Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Markkinoilta hankalemmin saatavia käsityökaluja

Aloittaja streamliner, 15 kesäkuu 11, 11:28:20

« edellinen - seuraava »

streamliner

Tarttis hommata tuumainen S- tai kaarisilmukkasarja (half moon wrench). Saahan noita tehtyä hitsaamalla itsekin, mutta mistäs (nettikaupasta) olette omanne hommanneet? Ebayssä noita oli myynnissä, mutta shipping only to US. Samaa sanoi pari jenkkiläistä työkalusaittia. Suomalaisten työkalumyyjien nettisaiteilta löytyy kattavasti vain millisiä työkaluja.

Hemuli

Gedorella on tuumamittaisia kaarisilmukka-avaimia (ns. starttimoottoriavaimia) ja niitä löytyy myös maahantuojan Koivunen Oy varastosta.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

jesse

jos kerran koivusella niitä on tarjolla niin marssii melkein mihinkä tahansa autovaraosa liikkeeseen ja pyytää tilaamaan jos ei hyllyssä ole ;D
koivunen taitaa olla yleisimpiä varaosien toimittajia
lukihäiriöni saattaa kirjoittamiini teksteihin iskeä.... ja välillä luetun ymmärtämiseen...

Mr.Horsepower

Joos edellenkiin... ollaan aiheessa että vaikeesti saatavia kaluja, niih entäs biitsi tuumaset. Kuuskolo käret... ???

en ole mistään löytänä viellä ois pirun kätevät mopon ruuvejen kanssa... vois iskevällä ruuvinvääntäjällä käänellä ruuvit kohilleen...  :o
Savolainen Super sankari... VITUIX MÄÄN

Make

Omat tuumakärkeni ostin Tarjoustalo-nimisestä erikoistyökaluliikkeestä.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Mr.Horsepower

AIJAAA... kun ee mistään näy olevan tuumasena biitsi... tuuma kuuskolona kyll millisenä löytyy vaikka mistä ja on millisenä... biitsi kärkiä bahcolaisia.... mutt... Milliset on milliset ja tuumaset on tuumaset...

En ainakaan viellä yheltäkään työkalu myyjältä ole kuullu mistä sais ostaa.... Valmiimna !!

isommat tuumaset kuuskolot on voima hyllssinä ala bilteema.... 1/2 vääntäjällä...

muttei... pienet tyyliin enskakopan ruuvit... ja vastaavat mitkä nyt onkaan koltaan... een ole löytänyt...  Piste...
Savolainen Super sankari... VITUIX MÄÄN

KK

Tuumaisetbitsit ei nyt varsinaisesti ole mikään ongelma, esim laatutyökalukauppa Bilteman sarjoissa noita on ja esim Motönetistä löytyy kärkisarjoja joissa noita tuumaisiabitsejä on. Noi nyt aluks ja kyllä noita saa muualtakin, mutta tossa noi varmaan halvimmat mestat.

Btw. ihan vitun ärsyttävää lukea tekstiä missä on noita pisteitä joka välissä!
F.U.

erakko

Mä oon vähän yrittäny etsiä pinnapulttiavainta (avaimia) . Hyviä vinkkejä mistä löytyis?
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: erakko - 24 elokuu 11, 11:13:51
Mä oon vähän yrittäny etsiä pinnapulttiavainta (avaimia) . Hyviä vinkkejä mistä löytyis?

Mistä tahansa autotarvikeliikkeestä joka myy Koivusen kamaa saa tilaamalla ainakin Klannin pinnapulttiavainta.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Hop Up

http://www.kstoolssuomi.fi/eshop/categories/551/
Tuolla on ainakin noita starttimoottori- (vai pytty/kansi?) avaimia. BSG technic on merkkinä minulle vieras, kai tavallista kiinalaista markettilaatua.

tuuba

mistähän vois havitella ostavansa 360 astelevyn?
ei ainakaan motonetin eikä bilteman nettikaupoista löytynyt
Only way to feel the noise is when it´s good and loud...

PK-67

siinä tulostettava versio ja liimaa cd levylle. ;D

Hop Up

Astelevy kannattaa suurentaa / pienentää jollain kuvankäsittelyohjelmalla suurimmaksi mahdolliseksi mikä mahtuu työn alla olevassa projektissa käytettäväksi. Tarkkuus ja luettavuus paranee. Liimaa vaikka pahville.