Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Yleistä horinaa

Aloittaja Smokie, 13 maaliskuu 11, 13:13:09

« edellinen - seuraava »

Smokie

Nyt tapahtui sellainen jutska notta tuota että on pakko saattaa yleiseen tietoon että jäsen springveli on mies paikallaan! Mutta älkää ihan koska sattuu sille soitelko, minä hoidan paremmin sitä hommaa ;D Se omituinen lötkö sitten lampaan kieli, tee mitä lystäät sen kans, ne muut lahjukset saattaa olla helpommin sulatelttavia. Laitoin kans poranterän tulemaan, ihan omin pikku kätösin tämmäsin sen siihen kuntoon notta tohtii antaa.

Ei myö muuten tajuttu mitenkä se heli koili härveli toimii, tehtiin sitten uus ja paree peräseinäjokelainen versio aiheesta, notta meni pari jenkaa siinä harjoitellessa.

Kiitos!!

Raimo-Raato

Mitäs sieniä sitä nyt on oikein syöty aamupalaksi?  ;D
A.K.A. Rambe

Smokie

Ei tähän aikaan vuodesta mitään sieniä oo tavannut saada >:( No tietty shittymarketista voi käydä hakees herkkusieniä mistä vetää jalan irti, tunkee sen täyteen chili tuorejuustoa ja käärii koko komeuden pekoniin, sitten uunitusta joku vartti ät 200 astetta piste fi niin kyllä siitä ainakin aika hyvä mieli tulee.

Jensen

Heippa. Mielenkiintoinen hommeli sattui täällä. Meillä kävi pajalla paikallisen rosvon veli ja minun pajan avaimet häipy minun Opelin konepelliltä. Viime yöänä oli meillä rosvot käyneet ja 5 akkua oli häipynyt pihalta. Perkele jos kiinni saan niin vorot kyllä pieksän sairaala kuntoon vaikka linnaan joutuisin. Veikkaan että ne meinasi viedä meidän pyörät ja tavarat mutta ei päässeet kun lukot vaihdoin ja ei saaneet muuta kuin akut ulkoa. Vittu en tunne mitää armoa varkaille vaan väännän polvet ja kädet sijoiltaan. En oo ihan tuulen pöllyttelemä tyyppi vaan Yli 100 kiloinen moottoripyörän moottori nousee helposti pöydälle.

Kokkonen

No perkele, kaikkea kanssa. Ei armoa, rosmot vaviskoot!
Ei auton akkujen kanssa kauas juosta. Toivottavasti syylliset löytyy. Heidän kannaltaan lienee parempi jos löytäjä on poliisi.  :)
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Jensen

No täällä Pellossa  on yksi varma viina ja kaljatrokari ja jos multa pyörä viedään niin arvaa kenen tykö menen ja en paskaakaan poliisista välitä. Se on että jos pyörää ei löydy niin vorolta lähtee käsi tai jotain kuten Hammurabin laissa jokunen tuhat vuotta sitten oli säädetty. Puren vaikka käden poikki. >:(

Jensen

Niin. Olen juonut mutta perkele en varasta sääli ja lähtee käsi tai jalka tai kulli jos meidän pajalle erehtyy. No mulle tulee pitkä kakku vankimielisairaalaassa tai niuvaniemessä mutta olkoon.

Jensen

Veikkaan että olen liian karu tyyppi että ne tohtis multa tulla varastaan. ;)  Kurgan in church Tiedän heti ketä epäillä. Higlander elokuvat oli minun suuri suosikki. Sorry Kokkonen kun lähti vähän käsistä tämä topicci. No Shovel remppa on vähän tylsää. Pitäisköhän minunkin se vaihde akseli mitata kun ensin meni Swingin laakeri ja nyt runko poikki? Minun koneen on vissiin kalixissa tehnyt se firma ja varmaan ois rikki jos se jäpykkä jolta ostin sen ois sen itte tehnyt ja siellä Kalixissa on se firmakin joka tekee koneita Harrikkaan. Tässä toinen classikko higlander  Highlander 3 - Kane Takes Nakano's Head Multa loppu viski. :)

Jensen

Sorru Kokkonen mutta tämä on mahtava hirteishuumorineen  ;D  Highlander III The Sorceror Connor Macleod versus Kane

Jensen

Joo. Ei täällä Pellossa ole kuin muutama rosvo. Hakisin pyörät vain pois jos veisivät. Hammurabin laki on jees ja varkaalta täytyy katkaista käsi. Oikeasti. ;D

Kokkonen

Siirsin siis vaustauksesi tuolta projektikansiosta tänne, joten ei haittaa vaikka vähän rönsyileekin.

Mahdankohan mä enää koskaan uskaltaa tulla sinne pohjoseen, siellä kun näyttää olevan täys villin lännen meininki  :)

Mut rapula tulee ja elämä jatkuu.
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

jesse

täällä on nykyään pyörinyt "heimoveljet" akkuja kyselemässä katalysaattorien lisäksi   :P
ilmeisesti niistäkin nykyään saa kuusakoskella hyvän hinnan...
lukihäiriöni saattaa kirjoittamiini teksteihin iskeä.... ja välillä luetun ymmärtämiseen...

eeko

Meillä kävi pihalla romanialaisia (nimi muutettu :D)
kyselemässä romumetallia, sanottiin että ei ole, eikä
tule.
-eeko

streamliner

Romanian romaneja kävi myös kyselemässä metalo:a meidän tallin pihalla isolla pakettiautolla. Sama jengi oli kollannut lehtien mukaan omakotitaloalueita. Ilmoitettiin asiasta poliisille ja parin päivän päästä kyseinen jengi oli nähty tien varressa selvittelemässä asioita poliisin kanssa.

minna

Romanialaiset koittaneet kans kaupata kuparia meille duuniin.ei otettu ja sama pussinyssäkkä tuli meidän tontille seuraavana päivänä ja kaveri mongertaa italiaa ja näyttää jotain mukamas italian passia kummallisen näköisillä leimoilla...no eipä otettu ei.
nyt kun metallin hinta on kokolailla korkeella,siis kaiken ,rosteri,alu,mess ja jopa tavallinen musta eri muodoissaan ym.niin kannattaa vähän katsella miten niitä tontilleen jättää ja jos paljon häviää niin kannattaa ilmoittaa paikallisiin romufirmoihin.meillä ainakin harrastetaan seurantaa ja koitetaan stopata tällainen toiminta. :-X