Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Samurai 110cc madallus & kustominti.

Aloittaja rodchop, 15 kesäkuu 11, 20:45:43

« edellinen - seuraava »

rodchop

Joo tollanen tuli pojalle duunattua, on vaan 140cm pitka joten oli parikyt senttii liian korkee.
Siirsin iskarin yla kiinniketta kymmenisen senttia eteen pain & tein rungon takaosan & penkin uusiks. Nyt just sopivan korkunen etta paasee mokilla treenaamaan.
Ostin ton pari vuotta sitte Puuilosta 249e. Halpa peli treenaa, mikali tuosta crossista innostuu niin hankkii sitte kunnollisen, mikali ei niin onpahan halpa lande peli.
Pitaa tuohon tuo vaimennin viela pienemmaks vaihtaa ettei polta itteensa & eteen teha alumiininen numerokilpi & ehka taka lokari.
Saa naha kuin Samurai kestaa, oljyt vaihdan samantein.

Onko kellaan Samuraista kokemusta ?
HOG Forever Forever HOG

Jensen

Ei oo samuraista kokemusta mutta oli mulla 250cc kinukki crossi muutama vuosi takaperin. Alkoi äkkiä levitä käsiin niin hävitin. Yritin suom 24 kysellä siitä että mitä öljyjä yms ja käskivät työntää kinukin persereikääni ja vielä poikittain. ;D Osia neuvoivat ostamaan kala tukusta.. :D

bootsi

mulla on kakroiden mökkileluna 110 kiinan mönkkäri. Ollu jo jotain 5vuotta...

Hinta/laatu suhde just kohdillaan. Vehjettä on rääkätty taatusti riittävästi ja hyvin on kestänyt, ainoastaan yks sytkäboxi pitänyt ostaa. (virrat jääny yöksi pääle, siitä ei tykännyt)
Edes akkua ei ole tarvinnut uusia. (talvet kylmässä varastossa)

Rungon hitsaus-saumoja oon vähän huolestuneena seurannut, mutta vielä ei oo ratkennut.
Kumi/muovi osat alkoi jo parin kesän jälkeen halkeileen....  mut ei oo menoa haitannut.

Varmasti joku Polaris tai Yamaha olis parempi...  mutta 10x kalliimpi.

Osia saa netitse ihan Suomesta.  :)

F 48

Mulla on pojalle tekeillä tällainen jäykkis-projekti. Poika on vasta 1,5v, joten jos ihan potkimalla liikuttais näin alkuun. Sain kaverilta minimoton rullaavan rungon, jonka rälläköin palasiksi ja sitten liimailin kasaan matalampana. Jätän koneen kiinnikkeet paikalleen, jotta sitten joskus saa tarvittaessa koneenkin laitettua ;-) Vielä olis tekemistä jäljellä, mutta onneksi lomakin lähenee.

- Mika -

shoveltimppa

mista

1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

rodchop

Poitsun Samurai ois vihdoin viimein valmiina, hyvinhan tuo tuntuis lahtevan kayntiin & toimivan.
Orgis oljyt oli tosiaan kauheeta kusi litkuu, laitoin Motulin 15/50 jos kestas paremmin.
Ens viikolla paasee harjottelee pojan kaa, ollu hiukka huono omatunto kun tuo madallus homma kestany 2,5 vuotta ::)
HOG Forever Forever HOG

F 48

Hyvältä näyttää, todella iso ero alkuperäiseen. Nyt ne huomaa Kiinassa nää sun kuvat ja ens viikolla alkaa tuollaisen takaosan valmistus liukuhihnalla ;-)