Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Jarrulevyistä

Aloittaja Pete67, 17 huhtikuu 09, 22:09:13

« edellinen - seuraava »

Pete67

Tota noin..Mites toi esim takajarrulevyn keskireiän halkaisija menee malleittain ja vuosittain?? Kun tunttu olevan monenkokosta holea 50mm 60mm...itellä olin mittaavinani öpaut 55mm. Pitäisi tilata levy taakse, ja aattelin et onkohan toi mun levy ns.vakio reiällä vai onkohan siihen koskettu...Kattelin Madhogin ja great acen listoja, onkos jostain saatavilla helposti edullisempia levyjä? Jenkeistä toki, mut kun en oo sieltä ikinä vielä tilaillut...Mites lähempää ku jenkeistä?? Linkkejä?

Hemuli

Ei niitä ole periaattessa kuin kahta kokoa - 1999 ja vanhemmat ja 2000 ja uudemmat. Ensin mainituissa reikä on 2" ja uudemmissa 56 mm (2.20").

Ei nyt ruveta täälläkin pohtimaan eri nettikauppoja ja mistä saa nahkatakkeja halvimmalla, jos meinaat pelkät levyt ulkomailta asti tilata niin siihen on yksi osoite: www.ebay.com
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Pete67

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 17 huhtikuu 09, 22:34:49
Ei niitä ole periaattessa kuin kahta kokoa - 1999 ja vanhemmat ja 2000 ja uudemmat. Ensin mainituissa reikä on 2" ja uudemmissa 56 mm (2.20").

Ei nyt ruveta täälläkin pohtimaan eri nettikauppoja ja mistä saa nahkatakkeja halvimmalla, jos meinaat pelkät levyt ulkomailta asti tilata niin siihen on yksi osoite: www.ebay.com
Kiitos vastauksesta, juu ei ollu tarkotuskaan lähteä sen isommin pohtimaan..Aattelin et jos vaikka suomesta löytys joku mesta, mistä sais halvemmalla kuin mainitsemiltani. Syynä tähän on kun katsoo jenkeistä, hinnat 30-40 dollaria alkaen ihan siisteistäkin levyistä, ja siks aattelin löytyskö suomesta ehkä jotain mestaa missä ne ei maksais yli 100 euroa..Koitin kyl etsii netistä mut ei sattunut silmään, suomalaisia..Vaan kiitti, toi koko kysymys "vaivas" mua eniten