Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

STD - S&S Pan/Shovel cylinder heads.

Aloittaja rodchop, 21 elokuu 11, 11:21:15

« edellinen - seuraava »

rodchop

OK. Olo kuin 7-vuotiaalla jouluna, kun noi kamat saapui ;D  (Tosin 7v tasolla ollaan muutenkin)
On meinaan niin hyvän laatuisen näköistä stuffii, mull ei oo ikinä oo ollu mitään noin hienoo.

Toi imukanavan muotoilu varsinkin pistää pakosti hymyilemään.
Ei tuossa tosiaan mitään ohjeita tullu, paitsi noissa nostajissa & Quickee tangoissa jotain asennus papereita, en oo viitiny niitä avaa.

No eipä tuossa ole kun noi rullakeinu vippojen telineiden kiinnitys josta ne momentit puuttuvat.
Joo on tosiaan samat rulla vipat kuin Shovelissa 1.5:1 ratio 66-1984 big twin.

Lisäksi tuosta sarjasta puuttui nuo mainos kuvassa olevat sylintereiden alapään tiivisteet, tosin mukana olikin sitten kaksi sarjaa kuparisia kannen, pannun rocker boxien & pakoputkien tiivisteitä sekä imusarjan O-rengas tiivisteet ;D
HOG Forever Forever HOG

Tuusulan T-Bone

Saakeli kun mä oon taas kateellinen... :)
Long John Stroker

rodchop

En nyt ihan saletti, mutta jotenkin sellanen muisti kuva että toi mun Evo nokka ois ollu toi Andrews EV27
87-evo,ssa se mulla ollu.

EV27-Grind
The best allround cam by Andrews for BT Evos with stock 80 cui. motors. Very strong torque that pulls hard in the 2000-5500 rpm range. A bolt-in street cam that also works for injector models.

Note
Late 1984â€"early 1986 Evo engines require the piston valve pockets to be enlarged for correct valve-to-piston clearance.
HOG Forever Forever HOG

Kiiski

Toi on ihan silkka söftail/ dresser nokka, asteita ja nostoa ihan polosesti. Meinaan noista numeroista mitä toi kortti kertoo tullaan alas aika paljon kun vipu suhde1.5 eikä 1,625. Töllää jotain sanoilla street/race alkavaa nokkaa niin olet alueella. Siis olettaen että on tulossa jotain siroa ja pientä eikä suurta ja mahtavaa.

Tohon sun Jouluun haluaisin vielä lisätä että käyppä käpistelemässä jossain pannarin orgis/tarvike keinuvipuja ja pukkeja, niin sitten vasta tajuat joulun määrän kun ei tarvitse niiden paskojen kanssa olla missään tekemisissä. Hihitykselle tuskin tulee mitään loppua vähään aikaan.

Niin joo ja venakoneisto ei tolla sun setapilla pidä sitten juuri minkäänlaista ääntä mikä on kanssa ärsyttävän hiljaista.

Hemuli

Kaks'seiska on hyvä vääntönokka - evossa. Oisko joku nelikutonen tai viisykkönen lähempänä totuutta?
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Tuusulan T-Bone

Wood W9? Asteita 252/252, nostoa tolla vippasuhteella öpaut .540.
Long John Stroker

rodchop

Vaatii minkä rutun ?
Maksaa mitä ?
tuo kone 1200cc joten oliko ne stanu männät nyt 8.5 puristuksilla
HOG Forever Forever HOG

Kiiski

Stanu männät tarkottaa mitä? Laita nyt ainakin S&S:n valumännät niin hyvä tulee, ei tarvii joka kesä porata. Ruttua 9 > 10,5 ja nokka sen mukaan.  8.5 männät ja toi ev27 varmaan ihan jees matka ja normiajo mutta mitään kaahailua sillä ei kyllä suoriteta.

Tuusulan T-Bone

Kantin kanssa just noin kuin Kiiski tossa sanoo, laitat semmoset männät että 9:1 tai vähän enempi. Silloin varmaan W9 toimis hyvästi, matalammalla kantilla vähän miedompi nokka. Woodin nokat muistaakseni 225 dollaria.

Woodin nokista on kyselty sieltä täältä. Kantsisko järkkää joku kimppatilaus? Mä voisin hoitaa sellaisen, jos kiinnostuneita on.
Long John Stroker

rodchop

Pistetäämpä harkintaan. (ai nekö ois hyvät) jos sais vielä jonkun kautta tuolt jenkeist vekslattuu
Pitää venailla että selvii toi mun veivin korjaus homma.
HOG Forever Forever HOG

Spöke

Mistäs noita STD:n kansia parhaiten löytää, iibeistäkö? Tarkoituksena on ensi talven aikana antaa kirvestä PanSovelille ja palauttaa se alkuperäiseen loistoonsa heivaamalla lapion kannet huitsin vi**uun ja pannun kannet tilalle. Sovelin pytyt ois tarkoitus säilyttää, kuin myös nostajakoneisto.
Toimisko tuo Leineweberin L3S nenä noilla pannun vipusuhteilla vai meniskö sekin uusiksi??
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Raimo-Raato

Lainaus käyttäjältä: Spöke - 01 syyskuu 11, 17:13:33
Mistäs noita STD:n kansia parhaiten löytää, iibeistäkö?

Tai V-twin mut ei lie halvin.
A.K.A. Rambe

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Spöke - 01 syyskuu 11, 17:13:33
Toimisko tuo Leineweberin L3S nenä noilla pannun vipusuhteilla vai meniskö sekin uusiksi??

Luultavasti toimisi, ero on aika pieni.
Long John Stroker

Tuukka

L3S:ssää voin suositella. Tämän kesän perusteella loisto nokka. Mulla on koneessa ysin rutut ja s&s shovelin kannet (kanavat ja palotilat samat ku noissa pannuissa). Tosin sehän on shovelin nokka... eli ei käy. Evoon vastaava olis vissiin E3S tai E4S. Kannattaa kysyä suoraan leineweberiltä. Vastaavat meiliin kohtuu nopeesti ja palvelu oli muutenkin erittäin asiallista. Nehän hioo tarvittaessa minkälaisen kombinaation tahansa.
C.O.G.

Spöke

Joo, siis mulla on toi L3S tossa pansovelissa ollu jo kolme kesää. Ja kun kannet vaihtuu, mielelläni sen pitäisin. Ja Jim on huipputyyppi. Vaikkei laittanutkaan tarroja ???
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa