Finnbikers />
				</td>
			</tr>
		</table>
	<div class=
16 Heinäkuu 2019, 12:11:59 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!
Tarkempi haku
Sivuja: 1 [2]   Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Cv keihin Rautapäähän  (Luettu 6527 kertaa)
Silli
Newbie

  • Forssa
  • Viestejä: 19



    « Vastaus #15 : 03 Heinäkuu 2019, 18:32:18 »

    Ja juu, seosruuvin käyn läpi aina suuttimenvaihdon yhteydessä. 65:lläkin nyt ilmeisesti säätövara loppuu kesken.
    tallennettu

    "Mikä helvetti siinä nyt taas muka voi olla?!"
    Kiwi
    Hero Member
    *****
  • Kuopio
  • Viestejä: 1250

    Custom Farm Motorcycles


    WWW
    « Vastaus #16 : 03 Heinäkuu 2019, 21:04:52 »

    Eikö tuo neulan nosto auttaisi juurikin tuonne suuttimien siirtymävaiheeseen?
    tallennettu
    Jack
    Hero Member
    *****
    Viestejä: 2005



    « Vastaus #17 : 04 Heinäkuu 2019, 07:20:37 »

    Mun mielestä sun kulutus on aika iso CV'lle.  Kandeis kokeilla ehkä säädettävää neulaa, tai sit prikalla nostaa sitä vakioneulaa.  65 välialue kuullostaa melkosen isolle....varsinkin ku vertaa noihin aikasemmin ilmotettuihin kokoihin.

    En nyt muista kuinka isoruokasia noi on luonteeltaan, mut mun lättäpää Inkkari menee sinne vitosen kantturoille ehkä vähän yli, shoveli jopa vissiin vähän alle tasasta 100 - 110  vauhtia pitäessä.  (eikä hirveesti kyl tosta nouse vaikka nostas nopeuden sinne lain  sallimaan maximiin)
    tallennettu

    Flatheads!!!
    Silli
    Newbie

  • Forssa
  • Viestejä: 19



    « Vastaus #18 : 04 Heinäkuu 2019, 14:51:46 »

    Juu, itekin meinas usko lopua. Mutta mitä suuremmaks vaihtoi, sitä vähemmän oireili. Nyt on vain joitain aivastuksia päästäessä kiihdytyksen jälkeen tasakaasulle. Tai oikeastaan mentyä tasakaasulla jonnin matkaa.
    Neulan nosroakin tietty vois kokeilla.

    Tota on ilmeisesti jonkin verran kutiteltu, kanavat on ainakin muokattu, ja epäilen mahtavatko nokatkaan olla ihan vakiot. Emäntä ku valittelee ettei risteyksistä lähdettäessä meinaa 1200 evospora pysyä perässä vaikka en mielestäni oo vielä kertaakaan ees täysillä yrittänyt...
    tallennettu

    "Mikä helvetti siinä nyt taas muka voi olla?!"
    Silli
    Newbie

  • Forssa
  • Viestejä: 19



    « Vastaus #19 : 04 Heinäkuu 2019, 15:02:24 »

    Mutta, mistäs siihen neulan nostoon tarvittavia shimmejä saa?
    tallennettu

    "Mikä helvetti siinä nyt taas muka voi olla?!"
    Jarkko
    Jr. Member
    *
  • Hyvinkää
  • Viestejä: 165



    « Vastaus #20 : 05 Heinäkuu 2019, 05:45:43 »

    Vaikka Motonetista...Muistaakseni 3mm prikka käy siihen hyvin.

