Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

-61 T120R Cafe raaseri

Aloittaja opa, 29 maaliskuu 11, 13:18:45

« edellinen - seuraava »

opa

Hyvällä tavalla väkivaltaisen näköinen B.irminghan S.mall A.rms. ;D
Eilen oli pakko hypätä dösään ja hakea Bonne kotitalliin klubilta. Aivan sairaan hyvä fiilis!!
Kotimatkan (n.50km) jälkeen mittariin oli tullut 147 miles, ilmeisesti joku aika-avaruusvääristymä?
No joo, suu oli hiukan niskasta kiinni, ku pikkuisen hymyilytti kevät ja sula mutkatie. Pari oho-tilannetta tuli Mansen neljän "ruuhkassa", johtuen jalkahallintalaitteiden oikeaoppisesta sijoittelusta ja käännetystä vaihdekaaviosta. ;)

RIDE ON!!!!!
-Memento mori-

Redneck

Kevään ensimmäinen ajelu  8)  

Muistan kun itse ajoin Lightningilla Valkka-svap´iin keväällä muutama vuosi sitten. Satoi vähän lunta ja -1 lämmintä. Matkaa oli n.60km ja olin aivan kohmeessa Vartsikassa enkä kerinnyt kunnolla sulaa perillä. Vedin päätä hartioiden sisään ja ajoin takaisin kotiin.
Oli kyllä hieno fiilis vaikka olin väärin pukeutunut ja hampaat kalisi.      
Niin on jos siltä näyttää.
Triumph 750 Bonneville 1977

Hemuli

Raaseri oli todella hieno myös livenä nähtynä - kiitokset Opalle kylmistä tyypeistä, oli vähän erilainen ajoasento kuin näissä nykyrukeissa.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

opa

Nyt laite tässä kuosissa. Ei ole kilsoja paljo tullut,polvi leikattiin muutama viikko sitten.(Juu, ei liity polvivamma prätkiin) Voisin vaihtaa tän vanhaan Moto Guzziin tai Bemuun, onko vinkkejä??

-Memento mori-

filtteri

opa

;D Jotenkin mä arvasin ton...
-Memento mori-

Redneck

Tuota olen vähän kuolannut..jos on pakottava tarve vaihtaa  ;) aika jytky peli. Nostalgiacyclessä, mutta aika hinnakas  :o 
Niin on jos siltä näyttää.
Triumph 750 Bonneville 1977

opa

Joo, toi on magee. Ehkäpä liian hyvä mulle. Ajatus on riisua laite nakuksi ja vääntää KARU cafe-tyylinen, mustanpuhuva ja äänekäs laite. Bonneville on hieno laite, mutta vähän pienikokoinen suuruudenhullulle...

-Memento mori-