Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

STD - S&S Pan/Shovel cylinder heads.

Aloittaja rodchop, 21 elokuu 11, 11:21:15

« edellinen - seuraava »

Spöke

Stage 4 portatut STD:n pipot saapuivat tänään. Goodbye Viagra ja Panox!!! Ihanat!. Paitti et on O-rengas imari ja niitä hyllyssä 0 kpl:tta. Kuvia myöhemmin.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

rodchop

Tulipa nopee ;D Onko tuo Stage 4 se kiilotetulla palotilalla oleva ?
HOG Forever Forever HOG

Spöke

Kiiltää niin palotilat kuin kanavatkin. Silmämääräisesti "ihan kivat" sovelin orkkiskanaviin verrattuna. Tuskinpa vauhti näillä ainakaan hyytyy... Pari paskaa kännykuvaa
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Tuusulan T-Bone

Ihan K-18 kamaa. Varoitustekstejä suositellaan.
Long John Stroker

shoveltimppa

Ehdottoman eroottista  :P

Mutta mutta, eikös tuo imukanavien kiillotus ole vähän niin kuin "ei näin" listalla? Monesti kuullut juttua ja lukenutkin, että bensa pisaroituu seinämille helpommin, jos on kiillotetut kanavat. Ja sehän ei oo toivottu juttu.

rodchop

Joo nainhan se taitaa olla, jos oikeen haluut hieroo niin puhalla kuulalla tuo pelkka imukanava. Jatat sitte muut kiiltavaks.
HOG Forever Forever HOG

Spöke

Lainaus käyttäjältä: rodchop - 03 lokakuu 11, 19:57:35
Joo nainhan se taitaa olla, jos oikeen haluut hieroo niin puhalla kuulalla tuo pelkka imukanava. Jatat sitte muut kiiltavaks.

Pisaroitukoon. Ei imutkaan kauaa kiiltävänä pysy. Nokipaskaa kohta täynnä jokusen aivastuksen jälkeen. Pysyköön noin, pitäis vaan alkaa keräileen noihin hilppeitä ja Leineweberille postia. Jos vaikka pyytäis pukilta nenän ;D
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

erakko

Hienolta näyttää!  ;D

Aina kannattaa pukilta toivoa..  ::)
Joko oot päättäny minkä nenän laitat?
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Spöke

Lainaus käyttäjältä: erakko - 03 lokakuu 11, 21:57:04
Joko oot päättäny minkä nenän laitat?
L5 tai L51. Ei rallimpaa raskaaseen pyörään. Jääpi sitten tarvitsevalle L3S ylimääräiseksi. Ja Anteron J.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

erakko

Mun arvaus olis ollu toi L51,sama mikä itsellä odottaa asennusta. Kunhan nyt sais viimeiset osat ni vois purkaa..
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Hemuli

Kyllä imukanava kannattaa vetää ihan reilusti karheeks, ite olen käyttäny 180 hiomapaperia sormenpään ympärillä.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

rodchop

Löysin Walkasta edukkaan nokan. Evon toi on mutta mikä ? Ainoo teksti on tuo PAT ?
Tuossa pari mittaa jos joku osais tuon noston laskea. 
Eli kehän mitta n.27mm
Mitta nokan päältä n. 34,5mm
eli n. 7.5mm  tuo rampin korkeus
Ainakin verrattuna Shovelin vakio nokkaan oli ramppi korkeampi
Mut tiedä sitten miten noi eroo Evon kaa toisistaan itse kehä kyllä sama.

Näyttääkö kenellekkään tutulta ?
HOG Forever Forever HOG

Kokkonen

Lainaus käyttäjältä: rodchop - 07 marraskuu 11, 15:58:35
Tuossa pari mittaa jos joku osais tuon noston laskea. 
Eli kehän mitta n.27mm
Mitta nokan päältä n. 34,5mm
eli n. 7.5mm  tuo rampin korkeus

1,5 vipusuhteella se olis 1,5 * 7,5 = 11,25 mm joka on tuumissa 0,44
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

rodchop

#148
Eli onko tuo siis nokissa ilmoitettuna muotona tuo nosto 440" ? = ihan lussu
HOG Forever Forever HOG

Kokkonen

Tuo nosto tuntuu todellakin aika vähäiseltä, vaikka sen laskisi evon vipusuhteen mukaan (1,67 ?) niin nostoa tulisi vain 460... :-\ kun vakioissakin on enemmän.

PAT lienee MIKUNIN upgrade kitin nokka?

LainaaMikuni’s PAT cam was designed and developed to be an integral part of the Mikuni PAT Upgrade kit. The impressive performance of the PAT Upgrade is the result of all the separate components, PAT cam included, working in harmony. With our special ignition, a correct exhaust and, of course, our superb HSR42 carburetor the PAT cam delivers superior torque and horsepower over the widest range of any combination of tuning parts available.
The PAT cam is mechanically quiet. If the gear from your stock cam is fitted to the PAT cam (a common procedure in most shops), it is unlikely that you will notice any difference in valve noise at all. It is not necessary to replace the valve springs when installing the PAT cam.
The PAT cam is reliable. At any given rpm it places little if any more strain on the valve gear than does the stock Harley-Davidson camshaft. The PAT cam is produced to our specifications, by Andrews Products, one of the most reliable and respected cam grinders in the world.

Tuolta lisää: Mikuni PAT instructions .pdf muodossa
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W