Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Petrol Circus 24.-25.9.2011

Aloittaja Hemuli, 10 elokuu 11, 11:28:23

« edellinen - seuraava »

Jake

Lainaus käyttäjältä: rodchop - 26 syyskuu 11, 07:33:34
Saiko muuten kukaan mitään äänestys lipuketta ? Mä en ainakaan, miten noi nyt valittiin ?

Juu sitä piti munkin ihmetellä. En siis saanu minäkään. Tosin en päässy lauantaina paikalle, niin ei sen puoleen..

KK

Lainaus käyttäjältä: Jake - 26 syyskuu 11, 07:58:53
Saiko muuten kukaan mitään äänestys lipuketta ? Mä en ainakaan, miten noi nyt valittiin ?

Juu sitä piti munkin ihmetellä. En siis saanu minäkään. Tosin en päässy lauantaina paikalle, niin ei sen puoleen..

Erikoista että laitetta tuotaessa ei mulle puhuttu mitään miten äänestetään, vaan piti sekin kuulla kaverilta.. Äänestyslaput löytyi siis infon-tiskiltä.

Näyttelykalusto oli todella kovaa luokkaa ja laitteet mielestäni hyvin esillä, niin että sai kunnollisia kuvia.
F.U.

filtteri

näytteille asettejat suoritti valinnat,tai näin ainakin ymmärsin

Tuusulan T-Bone

Tuollaisen listan löysin:

http://web.finnexpo.fi/Sites1/PetrolCircus/Kavijat/Sivut/Ilmoita.aspx

Näkyi olevan palkituissa myös foorumilaisia. Onnea!
Long John Stroker

Hemuli

Onnittelut erityisesti bobber-luokan voittajalle! Ne on vaan noi showpyörät tollasia, ei kai niillä edes uskalla ajaa :)...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Kiiski

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 26 syyskuu 11, 11:14:48
Onnittelut erityisesti bobber-luokan voittajalle! Ne on vaan noi showpyörät tollasia, ei kai niillä edes uskalla ajaa :)...
No mutta kiitos kovasti! Mulle tuli vähän niinku puun takaa koko homma. Kyllä mä sillä olen ajellut ihan normaalisti, mutta nyt täytyy varmaan alkaa rajoittaa ja peräkärry hommata. ;D

Tuusulan T-Bone

^Mä oon miettiny semmosta, että näyttelyihin osallistuvilta pyöriltä pitäisi vaatia, että pyörällä on ajettu vähintään, sanotaanko nyt vaikka 20000 km... ;D

Ja joo, Kiisken pyörä on sikahieno ja siinä on semmonen mukava menemisen fiilis. Ihan oikeaan osoitteeseen meni pytty!

Muutenkin oli laatukalustoa näytillä ja paljon. Ei tommoset järjestäjien tietämättömyydet niin hirveästi puristellu kun katteli autoja ja pyöriä.
Long John Stroker

Hemuli

Eniten iloa ainakin meikäläiselle tuotti nähdä niin paljon muita kuin Harrikoita rakennettujen pyörien joukossa. Todella hienoja laitteita, erityisesti raasereita.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Motomatti

T-Bonen kanssa samaa mieltä: moottoripyörällä pitää ajaa, se pitää siitä!

