BrainCap, SkullCap with DOT.

<< < (5/9) > >>

ma^ko:
Mä voisin kyllä tollasen yhden ihan perusavoruukunkin ostaa mistä mista pani tyrkkylinkkinsä, se vaan et mun kuulaan eiu voi sovittamatta ostaa oikein mitään... onko koot tilavia tuossa? Se et saa 2XL ku ei välttämäti piisaa mulle.

Ja siltikin tarttee hellekaupunki kuuppakuoren.

JuhaP:
Olen tänä kesänä nähnyt muutaman tuollaisen munankuoren H-D kuskin pään "suojana" Espoossa ajellessa ja on kyllä niin pellen näköinen viritys ettei mitään rajaa. Jos haluaa avokypärän, niin ostaisi edes kunnollisen. Pyörään lyödään kymppitonni+ ja sitten joku parinkympin ohuin mahdollinen kukkaruukku päähän, ei muuta kuin kylille brassailemaan.

ma^ko:
Siis on mulla kunnollinen kypärä, silti haluan myös tuollaisen, oli tyhmän näköinen sit jonkun mielest tahi ei. Mun Nolani on svitun kuuma hellekelil nurkkavauhdeissa.

JuhaP:
Fulmer V2:ta voin suositella, ei tule päänupille kuuma ja muutenkin erittäin hyvä kypärä, ehkä markkinoiden paras avokypärä. En keksi tuosta oikeastaan mitään huonoa sanottavaa.

Ja ihan oikeasti DOT hyväksytty, ei vain tarralla :).

ma^ko:
Lainaus käyttäjältä: JuhaP - 07 Kesäkuu 2011, 19:23:23

Fulmer V2:ta voin suositella, ei tule päänupille kuuma ja muutenkin erittäin hyvä kypärä, ehkä markkinoiden paras avokypärä. En keksi tuosta oikeastaan mitään huonoa sanottavaa.

Mä keksin huonoa, ei sovi mun päähän. Se toisaalta ei ole keksittyä edes, kaveril on jenkki-flaga väritteisenä "easy-rider" mallina toi Fulmer, isoimmassa XXL koossa ja ei sovi mun kuulaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu