Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Jyväskylän MP-"messut" 2011

Aloittaja issakka, 10 huhtikuu 11, 10:44:32

« edellinen - seuraava »

Janne R.

^ Tossa keskimmäisessä on otetta!  :)

issakka

Samaa mieltä..Kuisman Jyrkin hieno "ryssä" -pyörä. Eiköhän tuo liene ensi viikonlopun näyttelyssä Tampereellakin ihasteltavana.
Sarolea -29, 2kpl ic 350cc -49, 3kpl ic  m-49, Lambretta ld-125 -52, 2 kpl ic m-56, J635 -57, jytäri

Hemuli

Hienoa nähdä Jykän pyörä valmiina - pelkästään ton keulan tekemisestä voisi kirjoittaa kirjan :)
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

issakka

Totta töriset Hemuli... Kävin muutaman kerran katsomassa tallilla kun sitä väännettiin.. tässä surkea kuva..vapisevalla vanhuksen kädellä otettu.. Tämä kuva ei tee oikeutta Jykän ko. DIY -keulalle.

Meneekös se jotenkin niin.. että Tarkka, Erittäin tarkka... JYKÄ... ;-)  Keulan suhteen ei nimittäin tehty mitään NOIN.. vaan kaikki oli JUSTIISA.
Sarolea -29, 2kpl ic 350cc -49, 3kpl ic  m-49, Lambretta ld-125 -52, 2 kpl ic m-56, J635 -57, jytäri

rieska

Onhan tuon etenemistä tullut seurattua suht läheltä :D
K-750 on siis kyseessä.
Elli, tuo vaaksa paskaa voutille!

ma^ko

Tuo "ryssä" on aika karu kokonaisuus kyllä, tuo pannu-keltuainen varsin superlatiivisen karsea, tuo violetti happo-kopteri on hauska.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

streamliner

Ton HD-veteraanikilpurin runko on chrome-molya ja ei paina paljon mitään. Aika ihailtava suoritus, kun pyörän speksit on vuonna 1967 ilmestyneestä lehdestä nimeltä Cycle (artikkeli: Cycle's secret racer). Pyörän esikuvan teki Jerry Branch.

En ole varma, onko tässä alapuolella se Branchin pyörä.

Kiiski

Lainaus käyttäjältä: issakka - 10 huhtikuu 11, 21:14:04
 Noh.  Kun on tarpeeksi nähnyt bobbereita, choppereita, niin poikkevuus aina tarttuu silmään.. ja sitten "hyvännäköisiä" pyöriä on vaikka kuinka paljon.. ja ne on jopa helppo tehdä, kun reseptejä on maailma täynnä.

Oikein kunnon "ruma" onkin paljon hankalampi tehdä.

Okei nyt mäkin ymmärrän!
Mä olen tähän asti kuvitellu tonkin ihan toisinpäin? Ihanaa kun koko ajan oppii jotain uutta.

Joksa

flhx

Lainaus käyttäjältä: issakka - 10 huhtikuu 11, 21:14:04
.. ja sitten "hyvännäköisiä" pyöriä on vaikka kuinka paljon.. ja ne on jopa helppo tehdä, kun reseptejä on maailma täynnä.

Oikein kunnon "ruma" onkin paljon hankalampi tehdä.

Jaa? No sittenhän mä olen ihan saatanallinen rakentelijakeisari kun en saa pannustani hyvännäköstä pyörää vaikka oon jo 19 vuotta yrittäny. Helvetin ruma se tällä(kin) hetkellä on, pitäskö viedä Helsinki Bike Show:n ja kaappia kaikki palkinnot.
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

issakka

Joo.. ole huoletta, jonkun mielestä pyöräsi on takuulla hyvän näköinen.. ;D

Homman nimi taitaa olla että tässä pyörärakentelussa on todella idioottimaista ryhtyä absoluuttiseksi makutuomariksi. Vähän sama kuin musiikissa.

Minä pidän omaa pyörää kanssa paskan näköisenä..vaan vaimo kehuu ja alkaa urputtamaan kun suunnittelen "uudelleen vetoa".

"Yksi iso kala kalastaa,
Toinen onnellinen on
kunhan kiisken saa.
Se on yhteistä ainoastaan
Että jokaisen on pakko
Jotain nakertaa"

Sitten kyse on tietty ajasta...kuka viitsii panostaa talven kaikki illat siihen että vaikka "kopsaa" kaikki chopperin kliseet omaan mopoonsa.

suosi

lukijat VAATIVAT lisää kuvia Jykän pyörästä! On se komia!

rieska

Vaikka tää nyt ei suoranaisesti liitykkään JKL:N messuihin niin menköön tämän kerran, viime kesältä nämä.
Elli, tuo vaaksa paskaa voutille!