Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

STD - S&S Pan/Shovel cylinder heads.

Aloittaja rodchop, 21 elokuu 11, 11:21:15

« edellinen - seuraava »

Kiiski

Pikku kertaus nosto tuo alavääntöä, asteet tappaa alaväännön. Väännökäs alaalue täristää yläalueella ja lussu alaalue kipittää jouheesti yläalueella. Eli paljon molempia ja kauhee kantti niin hyvä tulee, vai miten se oli?

jyrggä

Yleisenä tietona kaikille sellanen, että ainakin storehouse ja custom crome myyvät noiden S&S-kansien osalta ei-oota... Tehtaallaki on vissiin vähän hiljasta niiden suhteen, kevväämmällä kai lisää..

edit: siis tarkotin 3-5/8 -kansia, tuplatulpilla, sovelin imu- ja pakosarjoilla.
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

Hemuli

Mutta toisaalta Zodiacin poistomyyntilistalta löytyy S&S 103cid Panheadia generaattorialakerralla 17% alennuksella ;)
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

jyrggä

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 07 joulukuu 11, 21:50:29
Mutta toisaalta Zodiacin poistomyyntilistalta löytyy S&S 103cid Panheadia generaattorialakerralla 17% alennuksella ;)

joo niin kuulemma, taitaa hinta silti jäädä pitkälti yli kuuden tonnin?
Mullehan tuo on ihan sama vaikka ei kukaa enää sais näitä kansia ;)
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

Hemuli

Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

rodchop

Heh. Hyvä vaan jos ei saa, mäkin luulin että mulle tulis ees ihan snadisti spessumpi kone, ko yleensä ni perkele ei tietenkään ::) Tuntuu että puol suomee väsää vastaavaavia. Nyyh !
S&S sais lopettaa koko kansien valmistuksen ;D
HOG Forever Forever HOG

Spöke

Jaahans, jos tilailisi kansiin romuja; Debrixillä näkyi olevan edulliset vipat+pukit, jotain seiskyt ruplaa kipale, setti kolmensatkun päälle:
http://www.debrix.com/Front-Exhaust-Rear-Intake-Rocker-Arm-Assy-Harley-P-p/61382-m1.htm 
Missähän päin PRC:tä nuokin on sorvattu?  Ohjureista ollaan varmaan montaa mieltä, ampco 45:sta meinasin, tähän joku varmaan heittää, että: "Laita valurautaa". Laitetaan vaan, jos perustelut ovat hyvät. Roven Black melonite venat tulee, koska pakot ovat jo hyllyssä aiemmista projekteista sekä leineweberin L3S nyt kokeeksi. Saa sen kireemmän sinne myöhemmin, jos siltä tuntuu. Toi on ainakin hyvä. Peltikopat ja alumiiniset D-renkaat. Ja tätä listaa voi sitten kohentaa, jos tulee hyviä ehdotuksia. Kaasariksi jää CV. Pelaisiko pannari tämmösillä? Ainiin, neljä herkkusienitulppaa, kiitos ;D
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

rodchop

Heivaa CV & laita esim tuplakurkku S&S. Se on pirun hieno
niitä oli Walkan swapissa useempiakin myynniissä, oisko ollu Hemulin Ex talli kaverilla en nyt muista nimee.
HOG Forever Forever HOG

erakko

^ komppaan!  ;D
Mullakin niitä useampi,yks niistä täysin käyttämätön tehtaan ohjelappu ja suutinpussi vielä mukana..

Ja sit laitat tuollaiset:
http://www.ebay.de/itm/Harley-Davidson-Panhead-Rollenkipphebel-Baisley-Performance-NEU-/130611583213?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item1e690e98ed#ht_500wt_922
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Spöke

Biliivit oor not, kattelin ko. baisleyn vippoja eilen. Mutku toi nenu ei niitä tarvii. Eikä mun pankkitili. Mutta tuplakurkku kiinnostais! Ostetaan!
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

rodchop

Taas näitä nokkia jaksan ihmetellä, tuossa pari jota harkinnu.
Oiskohan tuo W8 parempi tuon ala väännön suhteen & muutenki ??
W8
TW8   19/47
49/17   246
246   .590
.590   .183
.176   HI-LIFT   Best torque - High performance cam available.
Aggressive ramps - High Lift - 90+ H.P. Light/Heavy bike
W9
22/50
52/20   252
252   .580
.580   .205
.187   HI-LIFT   80 in. - 113.9 Horsepower
Winner - 1997 Daytona Dyno Shootout
HOG Forever Forever HOG

Tuukka

Lainaus käyttäjältä: Spöke - 09 joulukuu 11, 21:38:52
Biliivit oor not, kattelin ko. baisleyn vippoja eilen. Mutku toi nenu ei niitä tarvii. Eikä mun pankkitili. Mutta tuplakurkku kiinnostais! Ostetaan!
-Spöke-

Kyl mää ainakin siottaisin rahani ennemmin noihin rullakeinuihin, kun helvetillisen summan rahaa huonompaan kaasariin, joka on paremman näköinen...
C.O.G.

Jarkko

Heivaa vaan CV ja myy se mulle:::  :D

Jarkko

Spöke

Mitämitämitä, täällähän on vallan kerettiläisiksi ryhdytty! Siis tokihan ulkomuoto menee toimivuuden edelle pyörän rakentelussa, aina!!! Kuka nyt rakentais jäykkäperiä tahi mekaanisia keularatkaisuja toimivuuden nimissä, häh?  ::)
Kävi jopa mielessä, että laittaisin parit Amalit tuohon pannariin, ans kattoo ny. CV kyllä joutaa jahka saadaan nätimpi ja paskempi tilalle. ;D
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Tuukka

Joo toi on kyllä totta. Tyyli ennen kaikkea, mutta tohon mä vedän rajan. Jos tunkee fillariin kaikenmailman viriosaa, pitää niistä olla jotain todellista hyötyäkin. Se että muuten hyvän moottorin toiminta torpataan paskalla kaasarilla ei oo edes tyylikästä.
C.O.G.