Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

MoCo - kohderyhmämainontaa

Aloittaja sporttivartti, 20 kesäkuu 11, 14:43:35

« edellinen - seuraava »

sporttivartti

hirvenjalka

voi video. tollanen mä haluun olla. mullon vaan 40v liian vanha pärrä päästäkseni heidän seuraansa.. hienoo mainontaa mocolta - vetoaa varmasti "kohderyhmäänsä"

Soikkeli

Toi video on tosi hieno, vain H.O.G. liivejä life member-merkeillä jäin kaipaamaan.

t: P.O.G.
  Finland
C.O.G. 
Lifemember

flhx

Juu, puuttu HOG life member "Wanker County Chapter" liivit.Harmillista. Ja sit se pakollinen riikinkukko joka patsastelee uutuuttaan kiiltävät HD-nahkarotsi,HD-bandana,HD-farkut ym sälä päällä ja ajelee molemmat jalat asvalttiin laahaten kun pelottaa niin vitusti että pyörä kippaa.

Sä oot helkkarin onnellisessa asemassa "Hirvenjalka"jos sulla vaan pyörä on liian vanha,tota videoo kattelin epilepsiakohtauksen partaalla ja totesin että oon ite kai sen 40 vuotta liian vanha...

Mutta jos ostas tollasen darkcustomin ni pääsiskö sitte lampeen pulikoimaan nuorten naisten sekaan ja ennenkaikkea käviskö flaksi? Tosin eturauhanen ottas kuitenkin itteensä kylmästä vedestä ja rannalle kompuroidessaan kuitenkin polven nivelsiteet paukahtas joten kai se on parempi säästää rahat.

Kuten jossain aikasemminkin todettu niin Limpnickie Lot jne juttuja on tehdaskin seuraillu...
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Jussi

No just juu, melkein yhtä kliffaa, nuorekasta ja vauhdikasta menoa kuin Superissa viikko sitten...

Tuossahan on hyvin selkeä viesti ja siihen viitattiin useaan otteeseen, nuorella miehellä käy aina flaksi kun ajaa H-D:lla. Ovat sitten näköjään palkanneet mainostoimiston, joka on aiemmin erikoistunut ehkä hajuvesien, kauneudenhoitotuotteiden tai alusvaatteiden markkinointiin.

Don Quijote

Lainaus käyttäjältä: Jussi - 20 kesäkuu 11, 15:26:30
Tuossahan on hyvin selkeä viesti ja siihen viitattiin useaan otteeseen, nuorella miehellä käy aina flaksi kun ajaa H-D:lla.

Samperi kun ei tullut nuorempana hommattua H-D:ta...  :-X
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

JaZZo

Mulla nyt ei ikää ole vielä noita filmillä esiintyneitä mies- ja naismalleja paljoa enempää mutta ei tuossa ollu kyllä pätkääkään rokkenrollia. Pitäkööt MoCo nuo uudet tunkkinsa..  :P

Btw, seuraavassa videossa samankaltaista huttua ja hiphoppia..  ::)

C-DAT - Official Music Video: Harley
Shovelpiä

Miikka

Voi hevonvittu, melkein vois jo sanoo et nyt on nähnyt kaiken, jou mään ;D ;D

Juvakka

Lainaus käyttäjältä: Don Quijote - 20 kesäkuu 11, 15:32:11
Lainaus käyttäjältä: Jussi - 20 kesäkuu 11, 15:26:30
Tuossahan on hyvin selkeä viesti ja siihen viitattiin useaan otteeseen, nuorella miehellä käy aina flaksi kun ajaa H-D:lla.

Samperi kun ei tullut nuorempana hommattua H-D:ta...  :-X

Ai sitä pyörää ois silloin nuorempana pitänyt AJAA eikä työntää :o :o  Miksei silloin ollut tällaisia foorumeita?  ;)
Don't push the river
https://youtu.be/rCii1j0G1Js

Antti S.

No,kaipa ns.whigger-kulttuurin edustajatkin potentiaalisia ostajia ovat.Vaikka tosi gangstat ajelikin tuunatuilla Hayabusilla,ainakin Bike weekillä ::)

akrapu

Mitä äijät, mikä puuki... ja sitä rataa  :-\. Itsekin rupesin videon innottamana kelaamaan omaa harrastusta. Totesin, että olin ns. aallon harjalla aloittaessani. Eka pyörä oli 'dark custom': musta rautapää vuodelta -57. Naisia tahi lampia ei silloin paljon näkyny. Ainoa lampi oli öljylätäkkö pyörän alla. Alamäkeä se on ollut siitä lähtien. Nyt on pyörä -70-luvulta ja kuski 60-luvulta eli kalusto on 10 v. liian uutta.
- akr

Jussi

Pikku yksityiskohta, onk kukaan kuunnellu tuon rapin sanoja? "I´am riding on my HOGIBIKE."
Että sitte hogibike.

Webmaster

Ja sitten sen hankinnan jälkeen kannattaa katsoa nämä, että osaavat sitten siellä diilerillä laittaa oikean paksuisen satulan sen läskin perseen alle.
http://www.harley-davidson.com/wcm/Content/Pages/Genuine_Motor_Accessories/fitshop.jsp
Näin mä teen ainaskii.

flhx

Ei Jarppi aukene linkit enää meille EU-kansalaisille, kiitos MoCon ulkopolitiikan...

"Sorry, but the page that you requested is unavailable or its address may have changed.

If you have received this error from a previously bookmarked page please go to the home page of the Harley-Davidson Web site and update your links."

Edit: Tai ainakin luulen niin,yrittäny tossa männä viikolla pari kertaa noilla sivuilla kävästä tonkimassa mutta aina tulee tollasta porsastelua ruudulle. Tai sit mulla vaan on reaktiotanko väärässä kulmassa.
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Webmaster

Lainaus käyttäjältä: flhx - 21 kesäkuu 11, 15:24:56
Ei Jarppi aukene linkit enää meille EU-kansalaisille, kiitos MOCon ulkopolitiikan...
:o :o :o
No johan nyt! Nyt sitten ette osaa valita oikeanlaista satulaa ja stongaa, kun ette näe näitä videoita.
Harmi,...riiight... :D