Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

'75 rautapää chopper

Aloittaja Mike LeCoq, 07 kesäkuu 11, 22:51:54

« edellinen - seuraava »

Miikka

Juu, arkulla on paljon parempi.

JaZZo

Ääni arkulle täältäkin, ja straippia lokariin  :P
Shovelpiä

kimmo

ARKKU..... paitsi jos itse olet poorsteri tankin kannalla, niin tietysti sitten se. Sehän on hyvä, muttakun tuo arkku on vaan ultimatehyvä.

Edit: lisäsin sanan "arkku" perään lisätotuuksia  :)

Jake

JVa

petejiiii

myy toi sportin tankki äkkiä pois

Jude

Vamphyrs live in coffins, eli arkulle täältä ääni.

Rezi

Ehdottomasti Sporsteritankki. Se vaan tekee tästä pyörästä paljon siromman ja linjakkaamman näkösen. Sporstertankki on lisäksi lyhyempi ja se antaa ilmaa sitsin ja tankin väliin. Sitä kannattaa lisäksi mallailla syvällä tunnelilla ja rungon päällä keikkuen.Arkkussa on toki rokkenrollia mutta se on kantikkuudessaan kolso eikä oikein istu tuohonkaan prätkään mitenkään.

Toki choppereisa ja bobbereissa Spostertakkin on "tavallinen ja nähty", mutta onko Hämeenlinnassa tai missään päin Suomea Sporstertankkisia choppereita tiet niin väärällän, että se on tavallinen? Ja mitä sitten vaikka se olisikin tavallinen? Se vaan on niin hemmetin kaunis.

Pistä jakkara 10 metrin päähän pyörästä, vaihtele tankkeja ja jakkaran paikkaa. Istu ja tuijota huolella ja valitse sitten se OMASTA MIELESTÄ kauniinpi KOKONAISUUS. Tuijottaminen ja mallailu on rakentelun parasta antia, eikä maksa mitään.

Uskon ja toivon, että teet järkivalinan ja päädyt siihen kauniinpilinjaiseen ;D

ma^ko

Arkku iliman muuta. Toi sporty-tankki alkaa olla hieman liian käytössä ja muutenkin tuos arkussa on enemmän särmää.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Kaaleppi

Vannoutuneen sportster-tankki miehen ääni myös arkulle.

-väiski-

Täältä myös ääni arkulle.

(p.s. Voin vaikka ostaa tuon sportin tankin sinua kiusaamasta...  ;) )
If it has tits or wheels, it will give you problems.

_Juha_

ARKKU.
jätä sportyn tankki muhimaan tulevaisuutta ajatellen.
too fast to live    too young to die

Mike LeCoq

Jumalaare, miten puhuttava aihe! Ihmiset ottaa mielellään kantaa, kun on selkeät vaihtoehdot. ;D Ensinnäkin, pikkutankki ei oo mun oma vaan kaverilta lainassa ihan mallailua varten, toistaseks ainakin. Sporttitankilla tulis mun kaipaamaa ilmavuutta linjoihin, TOSIN ei toi arkkutankki mun silmissä paskalta oo alkanu näyttään. Pikkutankki saa myös ikävästi ton dropatun rungon (tilanne korjataan tulevaisuudessa), paskan näkösen mutkan hyppään paremmin esille. Mua ei loppujen lopuks niinkään stressaa omaperäisyys, vaan lähinnä se mikä omaan silmään näyttää hyvältä.

Straipit kuuluu mun mielestä 50-luvun juttuihin ja tää pyörä ei nyt kai sinnepäin viittaa. Niiden tilalle kaipaisin kyllä jatkossa jotain muuta grafiikkaa, joten loksuunkaan niitä ei oo tulossa. Tota semiurheilullista saksanpaimenkoirastuukia olis nyt tarkotus viimeistellä ja jalostaa tulevaisuudessa, ehkä jopa pirteämmän värityksen (vihreen fleikin taajuutta himottais lisätä) ym muodossa ja molemmat tankit on siinä suhteessa varteenotettavia vaihtoehtoja.

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Rezi - 21 toukokuu 12, 19:27:28
... onko Hämeenlinnassa tai missään päin Suomea Sporstertankkisia choppereita tiet niin väärällän, että se on tavallinen? ...

Onneksi ei! :P

Ja joo, arkku takasin ja sassiin! :)
Long John Stroker

Tuukka

Kyllähän toi coffin on tuon pyörän "se juttu". Ilman sitä häviää kyllä kaikki särmä. Ja hitsaa joku hoijakka kanssa. Oli paljon paree sillein.
C.O.G.