Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

STD - S&S Pan/Shovel cylinder heads.

Aloittaja rodchop, 21 elokuu 11, 11:21:15

« edellinen - seuraava »

Hessu

Kuulostaa kovin monimutkaiselta.
Mä paan rystyn seuraavalla tavalla.  Ryyppy, kaasarin vasemmalla puolella, auki. Ilman virtoja kolme neljä potkua. Ryyppy veks, virrat päälle, kaasu kiinni ja polvi suoraksi...

Toi käynnistely kuulostaa enemmän kuuman motin käynnistämiseltä. Ainakin mun tapauksessa.

rodchop

Miten olet säätänyt tuon (neulaputken joka neulan alapuolella) siis siitä oik puolen ruuvista josta se nousee & laskee ?
Eikös se säädä bensan / seoksen määrää ?
HOG Forever Forever HOG

Hessu

Joo. Sen vaikutus on kyllä aika vähäinen mun mielestä.  Vaikuttaa lähinnä tyhjäkäynnin seoksiin. Kun joskus kokeilin eri neuloja, aloitin säädön muistaakseni  niin, että suutinputkenpää oli tason tasalla. Kyllä sen silläkin pitäis hörähtää vaikka ei ehkä ala käydä joutavaa. 2,5 kierrosta on jo aika paljon. Kylmäkäynnistys kaasu kolmevarttia auki kuulostaa oudolta. Varsinkin kun eihän muuttuvakurkkuisessa kumminkaan luisti ole auki kun motti ei käy.

Ryyppypiiri pitää olla kondiksessa, jotta sieltä kans tulee kunnolla sitä bensaa.

rodchop

OK. Kiitos. Pitänee kuitenkin unohtaa hetkeks toi SU, kun toi pyörä nyt tolla Super B,llä toimii & On niin paljon muutakin hommaa tuon vessan kanssa.
Kun saanu muut tehtyä niin jatkan kyllä SU,n parissa.

Mielellään kyllä kimpassa jonkun kaa kuka noista jotain tajuu, toi bensan / kaasarin kanssa pulaaminen on aina niin pirun mieltä ylentävää & ratkiriemukasta ;D

116 db vois olla lähellä saundeja :P Ainakin tuolla kellarissa, pitää mittaa kännyllä huvikseen seuraavaks ::)
HOG Forever Forever HOG

flhx

Lainaus käyttäjältä: rodchop - 11 toukokuu 12, 09:25:22
...116 db vois olla lähellä saundeja ...

Desibelit, nuo nykyajan prosentit. Ennen laskeskeltiin taulukoiden avulla prosentteja ja mietittiin että lähteekö kilvet jos joutuu ratsiaan, nyt ihmetellään samaa desibelien kanssa...
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Spöke

Se käy! Desibelit talliolosuhteissa muodostuvat pelkästään mekaanisista äänistä. Mutjoo, Pannu valmis matkalehmäksi, lukuunottamatta jotain tavarankuljetuskapasiteettia lisäävää toimintaa peräosastossa.
Noskoolfab´s Panhead 92" Stroker
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Spöke

Laitetaan nyt vielä muita kokemuksia; Mekaaniset äänet kasvoivat potenssiin kaksi. Heitin tuossa pienen lenkinkin; kulkupuolta on senverran, että saa tosissaan roikkua sarvissa. Etenkin kun pitää vaihdekeppiäkin heilutella, on pakko löysätä tupesta ajoissa, että uskaltaa irroittaa vasemman käden stongasta. Kivvvaaa! ;D
Äitienpäivää kaikille Äideille ja äitihenkisille!
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Spöke

Töttöröö, ajokausi pystymettää vailla lopussaan, rakentelukausi rahaa vaille aluissaan. Pitäis narunkutojalta tilailla taas neniä. Lapio tarvii jonkun hypernenän, ahdin jätettäneen sopperiin, pannu taasen...hmmm?
Toi L3S futaa pannussa kyllä mainiosti, vääntöä 2000-4000rpm on rutosti, mutta se kiekaisu puuttuuu kokonaan. Josko sitten pykälää kivemmaksi, onkosse sitten L51?  Satkussa rundeja on 2500 ja siitä yläspäin haetaan Woimaa. 4.75 iskulla maksimikierrokset on syytä pitää alle 5 tuhannen. Ehdotuksia, kokemuksia, häh?
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Tuusulan T-Bone

Itse kysymykseen en paljoa osaa sanoa, mutta aihetta liipaten, mulla on yksi uusi 70-78 shoveliin käypäinen L51 hyllyssä. Se jää mulla vaille käyttöä, koska koneenrakennusprojekti lähti yllättäen vähän lapasesta. Tuusulasta löytyy nykyään myös Leineweberin edustus, jos on tarvetta jollakulla.
Long John Stroker

Spöke

Ostaisin, mutta miten mun -79 eroaa, onko tuota mahdollista sovittaa siihen? Olikos siinä rattaassa jokin ero?
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Tuusulan T-Bone

Ratas on erilainen. Sen voi prässätä irti ja toisen takaisin.
Long John Stroker

Spöke

Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa