19:26:18
Tässä ketjussa on nii paljon höpötystä ja kaikkee, et en oo enää yhtää kärryillä tuosta rodchopin koneesta, eikä mistää muustakaan? olikos se 1200cc? Tuota nokka-asiaa nyt lähinnä puin.. Mulla tulee nyt siis 3 5/8 x 4 3/4 poraus/isku, pitäs saada sellanen nokka millä se vielä käy tyhjää alle 4000rpm ja toimii. Eli ihan sellanen lievästi kiree katunokka ois hakusessa? Onks se nyt sitten just tuo W8 vai?
Riippuu kantista. Noi W8 ja W9 on aika tiukkoja nokkia ainakin nostonsa puolesta Shoveliin. Tollanen kone kuin sulle on tulossa 98cid ei tee mitään millään lievällä katunokalla, vittumainen saada käyntiin ja detonoi homona kun yrittää yhtään väännättää paitsi jos kantti 7:1. Ei pidä rinnastaa yksnokkasii noihin kaksnokkasiin, tollanen 98 on jo melkonen maximum effort high performance vehje joka takoo itsensä paskaksi alta aika yksikön väärillä osilla.

Edit Mä varmaan kokeilisin L5 Leineweberiä maltillisempi nosto ja enemmän asteita = kevyt polkee ja onnellisempi venttiilikoneisto.

Kiiski

Näköjään hirvee kirjotus ripuli joten jatketaan. Tohon asteiden määrään haluaisin lisätä yhden pointin. Vaikka kanava olis miten hyvä tyyliin S&S Pannu/Std Shoveli siellä vastassa on hemi palotila ja kupumäntä, mitkä vaikuttaa täyttöön ja virtaukseen ja palamiseen. Näin ollen mä ainakin laittasin niitä asteita selkeesti enemmän kuin Evoon. Mitään kokemustahan mulla ei noista Evoista ole (eikä tule) mut sellanen fiilis mulla on. S&S Pannukone ainakin Evonokka  profiililla tuntuis siltä että hönkä loppuu jossain 4000 korvilla ellei peräti aiemmin, paha sanoo kun ei ole rundaria.

Spöke

Lainaus käyttäjältä: Kiiski - 14 joulukuu 11, 20:22:55
kevyt polkee ja onnellisempi.
...jos ymmärrätte, mitä Kiiski tarkoittaa.... ;D
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Kiiski - 14 joulukuu 11, 20:50:10
Vaikka kanava olis miten hyvä tyyliin S&S Pannu/Std Shoveli siellä vastassa on hemi palotila ja kupumäntä, mitkä vaikuttaa täyttöön ja virtaukseen ja palamiseen. Näin ollen mä ainakin laittasin niitä asteita selkeesti enemmän kuin Evoon.

Justiinsa näin olen mäkin päissäni pähkäillyt. Sitte jos palotilat on Sorensen-tyyppiset, joissa kylpyammetta, peanuttia ja/tai squish bandia ja männät tasalakiset, niin evoprofiilit voi toimia paremmin.

Myös toi suositus Jyrggälle Narunkutojan L5:stä tuntuu järkevältä.

Muuten, onkse kevyt polkea parempi...? ;)
Long John Stroker

Hemuli

Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

mape69

Jyrkän tuntien,massa ei ole ongelma,munan kokoon en osaa kommentoida,käyntiin sen miehen "vehkeet" on aina lähteny,viimesellä... :D

rodchop

No tuli sitten Ebay,ta tilattua toi Wood W8 & Primo riveran pro clutch, kun sain noi sopivasti Usa-posteineen 540e ;D Ois tainnu olla täällä pelkkä skygä ton hintanen.

OK. onko joku täällä noita woodin Evo nokkia käyttäny, eli onko tietoa minä värikoodin pinion ratas tuohon optimi ? Kun noita pinioneja taitaa olla ainakin kolmea eri värikoodattua (kokoa)
Mun pitää toi pinion joka tapauksessa hankkia, niin ois kiva että oikee.
HOG Forever Forever HOG