Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

kondensaattori hajoaa

Aloittaja Danny, 14 elokuu 11, 15:01:40

« edellinen - seuraava »

Danny

Mikä tappaa konkan?
Vaikuttaako puolan arvot toimintaan?

Pannussa menossa tänä kesänä jo neljäs konkka, automaatti jakaja. Ainoa yhteinen tekijä minkä olen huomannut on et sateessa ajon ja pesun jälkeen konkka alkaa oireilemaan ja sit menee kaput. Taiwan konkka ei kestäny mitään mut accelikin on jo hajonnu pariin otteeseen, olisko noi auton konkat kestävämpiä, oliko niin et ladan konkka kävis, sopiiko se kopan sisään?

:-\ ???

Danny

rodchop

Ei ne kesta vetta yrita tiivistaa se paremmin, pesun jalkeen kannattaa kuivata ennen kun lyot tulille.
HOG Forever Forever HOG

ma^ko

Auton konkat on usein hieman vähemmän heikkolaatuisia, koon puolesta yhteensopivuus selviää autotarvikeliikkeessä vertaamalla.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

tuuba

mulla joskus sovelissa meni jokunen konkka paskaks peräjälkeen ennenku tajusin että otti se konkan johto kiinni siihen kopan kanteen.
Only way to feel the noise is when it´s good and loud...

Lyytinen

Miksi minä muistelen, että sitä konkan pantaa ei pitäisi ihan tunteella vääntää kiinni vaikka korjausoppaat yms. niin sanookin? Onko kellään samanlaisia muistikuvia?

Hemuli

Tähän asti ainoat konkat jotka porukalla tuntuu kestävän on Blue Streak merkkisiä. Accelikin on samaa kiinansontaa kuin ne merkittömätkin.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

rampo63

Joku joskus höpötteli syksy pimeessä, että tulpanjohtojen vastus olis ollu syy,,,tiedä sitte vanhat vehkeet.

Jukka

Mä sain vitosella jonkun viritys*köh*konkan. Toimii hulluna; vaikutus pelkkää plussaa -vaikka varmaan on jtn kingkongin tavaraa.

Pannassa ja paikalleen kiristämisessä saa kohtaa vähän hakea.

Mukana vaihtovarana kulkee delco-remyn konkka 60luvun Letukasta. kokonsa puolesta mahtuu. tiedä sitten, onko ominaisuudet sinne päinkään.
iloisinta on risalla konkalla meno *köh*

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Jukka - 18 elokuu 11, 01:07:00
Mukana vaihtovarana kulkee delco-remyn konkka 60luvun Letukasta. kokonsa puolesta mahtuu. tiedä sitten, onko ominaisuudet sinne päinkään.

Ei noissa kärkisytytysten kondensaattoreissa ole mitään toiminnallista eroa, jos johtoliitin käypi ja sopii paikoilleen niin toimii.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Roadrunner

Lainaus käyttäjältä: rampo63 - 15 elokuu 11, 19:43:28
Joku joskus höpötteli syksy pimeessä, että tulpanjohtojen vastus olis ollu syy,,,tiedä sitte vanhat vehkeet.

Mulla on ollu pannussa samat sytkyvehkeet 10v. Ainoastaan tulppia on tarvinnu vaihtaa.
Pannuralliin viikonloppuna....

Jukka

Tsekkasin tän halpiksen tiedot: Standard inc., MC-CND2, hecho en méxico.

La Pannurallissa, tiättykin.