Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

MoCo - kohderyhmämainontaa

Aloittaja sporttivartti, 20 kesäkuu 11, 14:43:35

« edellinen - seuraava »

flhx

Lainaus käyttäjältä: Jarppi - 21 kesäkuu 11, 15:30:40
:o :o :o
No johan nyt! Nyt sitten ette osaa valita oikeanlaista satulaa ja stongaa, kun ette näe näitä videoita.
Harmi,...riiight... :D

No ei se mitään Jarppi, ainakin sä yritit auttaa.Jos nyt on satulat päin persettä ni se johtuu vaan siitä että ei saatu MoColta virallisia ohjeita. Voiskohan siitä hyvästä suuata MoCon? "Ajelin Ruotsiin mopolla, nyt on perse kipee, vaadin korvauksia".
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Make

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 21 kesäkuu 11, 09:34:00
Pikku yksityiskohta, onk kukaan kuunnellu tuon rapin sanoja? "I´am riding on my HOGIBIKE."
Että sitte hogibike.

Videota katsomatta tein taiteilijanimen C-DAT-pohjalta hätäisen päätöksen, että mihinkään Juiceleskismäisiin hengentuotoksiin ei sillä resurssit riitä kuitenkaan. :-X
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Tuomo

kyllä toi mulla toimii.
auttaisko jos vaihdat tehtaan etusivulta maaksi usa:n, suljet selaimen ja yrität uudeastaan
entä jos poistaa keksin (keksit)?

Lainaus käyttäjältä: flhx - 21 kesäkuu 11, 15:24:56
Ei Jarppi aukene linkit enää meille EU-kansalaisille, kiitos MoCon ulkopolitiikan...

"Sorry, but the page that you requested is unavailable or its address may have changed.

If you have received this error from a previously bookmarked page please go to the home page of the Harley-Davidson Web site and update your links."

Edit: Tai ainakin luulen niin,yrittäny tossa männä viikolla pari kertaa noilla sivuilla kävästä tonkimassa mutta aina tulee tollasta porsastelua ruudulle. Tai sit mulla vaan on reaktiotanko väärässä kulmassa.

flhx

Lainaus käyttäjältä: Tuomo - 21 kesäkuu 11, 22:28:42

kyllä toi mulla toimii.
auttaisko jos vaihdat tehtaan etusivulta maaksi usa:n, suljet selaimen ja yrität uudeastaan
entä jos poistaa keksin (keksit)?

No perhana, täytyypä kokeilla.Yritin tosiaan parikin kertaa tossa viikolla ja aina toi sama kiroilu tuli naaman eteen. Kitoos vinkistä.

Joksa

samaa hipsteri-linjaa, kuin aikaisempikin Nightster-mainos:
Harley-Davidson Sportster 883 Iron 2009 SM30

streamliner

Toi Fit Shopin Leilanie kuulosti aivan samalta kuin Easyridersin Fox Hunt tytöt. "My first ride blew me away..."

Millaista sitten H-D:n markkinointi pitäisi olla? Aika hiljaista taitaa olla, ellei jatketa tota linjaa.

mista

Markkinointihan suunnataan sinne missä asiakaskunta on, joten lienee ihan paikallaan tuo markkinointi. Los angelesissa tai miamissa mitä olen käynyt niin ei siellä ainostaan raavaat partasudit ajele harrikoilla. Päinvastoin. Tuntuu, että tollanen skate, punk ja rock nostaa päätänsä tai siis on ollut jo pitkään siellä, mutta on vasta tulossa suomeen harrikkapuolella..

Suomessa partasuut  ;D (onkos partahymötä) ihmettelee mitä toi tollanen homma on kun taas jo briteissä meininkin on ollut jo aika pitkään..
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

JPI666

Mä käytän ajaessa skate-lenkkareita, en omista yhtään nahkaista ajoasua ja ajan Sportsterilla.  ::)
If you're losing your soul and you know it, then you've still got a soul left to lose
-Charles Bukow

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: flhx - 21 kesäkuu 11, 15:35:47..."Ajelin Ruotsiin mopolla, nyt on perse kipee, vaadin korvauksia".

Ehdottaisin suuntaamaan keulan seuraavaksi kohti jotain maata missä anal-jellyä käytetään huomattavasti vähemmän ;D...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

flhx

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 25 kesäkuu 11, 14:12:20
Lainaus käyttäjältä: flhx - 21 kesäkuu 11, 15:35:47..."Ajelin Ruotsiin mopolla, nyt on perse kipee, vaadin korvauksia".

Ehdottaisin suuntaamaan keulan seuraavaksi kohti jotain maata missä anal-jellyä käytetään huomattavasti vähemmän ;D...

Niin itseasiassa olen Ruotsissa käynyt viimeksi pyörällä kai joskus -04 tai -05,koska nyt olikaan se Superi siellä Ljungbyhedissä taimikälie. Sen jälkeen aina lautalla suoraan Saksaan. Eikä sen takia että olisin tehnyt syväluotaavaa tutkimusta ruotsin anal-jellyn kulutuksesta/henkilö,toivoakseni jäsen H:kin on faktaa aiheesta kaivanut vain jostakin nettitilastosta...(Tosin herää kysymys että mitähän varten?)Sen sijaan voin myöntää että tuolla superireissulla arschloh oli hivenen hellänä,johtuen tosin VAIN matkavälineenä olleen Buell S1:n satulasta...

Titus

Joko diileriltä saa Vansin tossuja ja ruutupaitoja? Kai se sit on kivaa kun kaikki voi ajella valmiiksi kustomoidulla porsesterilla. Ettei ennakois täydellistä ropauskieltoa tämmöset mallit. Eihän se pahan näköinen ole ollenkaan. Joskus HD antoi jonkunlaisen hintatakuun vaihdettaessa big twiniin, Ainakin emomaassa näin oli. Taisi olla 90 luvun alkuvuosina.

Tuomo

no niin kaikki vihaajat, leffaa pukkaa. kapteeni amerikka pelastaa maailman "wla:lla". voit myös customoida oman "free the world" sporan!

Captain America: The First Avenger Movie Trailer 1 Official (HD)

http://www.h-d.com/captainamerica

Webmaster

Hei jätkät ja likat!

Elätkö häkistä vapaana?
Todista se #1 tarralla.
Ei katumusta. Ei rajoja. Ei häkkejä. Näytä ylpeänä rakkautesi ajokkiisi ilmaisella Harley #1 tarralla. Rajoitettu erä.

Mut mun mielestä toi meidän #1 tarra on parempi.(jos vaan saatas aikaiseksi niitä painattaa) ;D ;D ;D

mista

Missäs ne meidän ilmaiset tarrat on :)
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

Miska

Lainaus käyttäjältä: Jarppi - 14 heinäkuu 11, 07:36:07

Mut mun mielestä toi meidän #1 tarra on parempi.(jos vaan saatas aikaiseksi niitä painattaa) ;D ;D ;D

Joo, tarrat olis kivoja.
-Just another guy on the lost highway-