Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Buellista (X1) bobberiko..?

Aloittaja sensei, 09 elokuu 11, 14:42:12

« edellinen - seuraava »

sensei

Todennäköisesti se perä ei olisi Buellin valikoimista, vaan ihan jotain muuta.

Ideahan voisi olla jotakuinkin tämän henkinen:

Tuosta ensimmäisestä tykkään eniten.

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: sensei - 11 elokuu 11, 15:25:55...Tuosta ensimmäisestä tykkään eniten.

Sääli vaan että se on Twincam ;D...

Ei vaiskaan, ymmärrän että tarkoitat muotokieltä ja sellaisenaanhan toi on hieno. Oliko toi nyt Roland "Perryn poika" Sandsin tekele? Viimeinen musta ainakin on.

Mun mielestä toi vihriäinen on myös aika hieno, erityisesti siksi että siinä on onnistuttu muokkaamaan Buellin oma tankki muotoihin istuvaksi. Lieneekö kuidutettu alkuperäisen päälle? Mitenhän pysyy muovissa...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

sensei

Luulen, että siinä on kuidusta tehty kokonaan uusi. Esim. muotti alkuperäisestä ja muodot siihen.

Sitten on tämän tyyppiset luomukset:

Eli ei takakatetta ollenkaan.

Edit: Muistaakseni on Sandsin tekele..

Hemuli

Sandsin lisäksi toinen nuoren polven rakentelija jonka tyyli saattaa innostaa on Jesse Rooke, hän on tehnyt paljon raaseriluomuksia.

Eikä tietenkään sovi unohtaa Excile Cyclesin RX-Streetfighteria, jollain perverssillä tavalla tämä viehättää vaikka onkin bigtwin:

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: sensei - 11 elokuu 11, 15:43:35...Sitten on tämän tyyppiset luomukset:

...

Et kai nyt tosissasi... Olen nähnyt kyseisen pyörän monesti ja tiedän että omistaja on erittäin ylpeä siitä, en voi silti rehellisesti sanoa pitäväni siitä. Konsepti olisi toiminut jos rungosta olisi tehty täysin erilainen, nyt kun yritettiin mukailla putkirunkobuellin raamia niin mentiin pahasti metsään. En halua haukkua kenenkään luomuksia, varsinkin kun tunnen miehet tämän takana - antaa kaikkien kukkien kukkia. Onneksi meillä on kuitenkin mielipiteenvapaus.

rodchop

Joo ei pahalla mutta toi vika on jotain ihan uskomatonta P......
No onneks ollaan kaikki erilaisia & diggaillaan hieman eri jutuista ;D
HOG Forever Forever HOG

filtteri

kyä toi vihree tankki on ihan orkkis s3 säiliö ja taitaa olla samanlainen cyclone versiossakin onko se nyt sitten m2:konen.

sensei

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 11 elokuu 11, 15:49:10
Lainaus käyttäjältä: sensei - 11 elokuu 11, 15:43:35...Sitten on tämän tyyppiset luomukset:

[img]/img]...

Et kai nyt tosissasi... Olen nähnyt kyseisen pyörän monesti ja tiedän että omistaja on erittäin ylpeä siitä, en voi silti rehellisesti sanoa pitäväni siitä. Konsepti olisi toiminut jos rungosta olisi tehty täysin erilainen, nyt kun yritettiin mukailla putkirunkobuellin raamia niin mentiin pahasti metsään. En halua haukkua kenenkään luomuksia, varsinkin kun tunnen miehet tämän takana - antaa kaikkien kukkien kukkia. Onneksi meillä on kuitenkin mielipiteenvapaus.

Se kuva olikin vaan ideana pyörästä ilman takakatetta.. Ei kuulu suosikki-listani kärkisijoille, varsinkaan sen jälkeen, kun löysin muitakin kuvia.
Myös tuo Rooken tekemä KTM on hieno.

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 11 elokuu 11, 15:49:10

Ihmettelin ko laitetta ja olen tytyväinen etten oikeastaan kokenut sen suurempaa tarvetta edes muodostaa siitä mitään mielipidettä. Varmasti tuokin puhuttelee joitakuita, mä en pitänyt mut sil väliäkään, eniten tökki keulan ja loppumopon suhde joka mun silmään on ihan svituillaan.

Ongelma voi tietenkin olla mun silmässä ja tajunnassa mut tökkii kuitenkin. Erikoinenhan tuo on toki, mutta onko se riittävä itseisarvo?
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Leksa

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 11 elokuu 11, 09:09:33
En mä teistä muista tiedä mutta jotenkin tällanen stuuki puhuttelee meikäläistä...

Mun silmään täydellinen.

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: poromarko - 11 elokuu 11, 16:40:56
http://www.blocket.se/stockholm/HD_Buell_S3_Thunderbolt_35032364.htm?ca=1_5&w=3

Ennemmin jotain tähän suuntan?

Tuo se voi olla mielenkiintoinen ajettava - orkkis t-kappaleet nollakulmalla, keulakulmaa joku 45 astetta - jättö? Varmaan ainakin 30 cm :o...

sensei

Jep!

Edit:

PZQ

Itsellä oli nuin vuosi sitten saman suuntaiset suunnitelmat mutta jätin leikin kesken kun pykäläviidakosta olin lukevinani että pyörää ei saa
(tässä maassa) muutta jäykäksi runkoa vaihtamalla.

Pirun hyvä idea vaikka joutuu hieman tekemään kompromissejä.

Tällainen siitä tulis niillä vanteilla
Buell Cyclone Bobber   
Entäpä jos käytät orkkisvanteita, levität takarimssiä ja teet sellaisen semi-racing bobberin. Ymmärsikö kukaan?
Life is like a dogbiscuit . . . hard

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: PZQ - 12 elokuu 11, 18:47:33
Itsellä oli nuin vuosi sitten saman suuntaiset suunnitelmat mutta jätin leikin kesken kun pykäläviidakosta olin lukevinani että pyörää ei saa
(tässä maassa) muutta jäykäksi runkoa vaihtamalla....

Oisit rakentanu vaan, laki muuttui tuonkin osalta jo paljon aikaisemmin.