Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

88 alkoi öljyn ja suorattimen vaihdon jälkeen naputtaan!

Aloittaja karhukoira, 11 toukokuu 11, 23:40:35

« edellinen - seuraava »

karhukoira

Kaasutinhan tuossa on. Eli täytyy alkaa mennä johtoja läpi josko ihan vaan hapettumaa jossain kun on uusi akku ja lataa hyvin.

karhukoira

Kellän kokemusta tietoo DYNA 2000TC PROGRAMMABLE DIGITAL PERFORMANCE IGNITION MODULE
Toiminnnasta ja sielunelämästä.
Näytti olevan  pari säätönuppiakin ilmeiseti kierrokset ja mikähän se toinen?
Kierrosrajotin varmaan saa olla 6000 liepeillä.

karhukoira

Kieroksilla röpötys johtu varmaan tossa boxissa olevasta rajottimesta,mutta mikähän ton paukutteleun aiheuttaa kun kaasun päästää kovilta kierroksiltatai kun heittää pienempää pykälää. Ei paukauta jos  jarruttaa moottorilla varovasti mutta vähänkin kovempi moottorijarrutus niin pokspoks, ???

Hemuli

Yleensä moottorijarrutuksella kuuluva pauke kielii vuotavista pakosarjan tiivisteistä. Palamattoman polttoaineen sekaan pääsee happea joka sytyttää seoksen putkessa.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Kihveli

Avarat putket ja laihanlainen seos aiheuttaa kans ton, ei välttämättä tarvii vuotaa mistään. Seoksen meneminen niin laihalle että se ei enää koneessa pala moottorijarrutuksessa ei ymmärtääkseni välttämättä kieli edes laihasta seoksesta sillon kun kone tekee töitä. Eikös sinnä käy niin että moottorijarrutuksessa korkeilta kiekoilta kaasarin läpi menee ilmaa kovalla vauhdilla mutta gasoo syöttää vaan tyhjäkäyntipiiri (kai)...
Ohittaminen kannattaa aina

karhukoira

Vaihroin uuret pakosarjan tiivisteet mutta pauke ei loppunut    :-[