Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

STD - S&S Pan/Shovel cylinder heads.

Aloittaja rodchop, 21 elokuu 11, 11:21:15

« edellinen - seuraava »

jyrggä

Lainaus käyttäjältä: Spöke - 14 syyskuu 11, 16:22:28
STD:n pipot luvattiin täydellisinä rahteineen, vippoineen, koppineen, pultteineen ja tiivisteineen 1750â,¬:oon. Onks se paska sijoitus?
-Spöke-

Siis mistä tuohon hintaan saa?
Noita kun selailin, niin halvimmillaan hinnaksi olis tullu väkisinkin yli 2500e...

Onko kellään tietoa, tekeekö joku Ruotsissa kopioita STD-kansista? Jotain juttua oli että flathead powerilta sais, mutta sekin taitaa olla paskaa.. Eikös s&s ostanu muutenkin koko kapakan jo aikaa sitten?
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

Kiiski

Huihai, jenkkisaiteilla kaikki kehuu STD:n pipoja "I love them" ylisanoilla niinku kansalle tyypillistä on. Onkos noissa jotain huonoa tai lähinnä tuosta pisteytyksestä 6-0, mitkä ne pisteet S&S:llä on paremmin? Mulla kun on fyrkat kädessä ja päätös pitäis tehdä. STD:n pipot luvattiin täydellisinä rahteineen, vippoineen, koppineen, pultteineen ja tiivisteineen 1750â,¬:oon. Onks se paska sijoitus?  En noita S&S:n kansia oikeen mistään löytänyt, kuka mistä ja paljonko?? Kriteereinä sopivuus sovelin pyttyihin ja venttiilikoneistoihin, pakoputkiin ja imusarjaan.
-Spöke-
Kokeile Veskua VT- cyclestä varmaan tietää hinnat. Sopii sun pyttyihin,putkiin ja imusarjaan. Joudut hommaa niiden rullakeinuvivut ja niihin kuuluvat kilkkeet. Jätä ostamatta nostajanpesät ja nostajat jos et halua ajaa Evo profiilisilla nokilla. Shovelin tönärit käy? En tosin aivan varma.
Tohon pisteytykseen palatakseni. Keinuvivuista ja pukeista tulee 3 pistettä. (oikeesti varmaan pitäis antaa 10) Ulkonäöstä 2 pistettä, paljon lähempänä orgis kantta kuin std. Ja vika et S&S on tehny ne, nekun tekee kaiken aina paremmin.

Tuusulan T-Bone

Vipat joo tosiaan, perustelu ymmärretty ja hyväksytty!

Mutta hyväksyykö Sössön kansi shovelin nokkaa, vai onks pakko olla evo?
Long John Stroker

rodchop

Esim. taa
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/S-T-D-PANHEADS-COMPLETE-SET-STAGE-4-Dual-Plug-Harley-/330553718801?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item4cf6897811#ht_537wt_924
kun noissa viela Kuulemma tinki varaa, jos vaan suotuvat suomeen myyda. Luulis etta rahti aika kallis kun niin painava paketti. 2400 $ = 1750e
Mistahan sais halvalla Alumiiniset Pannun valu kopat ?

Onko ne muuten saman korkuiset kuin pelti ?
Onkohan Tuo shovel / pan  Korkeampi kuin normi soveli ?

En oo ky loytany mistaan mainintaa etta suo S&S,n satsi ois korkeempi
HOG Forever Forever HOG

Spöke

^noita kysyin, rahti160$, ajattelin jättää tarjouksen, ellei s&s kansia jostain löydy samassa hintaluokassa.
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Kiiski

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 14 syyskuu 11, 17:30:44

T nostajanpesät sanelee sen nokan. S&S tai Evon pesä = Evonnokka. Shovelin/Pannun pesä= Shovelin/Pannunnokka.

Tuukka

Mää olen käsittänyt, että öljyn on mentävä kanteen tönäriä pitkin. Eip taida orkkis tönäreistä mennä? Ainakin Velva toucheja saa pannun/shovelin rullalla ja tönärin läpi öljykanavilla .
C.O.G.