    Mutta, mistäs siihen neulan nostoon tarvittavia shimmejä saa?
    tallennettu
    Jack
    Hero Member
    *****
    Viestejä: 2005



    « Vastaus #21 : 05 Heinäkuu 2019, 07:57:26 »

    Kandee kokeilla neulan noston jälkeen sit pienempää ala-alueen suutinta.
    tallennettu

    Flatheads!!!
    Silli
    Newbie

  • Forssa
  • Viestejä: 19



    « Vastaus #22 : 09 Heinäkuu 2019, 06:37:55 »

    Jepsistä, tää cv on ollu mielenkiintoinen projekti. Kerron sit mikä oli paras resepti. Heh.
    tallennettu

    "Mikä helvetti siinä nyt taas muka voi olla?!"
    KariFS
    Newbie

    Viestejä: 43

    MC Debit


    « Vastaus #23 : 10 Heinäkuu 2019, 09:35:45 »

    Tuolla toisessa keskustelussa kun näkyi potilaan kuva, niin tuli mieleen että suorat putket ovat joskus hankaliksi mainittu just tuon osa / tasakaasukäytöksen kannalta. Oireet vähä niinku sopis... jos vaikka kokeeksi katiskaverkosta tms rullattu mytty putkiin vastusta tuomaan?

    Ja se neulannostoprikka on ”kaikissa” CV-tuninkisarjoissa mukana, ellei sitten ole spesiaali neula.

    Voi olla että suorilla putkilla ja avaralla putsarilla vakioneula vakiokorkeudella ei vaan pelaa, vaikka olisi mitkä suuttimet.

    Ylläoleva on peräisin ”kirjallisuudesta” ja puuhailuista muiden CV-kaasuttimisten kanssa. Itsehän en omastani päässyt säätämään kuin tyhjäkäynnin ja paikalla kaasuttelun, ajettu on sen verran että tuli todettua vaihteiston olevan särki. Leegoja irrallaan enempi kuin keskiverto NHL-konkarilla, 7 kpl oli askin pohjalla, kahdesta eri rattaasta.
    tallennettu

    1983 Harley Davidson XLS1000 Roadster
    1973 Honda CB350K4
    1973 Honda CB125K5

    Ei oppinut olutta ojaan kaada.
    Silli
    Newbie

  • Forssa
  • Viestejä: 19



    « Vastaus #24 : 10 Heinäkuu 2019, 12:06:56 »

    Juu, neulaa on nyt nostettu prikan verran. Koeajoon ei vaan pääse ihan heti, tankki pirulainen alkoi vuotaa. Täytyy vähä tinata ja nätistää ensin. Mutta saapas näkee ja kenkä kertoo. Periaatteessa nyt pitäis ainaki tuon ruokapuolen olla kunnossa. Ja näillä säädöillä sain kulutukseksi noin kuus litraa satkulla, mikä on jo ihan ookoo.
    tallennettu

    "Mikä helvetti siinä nyt taas muka voi olla?!"
    Silli
    Newbie

  • Forssa
  • Viestejä: 19



    « Vastaus #25 : 12 Heinäkuu 2019, 08:04:49 »

    Ja niinhän siinä kävi että neulan nostaminen yhdellä prikalla nytkäytti asiat paikalleen, ja aivastelu on enää kaunis muisto vain.
    Joutui jopa kääntämään vähän laihemmalle

    Nöyrä kiitos vinkeistä!
    tallennettu

    "Mikä helvetti siinä nyt taas muka voi olla?!"
    Jack
    Hero Member
    *****
    Viestejä: 2005



    « Vastaus #26 : 12 Heinäkuu 2019, 12:06:18 »

    Hyvä homma, ja kiitos, että viitsit vielä lopputuleman tuoda ilmi.
    tallennettu

    Flatheads!!!
    Silli
    Newbie

  • Forssa
  • Viestejä: 19



    « Vastaus #27 : 15 Heinäkuu 2019, 20:13:24 »

    Ihan uteliaisuudesta, millaisia tukirautoja teillä on? Ite tein tuollaisen.

    Vastaavan tein Shoveliin ja se ainakin pysyi ihan hyvin mukana. Plussana huomaamattomuus.
    Raudan vahvuus 3 mm, pari mutkaa jotta kaasari ois oikeessa kulmassa.
    tallennettu

    "Mikä helvetti siinä nyt taas muka voi olla?!"
    Sivuja: 1 [2]   Siirry ylös
    Tulostusversio
    Siirry:  


    add banner fakeblock

    Finnbikers

    Finnbikers

    Finnbikers

    Facebook