Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Shovelin käynnistys

Aloittaja perluskooni, 22 huhtikuu 11, 22:26:11

« edellinen - seuraava »

Alf

Näin kävi.
Ja näin.
Lomareissulla kicksi poikki ja sattu vasempaan jalkaan. Ei kärsinyt astua kolmeen päivään. Värväsin paikalliset mopopojat tönäseen pyörän käyntiin. Manne toimitti uuden kicksin matkahuollolla. Tuli päivässä tonne Itä-Suomeen. Hyvää palvelua.
Näky vähän vanhaa murtuman alkua joten tarkkailkaa niitä kicksejänne...

Rautahauli

Mä en saa kicksejä mopon polkemisesta.

E-start only. 

Ex naapuri sai jonkun lihaksen poikki pohkeestaan pari kesää sitten.
FXEF-81

Tuusulan T-Bone

Vasurillako se Alffi sitä potkii? Ilkeän näköseksi meni jalka.
Long John Stroker

Alf

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 27 heinäkuu 11, 23:27:10
Vasurillako se Alffi sitä potkii? Ilkeän näköseksi meni jalka.
Laittaahan ne jotkut käyntiin noita kädelläkin.

PK-67

Heh joka jätkähän nappia painaa mutta... ;D ;D ;D

jyrggä

Sen napin kanssa pitää sitte olla varovainen. Kuulin kerran että yheltä oli menny kynsi halki, kun oli nappi potkaissu takas. Ja vieläpä just manikyyrin jälkeen. Otti varmaan jotenkin pomppua taka-iskareista. On ne vaan vaarallisia vehkeitä.
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

Rautahauli

Voihan sen potkia käyntiin paljain jaloin koivet rasvattuna ettei mene liian helpoksi. Jos ei sekään riitä niin tulpanjohdot irti ja yrittää sil tappaa. Toisin sanoen mun mielestä se vaikea, tai ainakin vaikeampi käynnistys ei ole SE juttu, mutta olenkin rookie tällä saralla. :D
FXEF-81

Spöke

Lainaus käyttäjältä: Rautahauli - 29 heinäkuu 11, 06:27:05
Toisin sanoen mun mielestä se vaikea, tai ainakin vaikeampi käynnistys ei ole SE juttu, mutta olenkin rookie tällä saralla. :D
Häh?, siis homman ydinhän on yrittää tehdä matkaa laitteella, joka on vaikea, ellei jopa mahdoton käynnistää, ajo-ominaisuuksia ei ole, ei tosin vauhtia (vaikka kuskista tuntuukiin yybernopealta) tahi jarrujakaan, ajoasennonkin pitää olla mahdolisimman epämukava. Perillä kohteessa on sitten voittajafiilis. Aina.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Spöke - 29 heinäkuu 11, 12:39:43...ajo-ominaisuuksia ei ole, ei tosin vauhtia (vaikka kuskista tuntuukiin yybernopealta) tahi jarrujakaan...

Aamen! Rautapäällä yhdeksänkymppiäkin tuntuu poimunopeudelta kun taas Buellilla puoltoistasataa ei miltään ;D...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Pietari

Aamen! Rautapäällä yhdeksänkymppiäkin tuntuu poimunopeudelta kun taas Buellilla puoltoistasataa ei miltään ;D...
[/quote]

Varmaan tullu kirjootusvirhe...tarkoitit tietysti SATAAyhdeksääkymppiä... ;D

Tuukka

Voihan sen potkia käyntiin paljain jaloin koivet rasvattuna ettei mene liian helpoksi. Jos ei sekään riitä niin tulpanjohdot irti ja yrittää sil tappaa. Toisin sanoen mun mielestä se vaikea, tai ainakin vaikeampi käynnistys ei ole SE juttu, mutta olenkin rookie tällä saralla. :D

Mitäs vaikeaa siinä on? polkasee vaan käyntiin ja lähtee radalle!
C.O.G.

jyrggä

Lainaus käyttäjältä: Spöke - 29 heinäkuu 11, 12:39:43
Toisin sanoen mun mielestä se vaikea, tai ainakin vaikeampi käynnistys ei ole SE juttu, mutta olenkin rookie tällä saralla. :D
Häh?, siis homman ydinhän on yrittää tehdä matkaa laitteella, joka on vaikea, ellei jopa mahdoton käynnistää, ajo-ominaisuuksia ei ole, ei tosin vauhtia (vaikka kuskista tuntuukiin yybernopealta) tahi jarrujakaan, ajoasennonkin pitää olla mahdolisimman epämukava. Perillä kohteessa on sitten voittajafiilis. Aina.
-Spöke-
KYLLÄ!
Tuosta perille pääsemisen ja kaiken muun välistä puuttui vaan se, mistä ne jutut kerrotaan ja mitä muistellaan talvella kynttilän valossa (ja joita suurin osa, sanotaan nyt vaikka "sähköstarttimiehistä" ei edes usko), eli remontit ja ropaukset tien varressa ohtalamppu päässä ja sormet verillä.
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

Jensen

Minun Shovel syttyy muutamalla potkulla ja on heavy duty osat kick startissa ja messinkinen pedaali. Jos Shovel huonosti syttyy niin se ei oo sitten kunnossa ja säädetty kohilleen.