Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Diggeri

Aloittaja Jude, 19 elokuu 11, 13:11:33

« edellinen - seuraava »

Rautahauli

Olisiko paha tyylivirhe jos tuota "kehtoputken" terävää taitosta pikkusen loiventaisi?
FXEF-81

rodchop

Pirun hieno siitä tulee !  Olispa tuossa vielä turbo tai remmi ahdin, no vielä ehtii ;)
HOG Forever Forever HOG

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Rautahauli - 03 helmikuu 12, 13:23:20
Olisiko paha tyylivirhe jos tuota "kehtoputken" terävää taitosta pikkusen loiventaisi?

Olis. Koko pyörähän on yhtä ryssänmutkaa (tämä siis kerrankin positiivisessa merkityksessä ;)) niin ei siihen mitkään loivat kaaret sovi.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Rautahauli

^no sitä vähän eppäilinkin. :D
FXEF-81

ma^ko

Muutoin vaikuttaa todella asialliselta tekeleeltä, mutta tuo pinnapyörä takana ja invanderi edessä ei istu mun silmään. Ölppätankki o hieno.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Jude

Olihan siihen hieno takalokari tulossa, ei vaan enään sopinu muotokieli sitten ton perän kanssa, oli sellanen TÖKS efekti missä kohtas lokari ja perä sivuilta.
Lokari kun on vielä kromattu niin ei sitä viittiny lähtee lameloimaan.

Just se ryssänmutka on tässä ollut sanatarkasti se juttu, Isto kysy kun runkoa venytti että haluanko sellasen smoothin kehtoputken vai ryssämutkan ?

tässä tällänen ideapohja tohon perään, tietty tähän tulee täysin erilainen mutta , get the point.

Mylly on b31 joka saanut isomman männän ja on muistaakseen 420cc. Joku vanha kisa viritys.

Jude

Makolle :Saishan siihen rahalla vaikka telaketjut mutta kun sitä ei liioin kelattu tuhlata, tietty just kaveri postas että löytys invader taakse...nii-i. vituttaa  ;D

välly

Tuo ryssänmutka sopii hienosti pyörän linjoihin!
Nopeat moottoripyörät ovat vain ohimenevä ilmiö!

ma^ko

Budjettirajoutteet on hyvinkin selkeä syy ratkaisuille, mut mä ettisin sit sopivan pinnafillarin eteenkin tai jonku invanderin pariksi pinnapyörää paremmin sopivan valukikkareen taakse. Mun hermostorakenne ei sietäis omassa laitteessa pinnavillaria takana ja jonkin muun tyyppistä edessä, toisinpäin viel ehkä. Mutmut, eihän tuo mun ole ja muutoin tuost o kyl muotoutumas vallan magee sinkku.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

rodchop

Aijaa. No miten toi sun hermostorakenne sit kestää springerin FXR,ssä ;D
HOG Forever Forever HOG

Jude

Oli siihen aluksi tulossa pinnavanne pienellä rumpujarrulla, sain vaan ton invaderin siihen menevien pinnojen ja pinnauksen hinnalla ja halusin taakse 18" eikä niitä ole juuri tarjolla ellei halua laittaa jotain tonnia kiinni vanteeseen, plus jarruhilut.....takanavan vasen puoli muuten natsaa koneessa olevaan muotoon ja sillä olen tätä kombinaatiota selitellyt.
Tää onkin tällänen härö-laite ja kuten sanoin rahaa ei juuri ole ja rakennan/rakennutan tämän ihan vain itselleni, vaikka sisustus elementiksi. Mahtuu paljon pyykkejä kuivumaan tohon telineeseen.

flhx

Lainaus käyttäjältä: Jude - 03 helmikuu 12, 14:08:05
...
tässä tällänen ideapohja tohon perään, tietty tähän tulee täysin erilainen mutta , get the point.
...

Piti just postata kuvaa ja jorinaa jne jossa ois juurikin ton kuvanmallista takalokaria tyrkytetty, sopis hienosti. Komea laite tulossa, pointsit öljytankista,bensakorkista ja..no kaikesta! Tosin kyllä toi invaderia huutais taaksekin, sen verran miinusta...mutta budjettijuttuja toki.
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: rodchop - 03 helmikuu 12, 14:23:58
Aijaa. No miten toi sun hermostorakenne sit kestää springerin FXR,ssä ;D

;D ;D ;D

Nojoo, mä oon kyllä samaa mieltä ma^kon ja muiden kanssa, jostain se toinen invaderi olis kaivettava. Muilta osin on kyllä meininki kohdallaan!
Long John Stroker

JVa

Fuck Yeah! näyttää enemmän ku hyvältä. Just joku sen kuvan kaltanen perä vois sopia, noi poks-ailut sopii loistavasti.. jatkaa ton tankin mallia kivasti. Invaderi hommiin en ota kantaa.. ToimII !

makkepuu

öljytankki on huippu! mutta niinku moni jo onkin kehunu, niin sopisi (ainakin omaan) silmään paremmin jos myös takana olisi invader.
tulipa tästä rakennelmasta mieleen eräs rakenteluohjelma jossa aikoinaan diggeriä väännettiin

The Great Biker Build Off 15 Indian Larry Vs Mondo (English)