Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

S&S short e kiihdytyspumppu

Aloittaja issakka, 19 huhtikuu 11, 22:50:28

« edellinen - seuraava »

issakka

Moi.

Olen ihmetellyt shovel strokerin hikistä käynnistystä ja nyt sitten saattoi vikakin löytyä. Kiihdytyspumppu ei toimi kunnolla. Avasin pumpun, oli suutin tukossa ja en löytänyt sieltä kuin yhden kuulan vaikka liitteenä olevassa kuvassa niitä näyttäisi olevan kaksi...

Kuinka on? tuleeko niitä olla siellä kaksi? Minulta sitä ei ole kadonnut, vaan sitten edellinen säätäjä on "jättänyt" sen pois.

Tuo suutinkin oli todella tukossa.. sain sen jotenkuten auki, vaan kun se on toteutettu "halkeamalla", niin jotakin ikipaskaa siihen edelleen jäi.
Sarolea -29, 2kpl ic 350cc -49, 3kpl ic  m-49, Lambretta ld-125 -52, 2 kpl ic m-56, J635 -57, jytäri

tuuba

kuuluu kyllä olla kaksi kuulaa
Only way to feel the noise is when it´s good and loud...

Jappis

#2
Morjensta myös se hentoinnen jousi kuuluu sinne toisen kuulan päälle..just purkasin super e:n jonka ostin ei ollut jousta miten lie ed. omistajalla toiminut?
More cowbell !!

Kokkonen

Minun nähdäkseni ne kuulat toimivat venttiileinä. Se missä on jousi, niin avautuu kiihdytyspumpun tuottamasta paineesta ja bensa pääsee silloin suuttimensa kautta käyttöön. Olisko se ilman jousta oleva kuula sitten venttiili kiihdytyspumpun täyttöön. Jos se puuttuu niin, kiihdytyspumpun bensa pääsee käsittääkseni takaisin kohokammioon eikä välttämättä mene suuttimelle.
Jos taas se pieni jousi puuttuu, niin kiihdytyspumpun toiminta ei liene kovin täsmällisä ja saattaa falskata. Samoin kuin jos sen kuula puuttuu, niin lienee pientä vuotoa koko ajan kiihdytyspumpun suuttimen kautta ja säätö saattaa olla tuskallista.

Nämä oli vain mun ajatuksia
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

issakka

Juu..näinhän ne kiihdytyspumpun kuulat näyttivät toimivan. Pumpun kalvo oli mielenkiintoinen asennettava. Aikani tempoiltuani käytin apuna pikaliimaa. Laitoin aivan pikkuriikkiset tipat liimaa kalvouran kolmeen kohtaan että kalvo pysyi urassaan asennuksen aikana.

Siinä kiihdytyspumpun suuttimessa oli jotakin ikipaskaa. Ultraäänilaitetta kun ei ole, niin päätin kokeilla Gilletellä ja hyvinhän se puhdistui.

Suutinputkien reiätkin oli tukossa. Paineilmalla ne eivät auenneet ja ne taasen putsaantui kätevästi kitarankielen pätkällä.

Eli on se perhanan hyvä että kasvaa parta ja soittaa kitaraa...

No. Nyt lähtee mopeti käyntiin hyvin.
Sarolea -29, 2kpl ic 350cc -49, 3kpl ic  m-49, Lambretta ld-125 -52, 2 kpl ic m-56, J635 -57, jytäri

trumpetti

vanha aihe mutta ajankohtainen ,elikkä päätin putsata tuon sössön näin rapulapäivän kunniaksi ja ne kaksi kiihdytyspumpun kuulaa ja jousi lensivät johonkin hevon jeeraan ja mopo pätkii eikä luonnollisesti vastaa kaasuun ja nyt pitäis puuttuvat osat jostain löytää mutta mistä elikkä tietoa vailla ollaan kun hotbiken sivuilta en ainakaan löytänyt

erakko

Soita sinne hotbikeen huomenna. Voisin vannoa et noi löytyy kyl hyllystä.


Muoks: typo
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

trumpetti

sen teen kiitos vaan ,kannatti kyllä putsata vaikka tuli osahävikkiä oli kyllä paskaa reilusti kohokammiossa ja kiihdytyspumpun onko se ny pesä missä kalvo on niin oli aivan täynnä jotain vaaleaa sköndää

erakko

Se vaalea scheisse johtuu ihan nykybensasta mikä ei kestä talven yli säilytystä.
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

trumpetti

jees taas toimii ,kuulat löyty lattialta kun aikansa konttas ja jousen tein semmoisen monivärisen kuulakärkikynän jousesta ,normaali kynänjousi ei sovi pesään ja kuula meinaa myös mahtu jousen sisään,säädöt oli perseellään mutta täältä löyty rykimätautiin hoitokeino.

trumpetti

koeajo ssuoritettu ja tuntui kaasuttimen putsaaminen auttavan ei enää hyydy kesken kiihdytyksen ja muutenki tuntuu vetoja olevan aivan mukavasti.