Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Toisiohihnalle suojusideoita?

Aloittaja Jake, 29 maaliskuu 11, 17:15:25

« edellinen - seuraava »

Jake

Tars tehdä jonkinnäköinen suoja hihnalle, kun välillä tytärtä tulee kyytsättyä.

Googlellakin katsoin, mutta ku kellään ei oo mitään suojusta, niin ideat on aika vähissä. Suojus sais olla mahdollisimman huomaamaton tai vastaavasti "tyylikäs".

Tällaisen väkästin ekaan versioon:

Ja uus systeemi pitäis siis keksiä tähän:

Onks kellää ideoita? Riittänee, että suoja on takajalkatapin kohdalla.

rodchop

Tollanen tuli joskus tehtyy. Viranomaisten vaatimuksesta, vaikka beltti onkin >:(
HOG Forever Forever HOG

Jake

Kiitos tsoppi. Ittekki aattelin jotain kevyttä rosteritankoviritystä. Toisaalta musta vois hukkua paremmin tonne kaiken hässäkän sekaan.

Onk kellään lisää?

Jake

Hemuli

En tiedä mitä mieltä katsuri on mutta itse ajattelin että noi mun putket riittää suojaksi...

Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

rodchop

kyllahan noi varmaan muille kuin pojille riittaa >:(
HOG Forever Forever HOG

Jack

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 04 huhtikuu 11, 14:29:16
En tiedä mitä mieltä katsuri on mutta itse ajattelin että noi mun putket riittää suojaksi...

Saattaapi olla, että kaipaa jonkunlaisen suojan, ettei ketjun katketessa sinkoa minne sattuu. Olen aina olettanut, että se lienee sen suojan tärkein funktio. Eli rosteritankoa työstämään.

Siis katsuri kaipaa...
Flatheads!!!

Thomas

tjoo ja jos pyörällä enempi ajelee, niin ei nuo irtokivet oikein tee hyvää remmille.. Eli tylsän näköisiä nuo kaikki ovat, mutta remmin kanssa ihan järkevä funktio niillä kuitenkin.. Itsellä tulossa sama prokkis heti kun täältä kiinanihmemaasta selviää takaisin kotomaan kamaralle - eli ehdotuksia kaipaillaan täälläkin..

-t-
Tyyli ennen tarkoitusta. Asenne ennen kaikkea..

petejiiii

Eikös jollain ollu joskus Kopterissakin esitellyssä sporassa vanhasta polkupyörästä napattu ketjunsuoja? Se oli aika ovelan näkönen (ohutta alumiinia - ei paljon ketjua pidättele)

Jake

petejiii: Se oli koristeena alkuperäsen suojan päällä (just eilen tsiigasin, ku hain inspiraatioo :D ).