Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

andrews 37 vs 26

Aloittaja jelly, 10 heinäkuu 11, 15:31:16

« edellinen - seuraava »

jelly

Näitä otsikon mallisia vertailuja en löytänyt foorumilta (tai huona etsijä).

Noita olen kuitenkin pähkäillyt vaihtoehdoksi softailin duceen.

Kone 88" vakio männillä tällä hetkellä, supertrappi 2-1 ja forcewinderi paikallaan.

Vaatiiko mahdollinen 95 kitti joskus lisää nokkaa eli kallistuisi 37 puolelle?
Jotain juttua muistelen tuosta imupuolen ajoituksesta että pitäisi olla lähellä 30 astetta jos ala ja keskivääntöä tavoittelisi eli silloin tuo 26 lähempänä.

TUo 26 taitaa 21:n lisäksi olla "varma valinta" laukkupyörään, mutta deuce kevyempi.


kölvi

Noista Twincamin nokista tuntuu löytyvän aika vähän keskustelua, tai löytyy kyllä mutta itselläni jenkkifoorumeiden kahlaaminen syö miestä. Evolaiseen toki on ne "varmat" nenät vakiokoneeseen.

itsekin pähkäilen saman kysymyksen ääressä, koska ensi talvena tarvisi tsekata laahaimet seitsemän vuotta hyvin palvelleesta Night trainistä. Jos tarvii sitten jatkotoimenpiteitä, harkinnassa ratasjakopää ja nokka-akseleiden päivitys. Itse olen harkinnut kohtuu vahvasti tuota 26G nenärautasettiä. Itselläni ei näillä näkymin ole aikomusta vaihtaa 95" kaluja, joten sen perusteella mennään. Asiaan otan kyllä varmistuksen sitten ennen osien hankkimista nokkia jo vaihtaneelta pajalta.
Puhuu vähän - eikä silloinkaan asiaa.

atco

Itsellä hieman samoja aikeita, dynassa vajaa nelkyttonnia mittarissa..mites toi uudenmallinen hydraulinen ketjunkiristin, onko jollain kokemuksia? Kumpi noista lienee edullisempi vaihtoehto - ratasjakopää/hydraulinen?
Hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä
FXDWG -02

kölvi

Tuollahan niistä on jotain vertailuja, hintaluokkaa ja puhetta-> http://finnbikers.fi/foorumi/index.php?topic=888.0
Ei niillä pelkillä jakopään osilla ja nokilla ilmeisesti juuri hinnan eroa ole, mutta näiden muiden hilujen myötä tuntuis hinnat joissain karkaavan.

Kannattanee muutenkin lukaista, paljon tietämisen arvoista asiaa.
Puhuu vähän - eikä silloinkaan asiaa.

jelly

#4
No niin päivitystä.
Koneeseen (-00 tc88") meni nuo anteron 37N nokat ja samalla koko camconversio paketti
lisättynä nostajilla ja torrington 148 nokkien neulalaakereilla sekä säädettävillä työntötangoilla.
Nuo alkuperäiset 30tkm ajetut ketjunkiristimet alkoi olla vaihtokunnossa.
Voimakasta kulumista 1mm luokkaa havaittavissa molemmissa kiristimissä.
Nokissa ei kulumaa näy ja nostajatkin voisi luultavasti vielä käyttää jos joku tarvitsisi, vink,vink.
Pyörä vedettiin penkissä säätöihin. Tuloksina 71hv ja 121Nm takapyörältä.
Muutokset siis seuraavat: kartiosuodatin, nokat, prepattu cv ja 2:1 putki.
Vääntö mukavasti 1800-3600 kierrosalueella.
Vielä jäi matkaa ja nälkää sinne 100hv lukemiin...eli 95" ja kannet luultavasti joskus tulee vielä laitettua.
Pitää välillä keskittyä ajamiseenkin.
Kenelläkään todellisia dynolukemia tuosta anteron 26:sta?