Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Jäykkä perästen runkojen akselin kiinitys levyt ????

Aloittaja Mr.Horsepower, 23 maaliskuu 11, 07:36:11

« edellinen - seuraava »

Mr.Horsepower

Mitähän eroa noissa on ollu... Ns valukappaleissa aikojen saatossa... ?

onko noista valukappaleista olemassa missään... mitta kuvaa... josta vois vaikka piirtää... ja leikellä osia ihan vaikka laaserilla... ja liimailis tig:llä siiten.. muistuttamaan valukappaletta...

ettei ihan kuitenkaan kuin noissa joissain tarvike rungoissa ett on vaaan pelti lätkä...
Savolainen Super sankari... VITUIX MÄÄN

Hemuli

Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Natking

Malalla on noita kappaleita myynnis, hintaa tais kyllakin olla joku 250-300e.
Ne on kait Fabricator Kevinin kappaleita, sain sellaset nyt haalittua Texasista yhden runkon mukana, kylla ne aika asiallisen nakoset on.
Just trying to be different (like everyone else)

Raimo-Raato

A.K.A. Rambe

Mr.Horsepower

Kummastelen... Kahta asiaa... ??

Miks noi on erilaiset vasen ja oikee puoli ? jarrun takia ?

tuleeko jotain kiini noihin valu kappaleisiin pultilla kun noita läpi reikiä... ei ymmärä ?

niikuin alkujaan...?
Savolainen Super sankari... VITUIX MÄÄN

erakko

1. just siks.jarru.

2.tulee.

ja kandeis ihan oikeasti hankkia se manuaali.
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Rezi

Meikäläinenkin mietti tuollaisten tekemistä juuri tuollasella "leikka laserilla ja liimaa siihen lattaraudan suikaleita ja vaikka putkenpätkiä"-menetelmällä. Sen verran ovat kovan hintaisia valmiit tarvikkeet. Tilasin kuitenkin parin Calles Chopperdelarilta. Sieltä ne tuli läheiseen postiin about 250 eken hintaan. Ei ne kovin laadukkaat ole, mutta asiansa ajavat.

Jos on aikaa ja viitseliäisyyttä, niin kyllä tuommoset orkkista ainakin jollakin tavalla muistuttavat itekkin tekee. Eikä niistä kovin komeita tartte tehdä kun ne suorat levyperät ulkonäössä voittaa.

Spöke

Lainaus käyttäjältä: Rezi - 24 maaliskuu 11, 21:44:12
Eikä niistä kovin komeita tartte tehdä kun ne suorat levyperät ulkonäössä voittaa.

Nyt mulle tuli kyllä paha mieli >:( . Vaikkakin olen 250â,¬ varakkaampi.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Rezi

Lainaus käyttäjältä: Spöke - 24 maaliskuu 11, 21:50:59

Nyt mulle tuli kyllä paha mieli >:( . Vaikkakin olen 250â,¬ varakkaampi.
-Spöke-
Joo, ei kyllä oikeasti ei ollut voittaja olo kun sai käsiinsä karkeasti kyhättyjä valukappaleita hintaan 250ekeä.

Ei hätiä Spöke, kun pyöräs on muuten hieno! Ja voin vakuutta, että promille koptereita tienpäällä tai näyttelyissä näkevistä huomioi akselilevyjen muotoilua ;)

PL

Tässä Riverside cyclesin toimittamat valupalat. Mehujarrulle pitää vielä kiinnike askarrella. En edes tajunnut kysyä olisko löytynyt suoraan mehujarrulle sopivaa versiota, joten näillä mennään. Ihan halvat ei olleet, mutta pakko oli saada vanhan tyylin käikäleet  :)

Juvakka

Don't push the river
https://youtu.be/rCii1j0G1Js

jyrggä

Nothing beats cubic inches...  except turbo!

PL

Natking

Oliskos ollut Kevinin kappaleissa alaputki 28 ja ylaputki 25mm?
Onkos noi jonain vuonna orkkiksena eri kokosia noi putket?
Just trying to be different (like everyone else)

flhx

Taitaa ne Fab Kevininkin valukappaleet alunperin olla tuolta allaolevasta firmasta?

http://hardtailchoppers.com/
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.