Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Venttiilikoppien tiivisteet - vuotaa

Aloittaja souweli, 13 toukokuu 11, 08:37:18

« edellinen - seuraava »

Mika_P

Taistelin itse ihan saman ongelman kanssa, kromatut kopat, oli lasilevyn päällä katottu suoruus, oikean momentti, mutta silti james, cometic, kaikki vuosi. Laitoin korkkitiivisteet jotka voitelin ohuelti hylomarilla molemmin puolin --> kaikki vuodot loppui laakista.

Hemuli

Kromikoppien kanssa tota ongelmaa on ollut ennenkin. Yhden setin muistan missä oli terävät valupurseet jotka kromauksen jälkeen olivat kuin pienet leikkurit ja tuhosivat ne silikonitiivisteet.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Jorg

Jatkan tähän samaan kun liippaa aika läheltä mun dilemma.
Mulla D-rengas lähtee liukumaan vasemmalle sekä etu että takapytystä. Mistähän tämä voi johtua? Tiivisteet ei vuoda. Ne on liukuneet about 5-7mm. Niin paljon että kumitiivisteet D-renkaan päällä ovat jo näkyvissä. Olen kaikki palikat, alaosan, d-renkaan ja kannen kohdistanut tarkasti kun oli auki. Mietin vaan että miksi se noin tekee ja paljonko siellä ylipäätänsä on tilaa noilla liikkua ennen kuin joku ottaa kiinni? Kaikki luonnollisesti vedetty momenttiin ja osatkin oli suoria. Pikkasen kun olen vainoharhainen kaikelle ylimääräiselle äänelle niin mielestäni etummainen laatikko naputtaa vähän. Syytä huoleen vai laitanko paremmat Bilsomit päähän ja anna mennä :)

Edit: Ihan vakio BT rautaa vuodelta 90

Jonev

Jatketaan vielä tähän vanhaan ketjuun. Venakoppien tiiviyden kanssa tullut taisteltua oikein urakalla. Vihdoin olen saanut tiivisteet ainakin toistaiseksi pitämään, mutta takimmaisen kopan oikean takimmaisen pultin alta rupeaa öljyä tursuamaan. Kuparirikan kanssa kusi ja nyt kusee tuon "massa" tiivisteen kanssakin. Muutama kymmenen kilometriä pysyy laiton jälkeen paikat kuivana ja sitten rupeaa aina pahenemaan. Pulttikaan ei ole mitenkään erityisen löysällä. Oliskos mitään vinkkejä tiivistämiseen? Voihan tuossa kopan kannessakin olla vielä halkeama.

Temes

Omassa 88 vuoden fxrssä vuoti nämä surullisen kuuluisat kromi kopat edessä ja takana, nyt kiilloitetut kopat cometecin tiivisteillä ei toistaiseksi ole ongelmia. Cometecin tiivisteet asettui omasta mielestä paremmin paikalleen mitä james..