Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Huumoria.

Aloittaja Redneck, 17 maaliskuu 11, 11:40:01

« edellinen - seuraava »

mista

Lainaus käyttäjältä: Make - 31 toukokuu 12, 23:39:50
Kaikissa genuvine-tuotteissa ilma sisältyy jo hintaan.

Muttei vanhan kierrätysmaksua, kuten renkaissa?
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

koiruus

Ettei kuitenkin MoCo olisi ajatellut, että hinnassa mukana tuleva ilma siirretään myöhemmin vaikka männän ja sylinterin väliin? Sillä tavallahan voidaan estää sitä kulumista?
Sohvi FLHTCUI -06

Tuomo

leveempi on leveempi

ss454

Näppärä varmaan kantata vasemmalle.

petejiiii

Jumalauta on hiano, mulla toi on vaan 1,5 tuumaa levee, nyt iski kateus

Rautahauli

Tämäkään fillari ei tarvi erillistä sivujalkaa.

FXEF-81

Make

Lainaus käyttäjältä: Rautahauli - 01 kesäkuu 12, 21:20:59

APUA!!!!!
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Smokie

Lainaus käyttäjältä: petejiiii - 01 kesäkuu 12, 21:12:35
Jumalauta on hiano, mulla toi on vaan 1,5 tuumaa levee, nyt iski kateus

Taitaa mulla olla sama vaiva ja se on vielä piilossakin! Meinasin kysellä mua ahdistelluilta poliiseilta että mitäs avo-enska, mun kampuran päässä pyörivä magneettikytkimen levy oli aivan kauhee niitten mielestä. Harmi kun en tajunnut kysyä että pitääks mun noi vanteetkin suojata kun nekin pyörii ja sinnekkin voi mennä nenä puolien väliin kun tällä ajelee? Pitää laittaa V-rod vanteet tilaukseen >:(

Hyvä sentään hyvä että jotain sentään on, ennenvanhaan kun hääpaikan takana akat kyykki puskassa kusemassa ukko nojas puuhun lorottaen & hekottelen että on se mahtavaa kun on tuumakin niin ei tartte kyykkiä ;D

ss454

Lainaus käyttäjältä: Rautahauli - 01 kesäkuu 12, 21:20:59

Aika tilata uusi koriste kun alaleuka pyöristetty pois ja etuhampaat alkaa kipinöidä.

Btw tästä tuli juttu mieleen sekapyörärallista 90 luvun alkupuolelta. Kaverilla lainawingi alla ja tokihan nuo näköjään vetävät samanvehkeen harrastajia kun kärpäspaperi. Aikansa siinä stereoita ihmettelivät jne, kunnes joku alkoi puhua ajamisesta. Sitten totesi, että kun kesän vääntänyt mutkapätkiä niin sieltä edestä moottorin alta jotkut ristipäät kuluivat siihen malliin ettei siihen enää saanut meisselillä kunnolla tartuntapintaa. Seuraavaksi sitten kädellä pyyhkivät ja leveä hymy kun huomasi, että tuotakin pyörää oli ajettu kipinäsuihkut lentäen. Ryhmässä vain yksi tyyppi jolla leuka siinävaiheessa valahti polviin ja sälli ihan ulalla koko ilmiöstä. Ei kuulemma mopo koskaan käynyt edes lähellä tietä. Sama kaveri taisi pitää turhana ongelmana sitä ettei cruise toiminut yli 130-140 km/h vauhdeissa. Jokainen näillä tyylillään vetää.

Tomppa68

Tossa hyperleveessä enskassa on se näppärä puoli et kun vetää syvässä lumisessa endurospoorissa niin toi toimii kuin moottorikelkan telamatto. Lumi vaan pöllyvää. Viel kun kahdentais toisellekkii puolelle ton ni se ois siinä. Der Panzerwagen.

Ja jos oikeelle puolelle laittaa kellukkeen ni siit syntyy vesiskootteri. Todellinen monikäyttöprätkä !

-väiski-

Hondamiehet ei saa suuttua...  ;)
If it has tits or wheels, it will give you problems.

_Juha_

mutta miten tuo leveä beltti ja kääkallo saataisiin samaan pyörään? siinäpä olisi tosimiesten peli

et et vink vink oranki cuntin jepet
too fast to live    too young to die

mielikuva

vähän kun kanttaa nii kallo saa juurihoitoo

Roadrunner

Tuli mieleen, että enskavedosta saisi hyvän nauhahiomakoneen. Liimaisi vaan nauhan tohon remmiin :)

Lainaus käyttäjältä: Tuomo - 01 kesäkuu 12, 17:56:32
leveempi on leveempi

Tuomo