Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

STD - S&S Pan/Shovel cylinder heads.

Aloittaja rodchop, 21 elokuu 11, 11:21:15

« edellinen - seuraava »

rodchop

Oon varmaan jotain sössiny kun mittasin  ;D
No tuo PAT tarkoittaa ilmeisesti Pass A Truck,
ja on mitä ilmeisemmin sama kuin Andrews EV13
jossa tuo lift 498.
HOG Forever Forever HOG

rodchop

Onko Jyrggän & Spöken padat edistyny ?
Itse löysin tuon puutuvan imusarjan ;D
Vielä ois pinion,ii & kireetä nokkaa vailla.
HOG Forever Forever HOG

Spöke

Padan kinmppuun menen vasta vuodenvaihteen jälkeen, kun kaikki osat on koossa. Ny entisöidään ratkoria. ;D
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

jyrggä

Sama homma^^
Paitsi että en oo mitää raktoria entisöiny, mut ton pannun kanssa menee aika. Pitäs saada se valmiiks ennen ku rupeen taas sovelin kans touhuamaan. Hommat oon saanu muutamaa pistepalikkaa lukuunottamatta jo valmiiks, että periaatteessa maalausta vailla. PItäs vaan ostaa ruisku, että pääsis kokeileen sitäki hommaa..
Koneistaja kyllä soitti että sovelin lohkot on jo valmiit, et sais hakee. Ehkä tuossa ennen joulua jo rupeen kasailemaan konetta.
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

Spöke

Huihai, Leineweber laittoi postia, kun kyselin onkos tuo L3S ok pannun kansilla. Vastaus oli jees, anna palaa vaan, vietäritkin riittää. Tarjosi vaihtoehdoksi myös L51E, mikä menisi myös samoilla vietäreillä.
Jaah, en tuolta kataloogista löytänyt kuin L51:n, mitähän Norma Wheeler tarkoitti tuolla "E":llä.
Jompsinkumpsin, mitähän raati sanoo; jatketaankos nykyisellä nenulla vaiko laitetaankos L51 tilluuseen?? Nostoahan tuolla sovelin kansiin tarkoitetulla L3S:llä tulee mukavasti lisää, onkohan nuo erot asteissa ratkaisevat?? Kuutisen astetta eroa avautumis- ja sulkeutumishetkessä nostanevat tehoaluetta 3-4 sataa kierrosta ylemmäs. Nyt potkii tuolta 2500 etiäppäin todella hyvin, mikä tarkoittaa myös matkavauhdissa satasen vauhdista ylöspäin. Välityksiä en aio lyhentää.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

erakko

E = early eli generaattorialakerralle.
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Spöke

Nomuttaperskules, niinpäs olikin, nykyisen nenän lootassakin lukee, että L3SE. Musta siinä kuuluis olla E:n sijasta P
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

erakko

Lainaus käyttäjältä: Spöke - 05 joulukuu 11, 19:34:15
Nomuttaperskules, niinpäs olikin, nykyisen nenän lootassakin lukee, että L3SE. Musta siinä kuuluis olla E:n sijasta P
-Spöke-

Ei oikeastaan kuuluis, -66-69 ei oo P vaan ES.  ;D

Se L3SEn nostohan muuttuneen vipusuhteen myötä on 0,505". Leineweberin kataloogi muuren ilmoittaa nuo pannun&shovelin nokkien tiedot pelkästään 1.43:1 vipusuhteella eli pannuun se nosto tarvii laskea, L51E esim nostaa 0,533". Riittävästi.
Mitkä vieterit sulla on? Ookko mitannu paineet niistä?  :o
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Spöke

Nojoo, mulla toi lohko on -59 eli selkeesti P, kait siihen uskaltaa E-nenun laittaa... ;D
Vieterit ovat kanssa Leineweberiltä, tuon L3SE:n mukana tulleet, laittoi tuohon emailiin, että käyvät myös tohon L51E:hen. Niin, täähän on oikeestaan väärällä osastolla, nytkun PanShovelista tuleekin Panpan ;).
Kumpi vai kampi, L51 vaiko L3S??
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

rodchop

Käytä rahasi muuhun & mee sillä 3,sella joka sulla on.
HOG Forever Forever HOG

Tuusulan T-Bone

Long John Stroker

Spöke

Hyvä! Yllämainitut vastaukset auttavatkin vi**sti!  ;D
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

rodchop

Lainaus käyttäjältä: Spöke - 05 joulukuu 11, 18:42:49
Huihai, Leineweber laittoi postia, kun kyselin onkos tuo L3S ok pannun kansilla. Vastaus oli jees, anna palaa vaan, vietäritkin riittää. Tarjosi vaihtoehdoksi myös L51E, mikä menisi myös samoilla vietäreillä.
Jaah, en tuolta kataloogista löytänyt kuin L51:n, mitähän Norma Wheeler tarkoitti tuolla "E":llä.
Jompsinkumpsin, mitähän raati sanoo; jatketaankos nykyisellä nenulla vaiko laitetaankos L51 tilluuseen?? Nostoahan tuolla sovelin kansiin tarkoitetulla L3S:llä tulee mukavasti lisää, onkohan nuo erot asteissa ratkaisevat?? Kuutisen astetta eroa avautumis- ja sulkeutumishetkessä nostanevat tehoaluetta 3-4 sataa kierrosta ylemmäs. Nyt potkii tuolta 2500 etiäppäin todella hyvin, mikä tarkoittaa myös matkavauhdissa satasen vauhdista ylöspäin. Välityksiä en aio lyhentää.
-Spöke-

No noista mitaan tajuu, mutta itsesta tuo 2500 rpm joka sulla nyt parempi, kun tuosta alavaannosta tykkaan,matalammilla kierroksilla menna ettei niin tarista tuollahan se menis sun viestin perusteella nousis n.3000rpm,aam


Itsekin pitas paattaa minka hankkii, tarkoitus ois tuolta Daytonan matkalta tuoda joku hyva S&S kansille jossa paljon nostoa mutta myos alavaantoo (apuva)
HOG Forever Forever HOG

Tuusulan T-Bone

Enhän mäkään näistä paljoa ymmärrä, mutta pre-evo-aikakauden vehkeissä asteita on käsittääkseni syytä olla enemmän. Asteita on syytä olla myös sitä enemmän, mitä enemmän stroukkia ja mitä korkeampi staattinen kantti. Jos oikein muistan, niin Spöken padassa ainakin iskun pituus on riittävä, joten L51 ja staattinen kantti jonnekin 9,5:1 korville niin pitäis workkia.

Muoksis: tontyyppinen palikkakombinaatio on itelläkin suunnitteilla, kunhan nyt ensin saan tallin rempattua.
Long John Stroker

rodchop

OK. Mutta eks tuon pitais menna nytkin jo paremmin kuin ennen, kun kansissa paremmin muotoillut imukanavat sekä vippasuhteen vuoksi venat aukee enemmän.
No tiedä sitte, mikä mitäkin vaikuttaa (haluisin kyllä tietää)
HOG Forever Forever HOG