Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Millaisella kalustolla porukat kuljettaa pyöriään?

Aloittaja Jensen, 08 huhtikuu 11, 23:12:58

« edellinen - seuraava »

Make

Lainaus käyttäjältä: flhx - 11 huhtikuu 11, 23:05:08
....sekä useiden kymppitonnien arvoinen n.5 cm pidennys lavaan jotta suomistoliitossa kapine saatiin leimattua pakettiautoksi ja vältyttiin henkilöauton veroilta....

Pohjolan karuihin oloihin vaaditaan usein erikoisvarusteita.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

eeko

Spöke

Muutaman kerran kun kaveri hakee sut ja pyöräs tienpäältä, sitä ei enää saa kännykällä kiinni. Mistäkö tiedän...
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Raimo-Raato

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 09 huhtikuu 11, 22:19:30
Mutta onko missään näkyny sellaista ramppia jossa se kaarre olisi vähän isompi kun meinaa noi jäykät vehkeet raapia aina mahastaan kiinni?

Oisko noista mikään?
A.K.A. Rambe

jyrggä

Lainaus käyttäjältä: Spöke - 12 huhtikuu 11, 09:37:01
Muutaman kerran kun kaveri hakee sut ja pyöräs tienpäältä, sitä ei enää saa kännykällä kiinni. Mistäkö tiedän...
-Spöke-

Itse taas olen huomannut että kaverit on kellon ajasta riippumatta aina "just kerenneet ottaa pari kaljaa".
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

Hemuli

No mutku kattoo noita sun kavereitas niin mä en kyllä epäilis väitteen todenperäisyyttä ;D ;D ;D
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Jensen

Kavereista tuli mieleen vanha tarina. ;D Jep lähdin Orivedellä baariin reilussa lastissa ja niinhän siinä kävi että minua potkaistiin päähän kun makasin maassa ja pää auki ja ambulanssilla minut vietiin sairaalaan ja päähän tikkejä. Propleema oli se että Mäntän sairaalassa päivystys. Sairaalasta putkaan ja aamulla pääsin putkasta pois niin ei fyrkkaa ja Orivedelle 47 km. Muutama kolikko löytyi ja ostin hampurilaisen kun oli pirun nälkä ja lähdin tallustelemaan Orivedelle. :D Parikyt kilsaa oli kävellyt ja jänkkä järvestä join mutta vesi pahaa ja ei sitä voinut juoda mutta sitten tuli talo jossa letku ja kraana. No koputtelin ovelle ja mies tuli avaamaan ja kysyin että saisinko juoda? Äijä sanoi että jo vain jos hinnoista sovitaan toisin korjasi nopeasti että tottahan toki kulkumies saa juoda.. Pahus kun maistui. Niin meikä oli verissään ja äijä huusi pojalle että tuus kattoon että tää on varmaan sun "kavereita" ?? . 37 km kävelin eikä kukaan ottanut kyytiin pahannäköistä kulkuria mutta sitten vihdoin paku pysähtyi ja sanoivat että olivat minut Mäntässä jo nähneet ja nyt olivat tulossa Orivedelle niin ottivat kyytiin. En lähtenyt enää baariin sinä lauantaina. Mutta seuraavana viikonloppuna oli pirun vihassa ja lähdin hakemaan sitä päähän potkaisjaa mutta pukkasivat mulle tuopin kaljaa eteen että juo ja että ei täällä tarvi tapella. ;D

Jensen

Joo tämmösiä seikkailuja se viina teettää. ;D Huomenna leikkaan katon irti Opelista. Apumiehen istuimen tilalle joku teline pikakiinnityksellä mihin saa etupyörän kiinni. Pitäis Vulcankin mahtua Oopeliin sisään. Penkki ei ole kuin parilla pultilla kiinni ja parin minuutin homma ottaa se pois. Ramppi pitää kans tehdä. Vinssi ois mahtava. Sais yksinkin pyörän autoon.
        Nämä tapahtumat on niin etelä painotteisia että täytyy olla kalustoa millä kuljettaa kun mieki haluasin joskun vaikka Tampereella käydä kattelemassa hienoja mopoja. ;). Olen yhden kerran paleltunut pahasti kun tulin Lahdesta Pelloon yhtenä keväänä. Lahdessa oli kaunis sää ja +20 ja panin umpihaalarin rekan konttiin ja tyylikkäästi nahkapuvussa lähdin ajelemaan ja se oli paha virhe. >:(  800 km kotiin ja kun pohjoista kohti ajelin niin kylmeni. Torniojoessa oli vielä jääkin kun tulin Lappiin. Meni matka ajohalut tyystin. Sen jälkeen en ole pyörällä käynyt kuin Oulussa. Caddy on hyvä mutta Vulcan ei mahdu jos perälaudan haluaa kiinni. Opelissa tilaa kunhan katon korvotan.
        Mahtava ois myös jos autossa mahtuis myös  mies  nukkumaan pyörän ollessa kyytillä mutta sitten pitäis pyörä panna toiseen laitaan mikä ei hyvä. Katotaan. Sivutakalasit pitää ottaa muuten pois kun varmaan menis rikki kun kori elää kun katto on pois. Muistan kerran Brommassa kun yksi peltiseppä oikoi peräpäätä niin etu tuulilasi halkesi. Sekuriitti posahtaa pirstaksi jos ei ota irti. Ulkona touhuilen ja varmaan on päivittelijöitä ettu hullu se on mutta eipä haittaa. :o
      Joo ainahan on mahdollista että käy vähän nolosti kuten mulla kävi Hondsterin kanssa ja myyn sitten halvalla osina..?? Muuten ?Kaverille kävi vielä nolommin kun oli juomassa. Pello,Ylitornio ja Ruotsin Övertorneo tekevät yhteistyötä ja kun hän oli pellossa juomassa niin heräsikin yhtäkkiä Ruottissa ja kukaan ei puhunut Suomea. ;D Övertorneossa päivystys ja helikopterilla Piteoon jatkohoitoon. Kännykkä oli onneksi mukana ja soitti kaverille että missä H-vetissä hän on kun ruottia vain polpottavat. :D Lapin miehille maistuu tuo viina..

jyrggä

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 12 huhtikuu 11, 23:16:49
No mutku kattoo noita sun kavereitas niin mä en kyllä epäilis väitteen todenperäisyyttä ;D ;D ;D

Hehe! Pitää kyllä paikkaansa tuokin :D
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

Jensen

B 50

Joskus käyny mielessä että jos tosta Mustastahelmestä muuttais ton "hattuhyllyn" irrotettavaksi, niin siinähän se olis vekkuli lavetti. Eikä tarviis tehdä mitään jumalattoman korkuisia ramppejakaan.

arho

Toi perä ottaa maahan jo nyt, ni miten helvetissä luulet käyvän ku lykkäät vielä 250 kiloo pyörää siihen ;D Joskus kyydissä ollu ja korvatulppia kaivannu! ;D KriiikkbangkriiiikBANG!!!!!
Do it doggystyle

Hemuli

No ilmankos toi takapuskurikin on venynyt noin pitkälle taakse ;D
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Joksa