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Kiiski - 14 syyskuu 11, 19:44:11
Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 14 syyskuu 11, 17:30:44

T nostajanpesät sanelee sen nokan. S&S tai Evon pesä = Evonnokka. Shovelin/Pannun pesä= Shovelin/Pannunnokka.

No näinpä tietenkin, tyhmiä kyselen.

Velva Touchin kamoilla saa öljyt kanteen tönäreitä pitkin, mutta nostajageometria ja nokka silti shovelin.
Long John Stroker

Kiiski

Lainaus käyttäjältä: Tuukka - 14 syyskuu 11, 21:38:27
Mää olen käsittänyt, että öljyn on mentävä kanteen tönäriä pitkin. Eip taida orkkis tönäreistä mennä? Ainakin Velva toucheja saa pannun/shovelin rullalla ja tönärin läpi öljykanavilla .
Hyvä pointti. Uskoisin että orgis Pannuun tarkoitetuissa S&S kansissa olis orgis öljykanavat, mut Shoveliin tarkoitetuissa tuskin kun Shovelin pytyssä ei ole koskaan ollut meno kanavaa. Noita rullavippoja voi käyttää orgis tai tönäreitä pitkin voitelulla. Eli taitaa siinä kuitenkin mennä pytyt tai nostajanpesät uusiks.

Tuukka

Siis saako noita suoraan pannun pyttyihin sopivia? Ei ainakaan ss:än netti kataloogista löytynyt.

Ja jos haluaa sitä oikeeta pannu meinikiä näkyy w&w ainakin myyvän noita std:n pannu kopioita (siis versioita joissa on pannun kanavat. ts. t imari eikä turhia pultteja pakokanavissa...)
C.O.G.

Hessu

Huihai, jenkkisaiteilla kaikki kehuu STD:n pipoja "I love them" ylisanoilla niinku kansalle tyypillistä on. Onkos noissa jotain huonoa tai lähinnä tuosta pisteytyksestä 6-0, mitkä ne pisteet S&S:llä on paremmin? Mulla kun on fyrkat kädessä ja päätös pitäis tehdä. STD:n pipot luvattiin täydellisinä rahteineen, vippoineen, koppineen, pultteineen ja tiivisteineen 1750â,¬:oon. Onks se paska sijoitus?  En noita S&S:n kansia oikeen mistään löytänyt, kuka mistä ja paljonko?? Kriteereinä sopivuus sovelin pyttyihin ja venttiilikoneistoihin, pakoputkiin ja imusarjaan.
-Spöke-

STD:n kansissa on ainakin imukanavan muotoilu aika hyvä. D:n mallinen ja korotettu. Onko S&S:n kansissa?

Jyrggälle. Osti. Se ehti toimia (tai oikeastaan yritti toimia) muutaman vuoden ennen S&S:ää Louisianassa. Flathead poweria ei oo ollu ruotsissa kymmeneen vuoteen.

rodchop

HOG Forever Forever HOG

Kiiski

Taas täytyy korjata, eipä taida olla öljykanavaa edes pannun pytyille olevissa kansissa. Taitaa olla ainoa vaihtoehto toi tönäreitä pitkin öljy kanteen. Tai porakone käteen ja öljykanavia hahmottelemaan, mikä äkkiseltään tuntuis aika toivottomalta noilla uusilla rullavipupukeilla.

Tuukka

Toi on kyllä vähän hanurista, että ei käy vakionokkat vaan joutuu käyttämään jotain evo/pan sekasikiöä. Muutenhan toi satsi olis viimesenpäälle. Jää vähän kapeaksi valinnanvara generaattori alakerrassa. Toki niinkuin on tullut ilmi noille nostajillehan löytyy vaihtoehto. Mut olishan se paljon helpompaa hommata kaikki samasta lafkasta.
C.O.G.

Tuusulan T-Bone

Mä oon kanssa joutunu toteamaan, että hyvälaatuiset palikat on kalliita. Ja kun jonkun kohdan päivittää paremmaksi, niin joutuu äkkiä ostelemaan muutaman muunkin osan.

Samettisesta kosketuksesta oon kuullu pelkkää hyvää, mutta hinnoissaan ovat. Eikä taida oikein olla vaihtoehtojakaan, jos tahtoo pitäytyä shovelin/pannun nokissa.
Long John Stroker