Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Norrtälje / Super Rally

Aloittaja rodchop, 23 maaliskuu 11, 09:48:58

« edellinen - seuraava »

rodchop

Joo tollasta yhdistelmä reissua aattelin, eli jatkais Norpasta suoraan Superiin, mikä lienee paras vaihtoehto. Takas kelasin tulla Tallinan kautta
HOG Forever Forever HOG

Hemuli

Meidän ukot meinas ajaa Ruotsia etelään ja siitä lautalla Puolaan. Siitä on lyhyt matka Klaipeidaan.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

rodchop

Ootko H itsekkin lahdossa samalle reissulle ? Tuo kuulostais hyvalta vaihtoehdolta, ties vaikka tulis Sweduista pykalaan. Ooteko varaillu jo noita Puolan lauttoja, jos niin missa hinnoissa yms...
HOG Forever Forever HOG

Hemuli

Ei pysty, Helsinki Bike Show seuraavana viikonloppuna Superista joten mun on pakko tulla tänne hoitamaan järjestelyjä. En tiedä herrojen suunnitelmista tuon enempää.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Kille

Nynäshamnista menee Polferriesin lautta Gdanskiin. Sillä mennään. Sunnuntaina lähtee lautta kuuden aikoihin illalla ja on maanantaina iltapäivällä Puolassa.

jyrggä

Meillä on suunnitelmissa norrtäljestä suunnata suoraan sweden rokkiin. http://www.swedenrock.com/index.cfm Kova meno ja kovat bändit. Jotain juttua oli superista myös, mutta en tiiä vielä. Potskilla ruotsista puolaan jos siltä tuntuu, sitten kun siellä ollaan niin sen vasta tietää!
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

rodchop

kuulostaa hyvältä, mun piti mennä muutama vuos sitte tuolta Norpasta tuonne, siellä jopa oma prätkä camping alue ;D
HOG Forever Forever HOG

jyrggä

Niin on, ilman prätkää ei pääse sisään. Siellä on itseasiassa jopa paremmat pileet kun itse festarialueella!

Hero

Ootko JrGGä monesti käynyt siellä?  Kerro lisää, jos vaikka innostuisi lähtemään itsekkin sinne.
Ei ole sopinut aikatauluihin ennen mutta jos nyt ehtisi...

Natking

Jos painelee suoraan Puolaan niin siinahan on aikaa piipahtaa Wolfsschanze;ssa
http://en.wikipedia.org/wiki/Wolf's_Lair

Aatun itarintaman komentokeskus. Kaytiin siella viime syksyna, aika mielenkiintoinen paikka, ja siella leijui hyva henki.
Aika kyllakin paksana koko paikka, eika entisoity kuten monet keskitysleirit. Varmaan ollut kommeita pamauksia kun on jysaytetty pyramidin mallinen bunkkeri, missa on 3-4m paksut seinat kerralla palasiksi.
Mutta siita sai jonkunmoista kasitysta kuinka tosissaan ne pojat oli, viela -44 rakennettiin uutta pytinkia tiluksille.

Tuolta kanssa muita puolan nasisti nahtavyyksia:
http://www.hitlerpages.com/pagina11.html

Toivottavasti kukaan ei nyt kasita vaarin, mua kiinnostaa toi touhu lahinna historiallisesta nakokulmasta.  ;)

Tossa pari kuvatusta viime syssyn reissusta, kandee muuten kattoa etta on hyvat renkaat kun tonne lahtee. Kivihiilta helevetisti joka pualla, teravia piikkeja mikka uppoo kumiin.

Viimisesta kuvasta voi havaita etta pikkusen mua jannitti tua Puolan liikenne.
Niijuu, ja toi housuissa oleva marka kohta on sitten vaan vetta tai jotain......
Just trying to be different (like everyone else)

jyrggä

Lainaus käyttäjältä: Hero - 28 maaliskuu 11, 13:48:36
Ootko JrGGä monesti käynyt siellä?  Kerro lisää, jos vaikka innostuisi lähtemään itsekkin sinne.
Ei ole sopinut aikatauluihin ennen mutta jos nyt ehtisi...

En oo, enkä mä siis tuosta mitää ihmeellistä osaa kertookkaan.
Liity joukkoomme rumaan nortsikasta, lähetään pikkuhiljaa suuntaamaan kohti etelää siinä sunnuntain/maanataina aikana..

minna

Swedenrokkiin vaan kaikki.sainhan jo jyrgänki houkuteltuu,mulle nyt jo kolmas kerta.
mahtava meno,voittaa kotomaan kokoontumisajot yksnolla ja varsinki kaikki rokkifestarit.eikä tarvii kaljateltoissa jonotella!!!sain jo viimevuonna ystäviä houkuteltua mukaan,että terviisiä vaan sinne koskelle..ja samat turvat lähtee tänäkin vuonna.lipun ostoon,jos niitä enää on,vink vink!osa meidän porukasta lähtee siitä superiin perjantaina,mutta mä jään sinne ja istun kentällä kuin tatti!

ja saahan sitä hiukka ajjaa lyrryytelläkki!

voi pistää privaa jos haluu liittyä ajoreissuun rumaan,lähtö stokiksesta ke-aamuna...

jyrggä

Minna: Se yks liuhuletti joka pannulla ajaa jää matkasta pois, lähetään Juuson kans kahestaan. Teidän Miikka on kuulemma ehkä lähdössä kans meidän remmiin? Saattaa olla et lähetään myös superiin siitä perjantaina siirtymään.

minna

more the merrier...
kerkeehän sitä supereihin jos haluaa myöhemmäskin elämässä..katoppa mitä pe ja la pändejä on...ei kande lähtee.tiipii pystyyn koko ajax.ugh olen puhunut,

jyrggä

Lauantaillehan ei enää taida olla ees lippuja? Mutta katotaa sitte mitä tehään. Ei me suunnitella.