Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

88 öljynpaine kohoaa kunnes öljykorkki irtoaa.

Aloittaja Fatboy2003, 03 heinäkuu 11, 21:22:15

« edellinen - seuraava »

Fatboy2003

Pyörään vaihdettu pyöreä tarviketankki, alkuperäisen tilalle. Olen käyttänyt koneen ilman öljykorkkia lämpimäksi. Silti öljynpaine tankissa kohoaa, kunnes korkki irtoaa. Olisikos jollain kokemusta vastaavasta?

Make

Mites sen tankin huohotus? Öljynpaineen kanssa tällä ei lienee tekemistä.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Fatboy2003

Tankista lähtee Öljypumpulle tulo ja paluu. Tyhjennysletku sekä vielä yksi koneelle, Öljypumpun päälle ( huohotus )?

Make

Tuo huohotus tuli ekana mieleen. Ahdastahan siellä öljysäiliössä on, kun kerran korkki irtoaa. Nytkun mietin hetken, niin jospas ensin koittaisi kuitenkin pari desiä pienemmällä öljymäärällä, jollei ole muuta tehty ku säiliö vaihdettu. En niin noista vajaanokka-akselisista tiedä, mutta mulla on parin omavalmistetankin kanssa ollu sama juttu, ja vähemmän öljymäärän kanssa on ongelma poistunut.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Fatboy2003

Kuulostaa ihan järkeenkäypältä, vaikkakin mittatikun mukaan öljymäärä näyttäisi kuitenkin olevan kohdallaan. pyörä on tullut mulle talvella ja öljytankki on jo ollut asennettuna. Nyt vasta olen päässyt pyörää käyttämään ja ongelman havaitsemaan.

arho

Oiskohan huohotus putken pää jääny öljypinnan alapuolelle?
Do it doggystyle

Fatboy2003

Taidan ottaa ensin pari desiä öljyä pois ja jollei se auta, niin päästän öljyt ja tarkistan onkos letkut oikein, etteivät olisi ristiin kytketty? Paluu ja huohotusputket kun taitaa tulla korkeamalle tankissa, kuin syöttö pumpulle?

Kokkonen

Mulla teki TC ton saman viime viikonloppuna. Korkki poksahti auki heti lähtökiihdytyksessä ja öljyt pisin tietä ja farkkujen lahkeita.
Olin laittanut liikaa öljyä  :-[    Valuttaaa se TC:kin seisoessaan kampikammioon.
Ylimääräiset pois ja homma jatkui.
Tuli kätevästi öljykangasfarkut samalla.
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Fatboy2003

Pari desiä ylimääräistä öljyä pois ja jo alkoi toimimaan. Kiitokset vinkeistä !!!