Röpöttäjä

Kaks pyörää pojan kanssa tuotiin ja todettiin että hikistä hommaa kiireellä kun lähtee töiden jälkeen perjantaina tienpäälle. Äänestyslippuja ei saatu eikä kukaan kertonut mistä saa. Ilmoittautumispaikallakin kysyin.
Popperipaikalla käskettiin pistää mopot siististi riviin eturenkaat kulkuväylälle päin. Joo eipä siinä yksityiskohtia kukaan pääse tutkimaa. Eturengas ja ajovalo.
Sama homma oli sitten chopperi-puolella käsky kävi että riviin järjesty. aamulla kun tulin paikalle niin takanapa oli sitten pyörät muut peräkkäin. Valaistus heikko. Valoihin ei saanut parannusta. Mun mopossa maalaukset (kuvat) näkyy vain UV-valolla(auringon valossa tai kohdistetulla spottivalolla oikeassa kulmassa. (valot ois olleet omasta takaa mutta agri jäi kotiin. Mielestäni pyörille pitäisi olla selkeät paikat kaikille ja samanarvoiset.
Muuten näyttely oli hieno, autot upeesti esillä.
Palkintojenjakoseremonia oli kyllä perseestä.
Esim. voittajille voisi ilmoittaa hetkeä aikaisemmin tekstiviestillä että lampsippa sinne pallien suuntaan pokkaamaan jotain. Vieressä oli iso kuvaruutu jossa pyöri ihan muuta juttua. Ois voinut sitten palkittujen mopojen kuvat esittää sitä mukaa kun palkintoja jaetaan.

Pois päästiin vikkelästi kun startattiin ruuduista 17.00. P-Alue oli riittävän iso pakettiautolle ja pitkälle kärrille. La kun lähdettiin sukulaisiin yöksi niin maksettiin 6e ulos pääsymaksua autosta. Ei iso raha mutta näytteelle asettajaa sekin pänni.

B 50

Lainaus käyttäjältä: KK - 26 syyskuu 11, 08:19:24
Lainaus käyttäjältä: Jake - 26 syyskuu 11, 07:58:53

Erikoista että laitetta tuotaessa ei mulle puhuttu mitään miten äänestetään, vaan piti sekin kuulla kaverilta.. Äänestyslaput löytyi siis infon-tiskiltä.

Näyttelykalusto oli todella kovaa luokkaa ja laitteet mielestäni hyvin esillä, niin että sai kunnollisia kuvia.

Erikseen kun konttorista kyseli niin sieltä tiskiltähän niitä löyty. Mulla oli tilanne kanssa sellanen ettei ollu aikomusta la pelkän äänestyksen takia pelipaikalle ilmaantua. Täyttelin kupongin siinä pe ja annoin toimitettavaksi perille kaverille joka oli la paikalla. Tosin se oli mission impossible, se kupongin täyttö, ei niistä karsinoista olis ottanu pirukaan selvää mikä räpätin kuuluu mihinkin luokkaan. Ainakin yritin.. Muutenkin melkoset arpajaiset mitä mihinkin päin työnnellään ja miten päin.. Mun käsittääkseni rannekkeella sai ajaa maksamatta parkkikselta ulos. Muuten ehkä paras näyttely ikinä.

Röpöttäjä

Niin olivat rahaa vailla vaikka ranneke. Näytteelle asettajana ajoimme la ulos alueelta ja veloitus oli 6e lippuluukulta. Tultiin sitten takas su aamulla.

Mietin tuossa että miten pyörät on paras pistää tasapuolisesti esiin. Joko neliö jonka sisään 4 pyörää tai kolmio. Väliin kävelykatu. Tai sitten jos harrastetaan pitkää riviä niin mopojen väli noin 1,5-2m ja yhdessä rivissä vinottain, voi käydä katsomassa molemmin puolin. Valaistus olisi tärkeää värien yms näkyviin tulon takia.

Noille puhtaille show pyörille pitäis olla oma luokka. Kaikki kun ei edes käynnisty eikä niillä välttämätt pysty edes ajamaan.
Lisänä on tietysti se että omavalmisteet mitä ei saa rekisteriin mutta on toimiva ja siirtokilvin ajettavissa, niin niiden käsittely on ongelma. 

Hyvä näyttely ja pienillä virityksillä paras suomessa.

Leksa

Olisi tosiaan hienoa, että pyöriä pääsisi katsomaan joka kulmasta . Nyt pyörät oli keula kohti katsojaa ja eipä siinä oikeen muuta nähnyt kuin stongan .
Mutta kaikin puolin oli todella hienoja pyöriä näytillä .