Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Pinstriping

Aloittaja MaTriu, 29 maaliskuu 11, 19:19:06

« edellinen - seuraava »

Rezi

Jude

^^ Aika rutiinilla vetelee ja vielä samalla sudilla niin leveät kuin ohuet raidat, skills man , skills.

Tää menee vähän ohi aiheen mutta on roots meinikiä alkuperäisessä signpainting scenessä josta straippauskin on juurensä repinyt.
Palaan aina silloin tällöin vartti vapaana katsomaan tän videon, kahvikuppi käteen ja ihme jos ei siellä ruudun takana olla WTF ilme naamalla ja kahvitkin unohtu juoda, täällä jäbällä ON paketti aika kunnossa, mad respect from allekirjottanu.
David A Smith - Reverse Glass, Gold Leaf Sign Artist

jarski

Järjettömän taitava sälli tuossa Juden laittamassa videossa! Sääli, että nykyään on harvinaisuuksia tuollaiset kaverit, kun kiire, halvat matskut ja kertakäyttöasenne on nykyään vaan kaikkien mielessä. Harva pystyy/haluaa maksaa kädentaidoista nykyään.

themaukka

Koukuttava harrastus tämä viivan veto kyllä. Kuukausi sitten tuli hommailtua maalia ja muutamat siveltimet. Ensin treenailua vanhojen dekkien pohjiin ja nyt uskaltauduin sotkemaan oman kypäräni. Eihän noi sinänsä taida olla edes straippausta, mutta kuitenniin jotain sinne päin. Ehkä niitä perinteisiä viivojakin vielä oppii vetelemään. Näillä alkuun.

Hemuli

Hieno kypärä - tartteeko sen aina olla sitä perinteistä viivaa?

Mutta mikä kiinnitti huomiota maalausten ohella on valokuvan laatu - ei taida olla ihan pokkarilla otettu?
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

themaukka

Kiitosta, oma tausta tuolla kynällä piirtämisessä ja graafisessa suunnittelussa, siksi mun viiva kai lähti luonnollisemmin tuohon suuntaan. Kuvat järkkärillä ja isolla aukolla, niin saa ton skarpin vain kohteeseensa. Mopo on tyttären, ei mun.

Tuhrittuja laudan pohjia ja valokuvia lisää täällä http://straightouttariste.blogspot.com/

O.S.K.U

Oli pakko käydä kurkkaa sun blogii ja siellähän näkyi tuttuja tolla nei7:n videolla... Hienoja maalauksia ja todella upeeta valokuvausta..

j

Moro.

Pisteet Mustajärveltäkin kameratyöskentelylle! 

jussi

MaTriu

No niin, terve taas pitkästä aika.
Mukava nähä, että porukka on innostunu oikein kunnolla straippailusta. Itellä tuli sudittua jonkin verran tossa kesän aikana. Sekaan mahtu kypärää, käyttöesineitä, pyörää ja autoa. Ei ole pitkään aikaan tullu tehtyä mitään päivityksiä tänne, mutta nyt pääsee sitte vihdoin ja viimein korjaamaan senkin epäkohdan. Kevät ja kesä meni maalailessa, pyörän kanssa tapellessa ja uutta parisuhdetta rakennellessa   :D

P.S. Nuo videon pätkät oli aivan huppuja. Respectit intiaan ja saarivaltakuntaan!

themaukka

Siveltimiä kaivellaan esiin aina kun on joutilasta. Yksi kylttikin olisi tekeillään, mutta tällasta on nyt viimeksi syntynyt ihan valmiiksi asti.

Jorg

Itelle tulossa tämän näköistä. Ihan vaan ajattelin laittaa näytille vaikka en ole itse maalannut. Kuulema maalarin ensimmäisiä mitä maalannut mutta mun mielestä noi näyttää silti ihan hyvälle.

tertsi

Mistäs löytäis alottelija neuvoa millasia suteja kannattaa aluks ostaa ja mistä väriä yms yms

Miska

Lainaus käyttäjältä: tertsi - 27 kesäkuu 12, 10:40:18
Mistäs löytäis alottelija neuvoa millasia suteja kannattaa aluks ostaa ja mistä väriä yms yms

Esim. tuolta löytyy tarvikkeita ja varmaan neuvojakin: http://www.nitroboy.tarjoaa.fi/tuotteet.html?id=19/
-Just another guy on the lost highway-

Hemuli

Osta ekaks Wizzardin suomenkielinen kirja:

http://www.wiz-art.org/
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

leafhill

Lainaus käyttäjältä: tertsi - 27 kesäkuu 12, 10:40:18millasia suteja ...ja mistä väriä
Kannattaa ostaa pinstriping.fi nettikaupasta, jota pyörittää kaksi alan konkaria. Esimerkiksi tässä Starter Kit Basic paketissa on kaikki mitä tarvii, että pääsee alkuun (paitsi tärpätti). Neuvoja saa kaupan päälle kun vaan osaa kysyä. Hemulin ehdottama ja Mannermaan kirjoittama kirja on todella tarpeen, tai ainakin mulla oli... ja on.